Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos voittaisit ison summan lotossa tms, keille jakaisit voitosta

Vierailija
21.04.2014 |

... vai pitäisitkö kaiken itse/omassa ydinperheessä?

Itse antaisin voiton suuruudesta riippuen ehkä jopa suurimman osan vanhemmilleni, ainakin maksaisin pois heidän loput lainansa sekä lisäksi mukava potti "käyttörahaa". Koska he ovat aina antaneet minulle ja sisaruksilleni kaiken ja enemmänkin mitä olemme ikinä tarvinneet, ja vaikka tiedän ettei rakkautta rahassa mitata niin olisihan se mukava pystyä joskus maksamaan jotain takaisinkin. :)

En tosin edes lottoa joten tällaista takaisinmaksumahdollisuutta tuskin koskaan tulee.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille antaisin. Isällä on jo niin paljon, ettei tarvitsis. Sitten antaisin Suomen Kilpirauhasliitolle, kilpirauhastutkimukseen ja SOS-lapsikylälle. Summia en osaa sanoa, mutta muutamia kymmeniä tuhansia viiva satoja tuhansia (Äidille). Muutama ystävä saisi apua myös. 

Vierailija
22/27 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle ja tämän lapsille. Jos voitto summa olisi vaikka 2 miljoonaa voisin pitää itse puolet ja antaa loput pois. Pienemmästä summasta vähemmän. Muille sukulaisille lahjasummat olisivat vain tuhansien eurojen luokkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jakaisin rahoja järjestöille en ehkä niinkään ystäville tai sukulaisille. Omille vanhemmilleni ja sisarelleni voisin antaakin mutta eivät oikeastaan tarvitse eivätkä luultavasti haluaisi mitään vaikka tarjoaisinkin. Joitain ystäviä mulla olisi joita mielelläni auttaisin mutten haluaisi kertoa heille voitosta joten luultavasti apu jäisi tästä syystä antamatta tai ainakin pitäisi jotenkin kieroilla. Jos esim. voittaisin miljoonia haluaisin antaa yhdelle ystävälleni oman asunnon, jota hän on pitkään toivonut mutten haluaisi hänen tietävän voitostani koska pian siitä sitten tietäisivät kaikki ja seuraisi vain kateutta yms niin tämän vuoksi lahjoitusta olisi vaikea tehdä. Kertoisin tosiaan luultavasti vain lähisuvulle. Jos voitto olisi esim. vain 100 000 niin ei siitä mitään jäisikään kun ostettaisiin isompi asunto mutta jos olisi vaikka miljoonista kyse niin sitten siitä riittäisi jaettavaksi.

Vierailija
24/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelleni sekä kummityttöni äidille. Ja tietysti miehelle sekä lapsilleni. 

Mutta veli ja paras ystävä ovat ainoat, joiden luotan pitävän salaisuuden voitosta. Asumme pikkukaupungissa.

Vierailija
25/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rahana suoraan kovinkaan paljon. Tarpeen mukaan sitten. Veljeni asuttaman lapsuudenkodin kuitenkin kunnostaisin perusteellisesti. En usko, että kertoisin kellekään perheen ulkopuoliselle, vaan avustaisin jotenkin huomaamatta muuten. Toiselle veljelleni (se joka ei asu lapsuudenkodissa) voisin kertoa, mutta tuo toinen on lörppä. Luultavasti veljen kanssa kunnostuttaisimme sen virallisesti muka yhdessä, kun käymme töissä kuitenkin. Puolison suvussa en uskaltaisi kertoa kellekään. Sieltä olen kuullut ihan liikaa esim. työasioita, joita ei pitäisi kertoa työpaikan ulkopuolella. Isällenikään en enää, hän on jo vähän höperö, mutta muutama vuosi sitten olisin vielä voinut. Isälle järjestäisin jollain tapaa hyvät vanhuudenpäivät. Hänellä ei liene enää paljon vuosia jäljellä, koska on ikää ja on jo kahdesti selvinnyt tilanteesta, jolloin luulimme ettei enää palaa sairaalasta. Äiti on kuollut. 

Vierailija
26/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenellekään, ei kukaan tule mullekaan rahojasn jakamaan.

Vierailija
27/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen haluaisin kuulla, miksi omien rahojen käyttäminen on väärin. Kaksitoista ihmistä oli tykännyt tuosta kommentista.