Autotietäjät! Hurjastelin ja lopputulos tämä..
Lapsetti tässä eilen illalla niin ajelin sitten talomme takana olevalla hiekkakentällämme hetken ns pillurallia :D.. Kesken kaiken radio lopetti toimintansa, ei löydä asemia. Katkesiko joku radion nauha tai jotain vauhdeissa? Mitenköhän tämän saa korjattua..
Auto on vanha ja radio myös,, mutta selvästi meni rikki tuon rallian aikana..:(
Kommentit (10)
Kiitos :) Miltäköhän se näyttää et osaisinkohan itse sen sinne sorkkia :D ?
Antenni on demagnetisoitunut. Korjaantuu kun vedät saman rundin samoilla nopeuksilla, mutta eri suuntaan. Voit joutua hetken hakemaan, mutta kyllä se sieltä taas palautuu.
Oliko autossa ulkoinen antenni? Onko vielä? Jossainhan siellä on nyt kosketushäiriö. Voi olla tekemistä etsiä, jos olet tekniikasta aivan kujalla.
Muakii kiinnostais tietää,omassa auton radiossa sama juttu että ei kanavat löydy.
Noniin kertokaas joku miten tän saa korjaantumaan :D
On vaan joku tommonen vanha kottero vanhalla radiolla
ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 17:20"]Muakii kiinnostais tietää,omassa auton radiossa sama juttu että ei kanavat löydy.
[/quote]
Voitko auttaa mua pitää tämän ylhäällä et saadaan apu meidän ongelmaan? :D Hahah
ap
Radion takana on selkeästi muista erottuva johto, joka on antennille. Johto on paksu verrattuna muihin radion johtoihin. Johdon toinen pää on kiinni itse antennissa.
Antenninjohto irtosi.