Köyhien ihmisten blogit
Mahtaisiko löytyä köyhien ihmisten ja perheiden blogeja. Olisi kiva lukea miten he selviytyvät tässä kulutushysteerisessä maailmassa. Millaisia ideoita matkustukseen, ruokaan ja vaatehankintoihin löytyy.
Kommentit (547)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 00:40"]Niin missä??
[/quote]
Ota silmä käteen ja katso
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:59"]
up
[/quote]
Anna olla
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:52"]
up
[/quote]
Anna olla
[/quote]
Saat olla, ole vaan.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:00"]
up
[/quote]
Anna olla
[/quote]
Saat olla, ole vaan.
[/quote]
niin sinäkin
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:00"]
up
[/quote]
Anna olla
[/quote]
Saat olla, ole vaan.
[/quote]
niin sinäkin
[/quote]
Hyvä, vaikka en lupaa pyytänytkään. Ja olisin vaikket antaisikaan.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:24"]Henkisesti vai taloudellisesti köyhien ihmisten blogeja?
[/quote]
Molemmat hyvin edustettuina
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 11:00"]
Määrittele köyhä.
[/quote]
Henkilö jolla ei ole mahdollista matkustaa monta kertaa vuodessa ulkomaille tai edes sitä yhtä kertaa. miten siis viettää perheen kanssa kesäälomaa. Ei kykene hankkimaan merkkivaatteita tai luxus ruokaa.
[/quote] ole minä köyhä, mutta ei se lomailemasta estä! Onhan meillä auto ja mökki
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 05:33"]
Tulee olemaan mielenkiintoista, millaiset supervarustellut juhlat sillä http://www.viipaleita.net/blog/satu/ - käyhisäidillä taas pojalleen on. Laskujeni mukaan jokainen edellinen juhla on maksanut enemmän kuin kuukauden palkkani.
[/quote]
Kannattaa sinunkin vaihtaa työpaikkaa jos noin pieni palkka tulee.
[/quote] Minkä verran itse arvioit noihin juhliin menevän?
On tarjottavat, ohjelmat, koristeet, juhla-asut, kutsut, arpajaispalkinnot ja kotiin vietävät lähtöpussukat noin 40-50 hengelle.
[/quote]
Eihän siellä ollut kuin noin kymmenen lasta, ei kai jokaisella ole neljää vanhempaa, jotka kaikki ottavat lähtöpussukat?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:54"]
Tulee olemaan mielenkiintoista, millaiset supervarustellut juhlat sillä http://www.viipaleita.net/blog/satu/ - käyhisäidillä taas pojalleen on. Laskujeni mukaan jokainen edellinen juhla on maksanut enemmän kuin kuukauden palkkani.
[/quote]
On tarjottavat, ohjelmat, koristeet, juhla-asut, kutsut, arpajaispalkinnot ja kotiin vietävät lähtöpussukat noin 40-50 hengelle.
[/quote]
Eihän siellä ollut kuin noin kymmenen lasta, ei kai jokaisella ole neljää vanhempaa, jotka kaikki ottavat lähtöpussukat?
[/quote] Siellä oli 42 lasta.
[/quote]
Mistä tiedät? Ja oliko ne muut jossain seinustoilla, kun kuvissa näkyi 10-11 lasta piirissä?
[/quote] Et sitten osaa laskea? Ja tuskin kaikki kuvaan mahtuivat.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Siellä oli 42 lasta.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:14"]
Kiva blogi tuo viipaleita. Elämänmakuinen, hyvin kirjoitettu!
Se mulle ei vaan ole oikein valjennut, että miksi ihmeessä vakavasti (?) sairastunut mummoihminen jatkuvasti saa/joutuu hoitamaan lapsenlapsiaan, pitkiäkin aikoja? Järjestelee juhlia jne. Nytkin järjestänyt star wars synttärit.
