Pystyisitkö palaamaan yhteen exän kanssa, joka eronne aikana seurusteli toisen kanssa?
Tilanteeni on se, että erottiin miehen kanssa viime vuonna, ja kesästä asti ollaan oltu takaisin yhdessä. Ero oli minun päätös eikä siihen liittynyt pettämistä tms isompaa. Tämän eron aikana miehellä kuitenkin oli n. Puoli vuotta kestänyt parisuhde, ja se asia vaivaa minua vieläkin.. Ajatus siitä, että hän on asunut eromme aikana toisen kanssa, harrastanut seksiä ja ollut ehkä jopa rakastunutkin.. Ja mietityttää se, että ottiko mies minut takaisin vain koska juttu ei toiminut tämän toisen kanssa.. Mies kuitenkin tiesi jo eromme aikana (kun en vielä tiennyt heidän seurustelevan), että halusin sopia ja puhua.
Onko minun typerää ajatella tuota miehen exää enää, kun kuitenkin ollaan jo puoli vuotta oltu takaisin yhdessä? Vai onko ihan hölmöä edes jatkaa tätä suhdetta tuon jälkeen?
Kommentit (26)
Kannattaisiko miettiä miksi palaatte nyt yhteen?
Miksi asiat ovat nyt erit tavalla?
Ovatko suhteen ongelmat ratkenneet?
Onko eroon johtaeet syyt muuttuneet?
Luotatko sinä mieheen ja onko tuo edellinen suhde varmasti loppu?
En pystyisi palaamaan yhteen jos on välissä ollut muita. Ahdistaisi liikaa se ajatus että joku toinen on ollut hänen kanssaan siinä välissä. Aiheuttaisi mustasukkaisuutta. Kuitenkin ongelma on se jos itse on jättänyt ja itse on takaisin ottanut, silloin vaikea syyllistää toista.
Ei silti ehkä paras mahdollinen olosuhde parisuhteen paalaamiseen, tai sen saamiseen paremmaksi kuin aiemmin, koska silloin oli ne omat syyt eroon ja nyt lisäksi tämä. Mutta jos koet että suhde on sen arvoinen niin ihan puhuminen tai terapia on vaihtoehto.
Tsemppiä!
Kyllä jos sillä ei olisi mitään tauteja.
En pystyisi!
Miksi edes otat takaisin miestä, jonka itse jätit?
Ja miksi tuo mies palaa luoksesi, kummallinen mies, päästäisi irti, ihan itsensä takia.
En ymmärrä ollenkaan on-off suhteita, jotenkin sairasta ja säälittävää. Mikä on kerran rikottu, ei koskaan palaa ennalleen. On vain pelkät rauniot, joista ei saa ehyttä ja kestävää. Jompi kumpi on rikkoja, ja rikkoja ei rakasta.
Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.
Tero osaa nämä hommat. Toisen roska, on edelleen roska..