Köyhien ihmisten blogit
Mahtaisiko löytyä köyhien ihmisten ja perheiden blogeja. Olisi kiva lukea miten he selviytyvät tässä kulutushysteerisessä maailmassa. Millaisia ideoita matkustukseen, ruokaan ja vaatehankintoihin löytyy.
Kommentit (547)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:44"]
Mahtaisiko löytyä köyhien ihmisten ja perheiden blogeja. Olisi kiva lukea miten he selviytyvät tässä kulutushysteerisessä maailmassa. Millaisia ideoita matkustukseen, ruokaan ja vaatehankintoihin löytyy.
[/quote]
Eivät pelkästään köyhät vastusta kulutushysteriaa. Usein se on ihan toisin päin.
Pidän outona, että ihmiset täytyy niin korostuneesti jakaa köyhiin ja rikkaisiin. Entä jos on itse köyhä, mies varakas? Mitä lapset silloin ovat?
Entä jos on varaa juuri sen takia, ettei ole kulutushysteerikko?
Miten määrittelet rikkaan? Kaikki, joilla tuntuu olevan enemmän rahaa kuin sinulla? Näkyykö rikkaus päälle päin?
Mitä helkutin "koyhää" on http://www.viipaleita.net/blog/satu/ - blogistin elämässä? Hyvätuloisiahan he ovat!!!
Onko aloituksen tarkoitus haukkua kahta tiettyä blogia?
http://sirkunkotona.blogspot.fi
Tämä blogi kertoo suurperheen elämästä. Ei nyt mistään kaiken lamauttavasta köyhyydestä, mutta on siellä kuitenkin vinkkejä esim. siihen, miten laittaa isolle porukalle ruokaa mahd. halvalla.
Sielunhoito onkin ihan ilmaista. Mutta ei sillä pitkään elä.
Kirjoittaisko Laura Honkasalo blogia? Sehän on todellinen nuukailija.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:48"]
Asuu vanhassa kerrostalokaksiossa vaikka on aikuinen ihminen ja syö jotain nuudeleita...
[/quote]
Aika järkyttävä, kaikinpuolin ...
Miksi pitää esitellä olemattomia tissejään blogissa?
http://oilimaria.blogspot.fi/2014/05/kiiretta-kiiretta.html No nyt tuo bloggari muuttaa. Onko kerrostalokaksiossa asumista arvosteleva nyt tyytyväinen??
Voihan toki olla että asuu edelleenkin kerrostalossa, en ole sen enempää lueskellut jos siitä on tuolla aiemmin mainittu, mutta ei minun mielestäni asumismuoto kyllä määritäkään ihmisestä käytännössä juuri mitään.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 07:48"]
Mielestäni yksikään ketjussa mainituista blogeista ei ole "köyhän ihmisen" blogi.
Joidenkin kohdalla tuollainen määritelmä on suorastaan naurettava.
[/quote]
kerro vielä miten päädyit tähän mielipiteeseen. Nimittäin kun itse olen eri mieltä.
[/quote]
Koska kukaan ei pidä köyhän ihmisen blogia. Kaikki ovat melkoisen varakkaita ja elämässään melkoisesti luksustakin!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 07:48"]
Mielestäni yksikään ketjussa mainituista blogeista ei ole "köyhän ihmisen" blogi.
Joidenkin kohdalla tuollainen määritelmä on suorastaan naurettava.
[/quote]
kerro vielä miten päädyit tähän mielipiteeseen. Nimittäin kun itse olen eri mieltä.
[/quote]
Sinulla ilmeisesti ihan joku oma määritelmä köyhyydelle :)
En tiedä ovatko kuinka köyhiä, mutta tässä blogissa on raksamies-tarjoilijanainenpariskunnan elämää vuokrakaksiossa. ostoksia tehdään esim Seppälässä. Blogisti on mukavan oloinen.
hugmetinkerhell.blogspot.com
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 22:27"]
Onko tämä joku vitsi?
[/quote]Mikä?
Varakkuutta ei näe päällepäin ;)
up