Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minikahvinkeitin

Vierailija
17.03.2014 |

Mistäs löytäisi 2-3kkp pikkukeittimen. Ei mitään mukikeitintä.

suunnittelin aluksi kapselikeitintä mutta olen kuullut ettei tule hyvää kahvia.

Eli itselle pitäsi saada kuppi kuumaa kahvia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä pressopannua.

Vierailija
2/16 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauligin Cupsolo-keitin on niin hyvä, että meillä ei enää normi kahvia edes keitetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin pikakahvia arkiaamuisin. Helppo ja nopea. 

Vierailija
4/16 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskpo säästöpörseissä jmv

Vierailija
5/16 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aeropress, tulee todella hyvän makuista kahvia, parempaa kuin monilla isoilla keittimillä ja maksaa noin 30 €.

Vierailija
6/16 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita on moneksi. Meillä mies hankki kapselikeittimen, ja on nyt sitä mieltä, ettei työpaikalla mistään aparaatista saa yhtä hyvää kahvia. Itse olen jäävi, kun en sitä juo ollenkaan.

Vierailija
7/16 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä yhden mukillisen tekoon mitään keitintä vaan muovista tötteröä, johon laitan suodatinpussin ja kahvia. Sitten kuumennan mukillisen vettä ja kaadan sen suodattimeen. Tulee äkkiä hyvää kahvia ja varsin vähän tiskiä.

Vierailija
8/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salsasta on appiukkoni ostanut 90luvulka 2 kupin mini kahvinkeittimen . En ole nähnyt suomessa missään . Perin keittimen on kiva !!

Vierailija
9/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä suosin pikakahvia arkiaamuisin. Helppo ja nopea.

Tottapa turiset ja nykyään on todella hyvän makuisiakin kofeiinittomia pikakahveja ainakin Pirkalla ja Lidlissä, kofeiiniton ei vie yöunia mutta jotenkin se ei myöskään vie kahvin mielitekoa. Tottumiskysymys kai tämäkin, enkä kofeiinillisia vaihtoehtoja ole kokellutkaan, saattavat hyviä olla nekin.

Vierailija
11/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä yhden mukillisen tekoon mitään keitintä vaan muovista tötteröä, johon laitan suodatinpussin ja kahvia. Sitten kuumennan mukillisen vettä ja kaadan sen suodattimeen. Tulee äkkiä hyvää kahvia ja varsin vähän tiskiä.

Kuulostaa nerokkaalta. Vedenkeittimellä mukillinen kuumenee hetkessä ja koko mukillisen voinee kaataa kerralla suppiloon, valumisen aikana voi vaikka tehdä voileivän.

Vierailija
12/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressopannu tuli mullekin heti mieleen. Itse käytän sitä teehen, kiehautan veden ensin vedenkeittimellä. Tuollainen siis tosiaan siivilöi juoman siten, että se on täysin "roskaton" teenlehdistä tai kahvinpuruista.

Vierailija
13/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakahvia ja pieni vedenkeitin tai termoskannu kuumalle vedelle.

Vierailija
14/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa nerokkaalta. Vedenkeittimellä mukillinen kuumenee hetkessä ja koko mukillisen voinee kaataa kerralla suppiloon, valumisen aikana voi vaikka tehdä voileivän.

Paitsi että tulee turhan kuumaa.

Vierailija
15/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla on semmosia parin kupin keittimiä alle 20e. Ja eiköhän niitä löydy muualtakin

Vierailija
16/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Moccamaster cup one.