Onko fb-profiilikuvan tiheä pävittäminen
suhteessa profiilin omistajan hyvään ulkonäköön? Itse olen huomannut, että erityisen hyvännäköiset päivttävät profiilikuviaan paljon.
Kommentit (9)
No kyllähän jotkut laittavat niitä herutuskuvia melkein joka päivä, eräs facekamuni laittoi joka päivä uuden tissiposen kunnes löysi elämänsä miehen. Siihen loppui tyrkkykuvat. Vähemmän taitaa rumemmat poseerata, monilla hyvännäköisillä on tainnut nousta hattuun ja siksi pitää jatkuvasti kerjätä huomiota uudella kuvalla.
Kyllä mä olisin tyytyväinen, jos musta saisi helposti hyviä kuvia. :) Päittäisin useammin. Olen kaunis, mutten todellakaan kuvauksellinen.
Mä päivitän profiilikuvan tosi usein siksi, että tulee vaan niin paljon hyviä kuvia musta, että olisi sääli jättää käyttämättä ja laittamatta näytille. Samalla profiilikuvista voi tavallaan seurata jopa mielialojani ilmeistä sekä jonkin verran elämääni. Onpahan aina tuore kuva, jotkut kun käyttävät yhä viisi vuotta vanhaa kuvaa, vaikka ovat muuttuneet...
Minä ainakin olen niin itsekriittinen, että en pidä mitään kuvaani tarpeeksi hyvänä. Tai sitten ei kuvaa mielialaani enää. Perfektionismi voi vaikuttaa myös.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:42"]Mä päivitän profiilikuvan tosi usein siksi, että tulee vaan niin paljon hyviä kuvia musta, että olisi sääli jättää käyttämättä ja laittamatta näytille. Samalla profiilikuvista voi tavallaan seurata jopa mielialojani ilmeistä sekä jonkin verran elämääni. Onpahan aina tuore kuva, jotkut kun käyttävät yhä viisi vuotta vanhaa kuvaa, vaikka ovat muuttuneet...
[/quote]
Ihanaa, että edes joku uskaltaa sanoa, että näyttää mielestään hyvältä :) Ihmisten pitäisi enemmän arvostaa itseään ja oppia, että hyvillä mielin voi joskus sanoa jopa ääneen, että "hitto mä näytän kivalta tänään". :)
Mä oon ihan saatanan ruma, oon päivittäny profiilikuvaa melkein vajaa 2v sitten...
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:28"]Ei vaan omistajan narsistinen luonne vaatii kuvan vaihtoa, jotta kaverit taas ylistävät maasta taivaaseen.
[/quote]
Jaa, minä ainakin vaihdan usein siksi, että itsetuntoni on surkea ja alan aina inhota omaa profiilikuvaani, sitten vaihdan sen toiseen kunnes taas huomaan, kuinka ruma siinäkin olen.
Facebook keksitty hakkeroitumalla yliopiston järjestelmään, keräämään sieltä naamakuvat samalle sivulle ja arvostelemalla heidän ulkonäköään.
Se herätti niin paljon huomiota että tyypit kehittelivät siitä kaupallisen version tajuten että tämä iskee ihmisten tajuntaan kun itse saavat tehdän omat naamakuvansa sekä muut hieman kaverit kommentoida.
Ulkonäkö siis jo alkumetreillä ollut se juttu.
Ei vaan omistajan narsistinen luonne vaatii kuvan vaihtoa, jotta kaverit taas ylistävät maasta taivaaseen.