Mitä hyötyä koronarokotteesta on, jos sitä ei kukaan halua ottaa?
Tätä ihmettelen. Rokotetta tunnutaan odottavan kuin kuuta nousevaa, mutta samalla kukaan ei tunnu haluavan itse ottaa rokotetta. Käytännössä siis jatketaan poikkeusoloissa elämistä samoin kuin tähänkin asti?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Omillaan ovat ne, jotka eivät ota. Yhteiskunta palaa normaaliin kun halukkaat on rokotettu ja korona jatkaa jylläämistään ei-rokotetuilla. Osa paranee ja saa immuniteetin sitä kautta, osa kuolee . Hyvähän se on, että maailman väkiluku vähän alenisi. Jos osa vapaaehtoisesti uhrautuu kuolemaan ennenaikaisesti, niin omapahan on asiansa.
mieluummin rokottamattomana koronan "armoilla" kuin rokottautumiseen painostelevien ja rokottamattomia syllistelevien viranomaisten armoilla. Vielä kun vrmasti saisi valita kumman armoille jää
Vähän ristiriitaiset ajatukset rokotetta kohtaan. Toisaalta ymmärrän, ettei voi ajatella niinkään, että muut sen ottavat ja itse tavallaan ratsastaisi heidän tuomalla rokotesuojalla. Eli todennäköisesti loppupeleissä otan rokotteen.
Lapsia ei rokotetta.
Ei ole testattu rokotetta lapsilla, ei tiedetä tehoaako edes lapsiin.
Joten turha vouhottaa ja meuhkata, ettei anna lapsiaan rokottaa, rokotetta ei edes tarjota lapsille.
Noista jutuista ettei ota muka rokotetta, ei kannata välittää.
Nyt on muotia olla rokotevastainen, ja totta face- ja palstamammat tahtovat olla aina muodinmukaisia ja öyhöttää muotiasioista.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ristiriitaiset ajatukset rokotetta kohtaan. Toisaalta ymmärrän, ettei voi ajatella niinkään, että muut sen ottavat ja itse tavallaan ratsastaisi heidän tuomalla rokotesuojalla. Eli todennäköisesti loppupeleissä otan rokotteen.
No jos jotkut pitävät tätä uutta piikkiä herkullisena eikä heitä ressaa sivuvaikutteet huolimati siitä että heitä on varoitettu, niin miksi kokea syyllisyyttä siitä , ettei ite päätä ottaa turhaa riskiä? :O
Tottakai se pitää kaikkien ottaa. Eikö ihmisillä ole järkeä päässä? Yhteiskunta kärsii ihan hirveästi rajoituksista ja sitten vingutaan että en kyllä ota rokotusta eli ei mitään järkeä.
Kyllä tuntemani vanhukset aikovat sen ottaa. Ja heillehän siitä onkin paras hyöty, samoin vapauttaa meitä muita elämään normaalisti =)
Jos rokote siis suojaisi niinkuin pitäisi, joko tartunnalta tai vain oireilta, miksi rokotettujen pitäisi pelätä rokottamattomia?
Ja kun näköjään se rokote ei sitten tartunnalta suojaakaan, niin enkö pitäisi mieluummin omasta immuunipuolustuksestani huolta ihan luonnollisin keinoin?
Kuin että ottaisin epämääräisiä ainesosia kehooni, jonka käyttäytymistä siellä en voi ennustaa pitkällä aikavälillä? Eikä voi tiedetutkijatkaan mennä varmuutta antamaan mistään, se jos jokin on tässä fakta.
Ai niin, mutta luonnollisin keinoin immuniteetin boostaminen olikin vain salaliittoteoreettikojen omaa salaliittoa. Huhheijaa.
Olettaisin ihmisten elintapojen, laadukkaan ravinnon ja hyvän elämänasenteen olevan ikävä kyllä suuremmassa roolissa tässä koronasta "selviämisessä" kuin esimerkiksi se kangaspala suulla, jonka virus läpäisee.
Ja jokainen ottakoon rokotteen, jos niin parhaaksi katsoo, mutta on erikoista alkaa tuomitsemaan niitä, ketkä eivät ota.
No tuskin minä olen sitä rokotetta edes ihan heti saamassa. Mietin sitten, kun asia on ajankohtainen joskus vuoden päästä. Maailma voi maata silloin jo ihan eri asennossa.
Omillaan ovat ne, jotka eivät ota. Yhteiskunta palaa normaaliin kun halukkaat on rokotettu ja korona jatkaa jylläämistään ei-rokotetuilla. Osa paranee ja saa immuniteetin sitä kautta, osa kuolee . Hyvähän se on, että maailman väkiluku vähän alenisi. Jos osa vapaaehtoisesti uhrautuu kuolemaan ennenaikaisesti, niin omapahan on asiansa.