Seurustelisitko miehen kanssa, jolla on homokokemus?
Kommentit (34)
Olen seurustellut. Veikkaan että moni muukin tietämättään seurustellut, ei kaikki ole avoimia kertomaan omista seksikokemuksistaan.
Itsellänikin on kokeiluja naisten kanssa, en kuitenkaan koskaan parisuhteessa ole ollut naisen kanssa. Heterona itseäni pidän kuitenkin, pieni twisti bi-seksuaalisuutta.
Kaappihomo joka väkisin naisen kanssa niin kauan kuin lapset on tehty.
En seukkais! Varmasti imenyt paskaistamunaa ja oksettaisi aina suudellessa.
Seurustelisin, en näe asiassa mitään syytä että miksi ei pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Nou! Sonta - aukko on korkattu.
Luultavasti myös kielellä lipitelty sonta-aukkoa.
Ei yksi tai kaksi kertaa haittaisi. Mutta jos miehellä olisi tarvetta esim. nännien imemiselle, niin en haluaisi seurustella.
En usko, että olisin sellaisen kanssa. Tuollainen taipumus kyllä säilyy läpi elämän ja ei ole vain mikään hetkellinen juttu. Kerran Håkan, aina Håkan.
Parempia nämä on oman kokemuksen mukaan kuin mitä umpi-heterot.
Vähän riippuu millainen se oli ja miten mies itse suhtautuu asiaan. En seurustelisi biseksuaalin miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu millainen se oli ja miten mies itse suhtautuu asiaan. En seurustelisi biseksuaalin miehen kanssa.
Jos on joskus halunnut kokeilla, se olisi ok. Jos olisin kasvanut erilaisessa ympäristössä, olisin itse varmaan kokeillut myös tytön kanssa seurustelua. Seksuaalisuus on pitkälti ympäristön määrittämää.
Jos miehellä on ollut homokokemus, niin kannattaa muistaa, että mies saattaa olla myös täyshomo. Hän on vain naisen kanssa perheen ja yhteiskuntapaineen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on ollut homokokemus, niin kannattaa muistaa, että mies saattaa olla myös täyshomo. Hän on vain naisen kanssa perheen ja yhteiskuntapaineen vuoksi.
Myös mies jolla ei ole vielä ollut homokokemusta tai ei sitä avoimesti tunnusta saattaa olla myös homo.
Kyllhän vangeilla noita naisia riittää, tuskin siis haittaa ;)
Miksei. Tekisitkö lapsen miehen kanssa, jolla on homokokemus tai joka on pohjimmiltaan homo? Itse voisin tehdä, yhtä hyvähän lapsi on. Saisi valita oman mielen mukaan, jos kyseinen henkilökin haluaisi.
En. Olen kapeakatseinen, eikä se haittaa minua. En pystyisi olemaan noin syntisen ja saastaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti myös kielellä lipitelty sonta-aukkoa.
Voidaan sitä lipitellä myös heterosuhteessa ;)
Hmmm... kääntäen miehelle, seurustelisitko naisen kanssa, jolla on ollut lesbokokemus? Uskon, ettei miehelle asialla olisi vaikutusta, tai itse asiassa tällainen nainen saattaisi kiinnostaa jopa muita enemmän.