Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä minusta tälle yhteiskunnalle edes on varsinkin näin itsenäisyyspäivänä tarkastellen.

loppuun kulunut
06.12.2020 |

En käynnyt armeijaa koska mielenterveys ei sallinut eikä aspergeristani ollut silloin mitään tietoa joten siellä olisin vain tunaroinnut enkä olisi tajunnut mistään mitään joten maanpuolustusnäkökulmasta minusta ei ole mitään hyötyä. En pärjää työelämässä vaan joko työtön tai sairaslomalla ja yksinkertaisissakin töissä väsyn ja hädin tuskin selviän niissäkään joten olen vain rahareikä valtiolle ja muille ihmisille. Olen sosiaalisesti täysin kömpelö enkä ymmärrä tai tajua enkä opi miten tässä maailmassa toimitaan joten olen eristäynyt muista ihmisistä ettei typeryyttäni tarvitse jatkuvasti muiden ja itseni hävetä.

Parempi vain jos minut vietäisiin montun laidalle ja sitten tähtäys ja laukaus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyötyä tai arvoa, täysi nolla ja idiootti olen.

Vierailija
2/7 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa elää koska tämä ei ole mitään muuta kuin ahdistusta ja kipua tämä elämä. Välillä kokee jonkun sekunnin mittaisen hetken jostain menneisyydestä jolloin asiat oli paremmin mutta se tekee niin kipeää että siitä seuraa vaan itkukohtaus.

OIKEASTI MINÄ HALUAN KUOLLA!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinusta ei ole hyötyä.

Mutta mitä siitä? Oikeusvaltio ja hyvinvointiyhteiskunta huolehtii myös sinusta, sillä myös sinun ihmisarvosi on täysin jakamaton.

Vierailija
4/7 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa niin että oksettaa, MIKSEI TÄMÄ KÄRSIMYS JO LOPU!!!!

Vierailija
5/7 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjaa. No sun pitää löytää itsellesi joku muu syy elää kuin rahan, tavaran tai palvelujen tuotanto.

Vaikka olen ateisti, suosittelen tässä tapauksessa jotakin uskontoa tai "henkisyyttä".

Kenties myös taide voisi auttaa.

Vierailija
6/7 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joista on oikeastaan vain suurta haittaa yhteiskunnille, kuten esim. jonkin suuren tupakkayhtiön johtajat ym. tapaukset, voivat tuntea itsensä hyödylliseksi olioksi. Kyllä sinäkin tänne mahdut.

Vierailija
7/7 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, joista on oikeastaan vain suurta haittaa yhteiskunnille, kuten esim. jonkin suuren tupakkayhtiön johtajat ym. tapaukset, voivat tuntea itsensä hyödylliseksi olioksi. Kyllä sinäkin tänne mahdut.

Nämä ihmiset ovat joita esim. mainitsit ovat töissä ja työllistävät ihmisiä vaikka tuottavatkin haitallista tavaraa niin ovat ihmisten mielestä tärkeitä ihmisiä, minä olen työtön ja työkyvytön enkä tuota mitään vaan kulutan yhteiskunnan varoja ja poliitikoistakin minä olen ihan turha ihminen jolle ei pitäisi mitään tukia maksaa ja samaa mieltä ovat muutkin ihmiset kun niiden mielipiteitä kuulee.

Ahdistaa myös se etten pysty töihin ja saamaan rahaa että voisin elää normaalisti eikä tarvitsisi rahastakaan kokoajan stressata helkkaristi ja pystyisi ostamaan ja tekemään asioita joista voisi olla minulle iloa ja voisi matkustaa Suomen rajojen sisällä ettei tarvitsisi neljän seinän sisällä istua.

Mutta koska minä olen luuseri minulla ei ole mitään oikeutta mihinkään haaveisiin tai yhtään mihinkään!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme