Mikä teidän perheessä on paras ehkäisykeino?
Luonnontilassa oleva alapää, lapset vai joku muu?
Meillä se on kondomi. Ja miehen hienhaju. ;-)
Kommentit (29)
Miehen vähäinen innostus seksiin ja silti vielä e-pillerit.
Se että mies kävi vasektomiassa kaksosten jälkeen, ja ne kaksoset estää aamuseksin josta mies tykkäsi ennen, ja kyllä sitä ollaan kai väsyneempiäkin. Ja nukutaan eri aikoina, minä menen myöhään yöllä nukkumaan, seksiä harrastetaan yöllä jos mies sattuu heräämään halukkaana kun minä menen nukkumaan.
Väsymys. Mulla on luonnontilainen puska ja mies rakastaa sitä.
Miehettömyys on kohtalaisen tehokas keino. Tosin mulle on tehty sterilisaatio jo 7 vuotta sitten, joten sekin tehoais, jos olis se mies.
Meillä "varmat" päivät :) ollaan 19v. Tosin, ei haittaa vaikka vauva sattuiski tulemaan. On jo yksi tekemällä tehty :)
6 kk ikäinen vauva, joka ei nuku päivällä eikä yöllä (maitoallergia ja refluksi taustalla).
Miehen haluttomuus ja kondomi (ei toiveissa lisää lapsia)
Vasektomia. Ihanaa, kun voi ruikkia vapaasti.
Meillä yhdistelmä aamuvirkku kuopus ja iltavirkku esikoinen
Endometrioosi - tehoaa varmasti ja sattuu helvetisti, mutta eipä todellakaan tule niitä lapsia.
Sterilisaatio ja miehen ylipaino joka vaikuttaa mun halukkuuteen ikävä kyllä... Kuten myös tupakanhaju. En polta, mies taas säännöllisen epäsäännöllisesti,yrittää salata sitä eikä tajua ettei sitä voi pastilleilla peittää. On sen verran hirveä haju. Enkä siis tosiaankaan ole mikään pirttihirmu, saa tehdä ja harrastaa mitä tykkää ja millon tykkää, se mikä vituttaa on se et lupaa mulle vaikka mitä, mut ei sit pidä niitä kuitenkaan.
Tupakanpolton sanoi lopettaneensa aikoinaan ja uskoinkin näin olevan, kunnes sitten tajusin että vetää töissä entiseen tapaan. Sanoo tekevänsä kaikkensa että laihtuis,no syö ihanjärjettömän isoja ruoka-annoksia, ottaa lisääkin, ei harrasta juurikaan liikuntaa ja mässää pitkän työmatkan aikana karkkia tai hampurilaisia ja sit ihmettelee miks painoeiputoa ja miks seksi ei kiinnosta mua tai miks sillä ei toimi... Aargh! Minä kun yritän luottaa että sana pitää, mut taitaa pitää vaan kavereille ei mulle...
Kiitos, helpotti purkautuminen!
Miehen haluttomuus.