Että rasittaa tuo mies kun se on koko ajan saman kahden neliön alueella.
Jos mä pesen jääkaappia, sen pitää tulla imuroimaan sen jääkaapin edestä sillä siunaamalla. Jos mä tyhjennän astianpesukonetta, sen pitää tulla juuri silloin juomaan vettä siihen viereen. Jos siirryn pesemään vessaa, se tulee puhdistamaan vesilukkoa samaan aikaan. Jos menen lepäämään, se tulee siihen. Jos teen töitä, se tulee tasan metrin päähän pelaamaan jotain kännykällään. MÄ TARVITSEN ILMAA JA TILAA!!!!
Sen pitää seurata ihan koko ajan, kaikkialle. Onko se jotenkin hemmetin läheisriippuvainen??? ARGH.
Kommentit (5)
Mun miehellä oli samanlainen aikakausi joskus, ei vessaan kakkoselle päässyt, ettei se kävellyt perässä. Loppujen lopuksi huusin naama punaisena, että saan pientä etäisyyttä ja henkilökohtaista tilaa. Koko aikaa ei tarvitse olla perässä.
Meidän koira käyttäytyy noin. Siitä on vielä enempi haittaa, kun sillä on 4 jalkaa, heiluva häntä ja se kuolaa.
Meillä on lapsia ja kolme koiraa, eli seuraajia mulla riittää. Siksi en enää tuon miehen seuraamista kestä. HAPPEA.
ap
Ha-hha-haa... Todella uskottavaa. Olet taitava kirjoittaja. Toivottavasti äitis on ylpee sinusta. Äitis näkee..