Mitä hoikat/laihat ihmiset syö päivän aikana?
Työpaikalla katselen hoikkia ihmisiä, jotka syövät ihan roskaa. Millä he pysyvät hoikkana. Eikö ne syö kotona että kokonaismäärä jää pieneksi vai miten se on mahdollista? Näistä suurin osa ei edes urheile mitään.
Kommentit (33)
Aamupalaksi 2 leipää juustolla ja kahvia. Välipalaksi banaani tai jugurtti tms. Ruuaksi milloin mitäkin, tänään 1 iso peruna ja porkkana, keitettyinä. Jauhelihakastiketta ja raejuustoa. Iltapalaksi varmaan jotain jugurttia ja mysliä. Tai sitten herkuttelen, sipsiä tai jätskiä.
Kaverini on saanut päähänsä että minä voin syödä mitä tahansa ja olla lihoamatta, sen perusteella että hän on nähnyt minun syövän esim. kokonaisen keksipaketin (300g) kerralla. On ilmeisesti vaikea ymmärtää että en todellakaan syö näin joka päivä. Syön yleensä yhden tuhdimman aterian päivässä (usein töissä), koska en välitä kokkaamisesta. Kotona vedän lähinnä salaatteja taikka ruisleipää (tms välipalaa). Suklaapatukoita ostan yleensä 1-3 viikossa, muita karkkeja/sipsejä/tms harvemmin kaipaan arkisin. Urheilua en harrasta.
- BMI 19
Töissä ainakin ne kaikista lihavimmat syö lounaalla tyyliin suklaapatukan ja siihen päälle energiajuomaa, pullukoilla on yleensä ruokailu tottumukset pahasti pielessä.
Arkena pyrin syömään maltillisesti eli noin 1400-1600kcal. Aamupalaksi yleensä pari leipää, lounaaksi esim salaatti tai paistettuja kasviksia ja kananmunanvalkuaisia, välipala pähkinöitä, rahka ja banaani, päivällinen on tavallista kotiruokaa pieni annos. Jos on jotain epäterveellistä (esim makaronilaatikkoa), saatan syödä jotain terveellisempää eli paistan itselleni esim lohta tai kanaa ja lisäksi samoja kasviksia kuin muulle perheelle. Viikonloppuna syön vapaammin eli yleensä jotain herkkua ja epäterveellisempää ruokaa.
Kaikkea kohtuudella, tosin makeasta en niin välitä. En nyt jaksa mitään isompaa ruokalistaa laittaa mutta tänään olen syönyt naudansuikalekastiketta muusilla, lisänä fetasalaattia. Kohta ruisleipää kinkulla ja runsaalla sinapilla, illalla myöhemmin hampparit joissa kanaa, salaattia, juustoa tomaattia ja sipulia + soossit. Eli aika perussapuskaa, välipalat jää tosin syömättä sekä se makean napostelu ei nappaa.
N29 171cm/54kg
Mä syön mitä vaan, mutta vain silloin kun on nälkä. En tajua tätä kolmen tunnin välein pupeltamista. Miksi pitää ahtaa jos ei nälätä? Aamupalaa en syö koskaan ja voin helposti elää pari päivää esim. yhdellä leivällä.
Olen nelikymppinen ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön mitä vaan, mutta vain silloin kun on nälkä. En tajua tätä kolmen tunnin välein pupeltamista. Miksi pitää ahtaa jos ei nälätä? Aamupalaa en syö koskaan ja voin helposti elää pari päivää esim. yhdellä leivällä.
Olen nelikymppinen ja hoikka.
Onko isokin limppu?
lautasellinen velliä aamuin illoin
😐
No tavalllista ruokaa. kaloreita tulee n. 1600-1800 kcal päivässä.
Syön sen tukevan aterian lisäksi vain illlalla pari leipää. Eli ei tule kaloreita paljoa, vaikka minkä pizzan tai kebabin tempaisisi lounaalla. Syön itse asiassa lounaalla paljon juuri siksi, ettei kotona tarvi enää laittaa ruokaa tai syödä mitään.
hoikat eivät mieti juurikaan syömisiään vaan vetävät jotain sitten pahimpaan nälkäänsä ja saattavat joskus olla pitkiäkin aikoja syömättä ilman että kiinnittävät siihen huomiota. Elämä ei pyöri keittiössä jääkaapin ympärillä. Läskeillä taas on koko ajan nälkä ja pitää jotain puputtaa
Tilattiin tänään ruokaa ja söin falafel halloumisalaatin. Lisäksi olen siivonnut ja raahannut yksin painavan maton pesulaan ja takaisin.
Yleinen aktiivisuuskin merkitsee.