En laita huonekasveja, koska ne oksettavat minua
Jotenkin ällöttävää tuoda multaa sisälle ja kasvattaa rumia kasveja, en ymmärrä mitä iloa niistä voi kenellekään olla?
Kommentit (10)
Eipä meilläkään niitä ole. Turhia minusta mutta hyvä jos joku nauttii. En ole ajatellut että niitä pitäisi välttämättä olla.
Ne parantavat sisäilman laatua, siksi. Lisäksi omasta mielestäni tuovat viihtyisyyttä ja eloa. Koti ilman ainuttakaan kasvia tuntuu jotenkin kuolleelta.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 13:49"]Ne parantavat sisäilman laatua, siksi. Lisäksi omasta mielestäni tuovat viihtyisyyttä ja eloa. Koti ilman ainuttakaan kasvia tuntuu jotenkin kuolleelta.
[/quote]
Äitisi tuntui kuolleelta, kun sinua siitin.
Poistaa kuulemma stressiä, kun vihreitä kasveja tai maisemaa katselee. Tykkään kasveista. Täällä kaupungissakin lempipaikat on nuo pikkupuistot tai metsäpläntit sekä rantatiet.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 13:49"]Ne parantavat sisäilman laatua, siksi. Lisäksi omasta mielestäni tuovat viihtyisyyttä ja eloa. Koti ilman ainuttakaan kasvia tuntuu jotenkin kuolleelta.
[/quote]
Äitisi tuntui kuolleelta, kun sinua siitin.
[/quote]
Hyi. Emmä tiennytkään, että sä oot mun äidin kanssa vehtaillu. :-X
En minäkään halua kasveja kotiini, sitä paitsi ne kuolee aina muutamassa päivässä, siksi ostan mieluummin ruusuja, tulppaaneja ja muita leikkokukkia kotiini kerran viikossa tai kahdessa. En halua tuoda mitään multaa ja ötököitä kotiini.
Olen allerginen suurimmalle osalle huonekasveja joten siksi en pidä niitä ettei esim. astmakohtaus yllätä.
Onhan ne kauniita ja lisäävät viihtyvyyttä asunnossa, mutta itse en osaa hoitaa oikein mitään kasveja ja kissa tuhoaisi ne muutenkin, joten en sellaisia ota. Tekokasveja on jonkin verran.