Miksei Enbuskesta saa puhua täällä, mutta sitten jostain Sofia Berlofista saa jauhaa sivukaupalla?
Kommentit (16)
En usko, että Enbuske on älykäs ennen kuin näen, että se on testattu ja nään testituloksen. En usko, että on edes asberger, koska asbergerille esillä oleminen on kamalaa. Asberger ei pystyisi vetämään televisiossa keskusteluohjelmaa.
Tähän haluaisin minäkin vastauksen.
Enbuske on haiseva huonokäytöksinen sika. Olen tavannut. Toivottavasti en toiste.
Enbuske on ihminen, Sofia on kuminukke.
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000007658802.html
uniikki lumihiutale. On niin siistii ku joku hullu tulee sanoon mulle, et ai säki oot täällä.
Oikeasti :/
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Enbuske on älykäs ennen kuin näen, että se on testattu ja nään testituloksen. En usko, että on edes asberger, koska asbergerille esillä oleminen on kamalaa. Asberger ei pystyisi vetämään televisiossa keskusteluohjelmaa.
Ai. Moni näyttelijäkin on. Anthony Hopkins esim.
Enbuske on nomenklatuuran erityisessä suojeluksessa. Hänen tehtävänään on pitää rahvas aisoissa syyllistämällä ja pilkkaa tekemällä.
Vierailija kirjoitti:
Missä niin sanotaan! Olen as ja ei mulle ole esillä olo kamalaa,julkisessa ammatissa olen,eikä mitään ongelmia. Osaan asiani läpikotaisin! Ainoa jossa tökkii on etten ymmärrä huumoria. Ei naurata vitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Moni näyttelijäkin on. Anthony Hopkins esim.
Moni? Ei kai niitä muita ole kuin tuo ja Daryl Hannah.
Tämä palsta on tehty idiooteille vähän kuten iltikset.
Järkevä keskustelu poistetaan ja seiskajutut pidetään yllä, jotta kansa pysyisi tyhmänä.
Onhan mielenkiintoista että tietyistä julkkiksista saa kirjoittaa ties mitä paskaa ja toisia suojellaan viimeiseen asti. Enbuske on ihan yhtä turha julkkis kuin Tukiainenkin.
Väite Enbusken aspergeriudesta on loukkaus kaikkia oikeita aspergereita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Väite Enbusken aspergeriudesta on loukkaus kaikkia oikeita aspergereita kohtaan.
Mä oon itse asperger ja ei tullut diagnoosi mitenkään yllätyksenä.
Enbuske on mies. Miehiä täytyy kunnioittaa eikä solvata.
Torpasta saa kanssa jauhaa rajattomasti.
Sanoma on paska firma ja ebpuska sanoman kätyri.