Yllättääkö ketään, että liikuntayritykset eivät halua sulkea väliaikaisesti ryhmäliikuntatoimintaansa?
Kommentit (17)
Jos ovat maskien kanssa ja tekevät kaiken hallitusti ja täysin terveinä, niin en näkisi niin suurta vaaraa kuin koulikäisten harrastuksissa.
"täysin terveinä"
Voi olla oireetonkin korona, joten voi levittää tartuntaa silti.
Ymmärrän kyllä, että pysyvät auki, kun ei ole korvauksia tiedossa.
Pystyttäköön privaatti tunteja. Älytöntä pitää ryhmätunteja näinä aikoina
Kielto vain auttaa. Ahneet yrittäjät jatkavat siihen asti.
Ja typerykset menevät ajattelemalla, että ei voi olla vaarallista, kun kerran ei ole peruttu.
Varmasti pistäisivät ovet kiinni jos joku korvaisi menetyksen.
Ei yllätä. Se yllättää jos ei pidetä turvatoimista kiinni. Ja miksi asia olisi vain yrittäjän vastuulla, eikä niillä palvelua ostavilla yksilöillä? Perään paljon enemmän yksilön vastuuta, kuin yhteiskunnan sulkemista. Haluan, että minulla on valinnan vapaus. Itse olen vuokrannut Jouluksi mökin, jossa en ole kuin oman perheen kesken. Ei ole tarkoitus bilettää naapurimökkiläisten kanssa. Joku toinen haluaa matkustuskiellon Suomeen. Olen tehnyt yksilönä valinnan matkustaa, mutta tiedän että voin tehdä sen ilman kontakteja.
Vierailija kirjoitti:
Kielto vain auttaa. Ahneet yrittäjät jatkavat siihen asti.
Ja typerykset menevät ajattelemalla, että ei voi olla vaarallista, kun kerran ei ole peruttu.
WTF? Olen kommunisti, mutta silti en syytä yrittäjiä, vaan niitä palvelun käyttäjiä. Asiakkaat ovat ratkaisevassa asemassa tässä.
Jollain pitää tominnan kulut kattaa joten ei yllätä. Ryhmäliikuntatunneille ei ole pakko mennä.
joo tanssitaan kizombaa ja bachataa iloisesti. Tanssipiireissä on tartuntoja pilvin pimein, tosin niitäeiolel jäljitety asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä. Se yllättää jos ei pidetä turvatoimista kiinni. Ja miksi asia olisi vain yrittäjän vastuulla, eikä niillä palvelua ostavilla yksilöillä? Perään paljon enemmän yksilön vastuuta, kuin yhteiskunnan sulkemista. Haluan, että minulla on valinnan vapaus. Itse olen vuokrannut Jouluksi mökin, jossa en ole kuin oman perheen kesken. Ei ole tarkoitus bilettää naapurimökkiläisten kanssa. Joku toinen haluaa matkustuskiellon Suomeen. Olen tehnyt yksilönä valinnan matkustaa, mutta tiedän että voin tehdä sen ilman kontakteja.
Joo, hankalaahan se on, kun vuokra juoksee ja elämiseenkin tarvitsisi vähän rahaa. Eräs tuttuni osti pienen kuntosalin liiketoiminnan jonkin verran ennen koronaa velaksi, kun ei muutakaan työtä ollut. Keväällä vielä oli optimistisella mielellä, oli sentään starttirahaa ja vuokrajoustoa oli jonkin verran, nyt en ole uskaltanut kysellä.
Kontaktiton matkustus ei ole kaksista. Kävin viime viikonloppuna muistisairaan äidin luona naapurimaakunnassa kertomassa, että nyt joulukuussa pitää olla täällä kolme viikkoa kotiympyröissä vaan. Tuliaiset omalta alueelta, eväitä kylmässä autossa, äidin luona oli tosin pakko käydä vessassa. Mutta meneehän se varmaan, jos matka ei ole pitkä ja siellä perillä oma tila käytössä ja ruoka tulee kotiovelle.
Ryhmäliikuntatuntien peruminen fine, mutta kuntosalien sulkeminen olisi ihan hätävarjeluliiottelua.
Suurempi riski saada korona ostareista.
Kuntosalit pidetään auki ihan kävijöiden toiveesta.
Vierailija kirjoitti:
joo tanssitaan kizombaa ja bachataa iloisesti. Tanssipiireissä on tartuntoja pilvin pimein, tosin niitäeiolel jäljitety asti.
Hyi kixomba on pervo tanssi
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäliikuntatuntien peruminen fine, mutta kuntosalien sulkeminen olisi ihan hätävarjeluliiottelua.
Suurempi riski saada korona ostareista.Kuntosalit pidetään auki ihan kävijöiden toiveesta.
Ostareilla ei ole tartuntaketjuja juuri tullu. Kuntosaleilta useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempi riski saada korona ostareista.Kuntosalit pidetään auki ihan kävijöiden toiveesta.
Ostareilla ei ole tartuntaketjuja juuri tullu. Kuntosaleilta useita.
Lähde kiitos
Oisko sinulle ok jos lopettaisit väliaikaisesti palkan saannin?