Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E-pillereiden lopetus..kannattaako?

Vierailija
21.04.2014 |

Eli syön Mercilon nimisiä e-pillereitä.Kaksi lasta on ja enempää ei varmaankaan tule. Olen usein äkäinen ja masentunut. Päätin että pillerit saisivat lähteä jos olo muuttuisi paremmaksi sitten. En enää muista millainen olin silloin kun pillerit lopetin saadaksemme lapsia. Ehkäpä siksi kun raskauduin heti lopetettuani pillerit.. Seksiä ei tee mieli ja olemmekin viimeksi harrastaneet seksiä vissiin kaksi kuukautta sitten.. Toivoisin tähänkin muutosta. Kannattaako lopettaa? Kierto on näin säännöllinen ja vuoto normaalia. Osaankohan elää "oikeiden" kuukautisten kera.. Mielipiteitä naiset kaipaan? Saman merkkisten pillerien käyttäjiltä enimmiten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa lopettaa. Saat uuden elämän!

Vierailija
2/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos mies ei halua että lopetan..Tainnut olla aina kumeja vastaan..ja lapsia en hänen kanssaan enää halua. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hormonit kannattaa aina lopettaa. Kyllä ne muuttaa ihmistä niin paljon.

Vierailija
4/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 14:14"]Entäs jos mies ei halua että lopetan..Tainnut olla aina kumeja vastaan..ja lapsia en hänen kanssaan enää halua. t.ap

[/quote]

Sterilisaatio.

Vierailija
5/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin keinoja kuin e-pillerit. en itse ainakaan niitä hulluuspillereitä napsisi vaikka mies sanoisi mitä.

Vierailija
6/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 14:14"]Entäs jos mies ei halua että lopetan..Tainnut olla aina kumeja vastaan..ja lapsia en hänen kanssaan enää halua. t.ap

[/quote]

Jos sitä seksiä ei paljon ole, niin luulisi kumia pitävän ihan mielellään jos sillä saa enemmän seksiä. Vai onko miehesi näitä frigidi ukkoja?

Vierailija
7/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt, että ottaisinko hormonikierukan pois? Luulen olevan sen syynä masentuneisuuteen?

Vierailija
8/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hormonit pois ja joko kuparikierukka, kumit tai sterilisaatio tilalle!

Vierailija
9/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin mercilonit pois juurikin kiukkukohtausten ja turvotuksen takia ja vaihdoin kuparikierukkaan. Voin paljon paremmin, harmittaa ainoastaan se että en vaihtanut aiemmin.