Miten ne aikuiset lapset kehtaa vaivata ja teettää sairaalla ihmisellä niin paljon kaikkea? Jos henkilö joutuu siirtämään terveydentilansa vuoksi alkuvuoden Turkin matkaa kun ei pysty sinnekään olonsa vuoksi matkustamaan, eikö jatkuva häsääminen rasita entisestään? Muutenkin perhedynamiikka ei ole mulle blogin lukijana oikein sisäistynyt, kuka on kenenkin lapsi ja monta niitä lapsia ja lapsenlapsia oikeastaan edes on.
[/quote]
Star Wars SYNTTÄRIT OLI omalle lapselle , ei lapsenlapselle.
Lapsia hänellä on yhteensä 9, joista 1 kuollut.
Lapsenlapsia on biologisia 9 (joista yksi kuollut) ja yhteensä 14 ja kaikki taitavat olla "mummin" silmissä yhtä rakkaita..
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:44"]
Mistä tiedät? Ja oliko ne muut jossain seinustoilla, kun kuvissa näkyi 10-11 lasta piirissä?
[/quote] minun tyttäreni oli niissä juhlissa. Siitä tiedän.
[/quote]
Päivänsankarin sisko?
[/quote]
Luokkakaveri
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:46"]
Aika pieni kakku 42 lapselle.
[/quote] Eiköhän niitä ollut useampia.
Taitaa olla kaikilla muilla kuin palstamammoilla...
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:08"]
On melkoisen köyhää ja aivan sairaan väärin käydä päivä toisensa jälkeen "ostamassa" niin pieniä määriä juustoa kerrallaan, että se annetaan ilmaiseksi maistelupalana! Me muut maksetaan tuonkin pummin juustot omien juustojemme hinnoissa!!!
http://www.viipaleita.net/blog/satu/2014/04/23/aiti-soitti-aamulla-huolissaan-syomisestani
[/quote]
Siis mitä helvettiä mä just luin? Tuo postaus meni täysin yli mun ymmärryksen, vaikka tosiaan on pitkä syömishäiriöhistoria.
[/quote]
Mitä kohtaa et ymmärtänyt?
Syöpää sairastava nainen ei pysty syömään kuin parisataa kilokaloria päivittäin. Loput 1000 minimikalorista saa tippana suoraan suoneen. Mikä siinä meni yli ymmärryksesi?
[/quote]
Selvä, en tätä tiennyt ja sitten ymmärrän. Sen verran sanon, että pelkästään tuon postauksen perusteella sitä ei voi tietää ja ymmärtää. Pyydän anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:14"]
Kiva blogi tuo viipaleita. Elämänmakuinen, hyvin kirjoitettu!
Se mulle ei vaan ole oikein valjennut, että miksi ihmeessä vakavasti (?) sairastunut mummoihminen jatkuvasti saa/joutuu hoitamaan lapsenlapsiaan, pitkiäkin aikoja? Järjestelee juhlia jne. Nytkin järjestänyt star wars synttärit.
Miten ne aikuiset lapset kehtaa vaivata ja teettää sairaalla ihmisellä niin paljon kaikkea? Jos henkilö joutuu siirtämään terveydentilansa vuoksi alkuvuoden Turkin matkaa kun ei pysty sinnekään olonsa vuoksi matkustamaan, eikö jatkuva häsääminen rasita entisestään? Muutenkin perhedynamiikka ei ole mulle blogin lukijana oikein sisäistynyt, kuka on kenenkin lapsi ja monta niitä lapsia ja lapsenlapsia oikeastaan edes on.
[/quote]
Aika vähänhän lapsenlapsia hoitaa nyt muuton jälkeen verrattuna aikaisempaan, jolloin ihan säännöllisesti lapsenlapsia oli päivähoidossa hänellä useampana päivänä viikossa. Ja onhan hänellä mieskin toisena aikuisena auttamassa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 13:07"]
Törkeä kommentti viipaleita blogissa :(
[/quote] En itse olisi ikinä kommentoinut noin. Mutta myönnän, että samantapainen ajatus on käynyt minullakin mielessä. Satu on kovasti harventanut postauksiaan ja vaikuttaa väsyneeltä hoitoihinsa.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:42"]
Hyviä ideoita
[/quote]
Missä?