Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö on ollut pitkään alla päin. Viimein kertoi syyn

Vierailija
06.12.2020 |

Poikaystävä oli painostanut seksiin ja alkanut hyväilemään tytön kiellosta huolimatta. Miksi ette kasvata poikianne kunnioittamaan tyttöjä. Tein rikosilmoituksen, kyllä sieppaa

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen jotain oppinut nuorista ja nuorehkoista ja vanhemmista ja kaikenikäisistä miehistä, se on se että jos fyysistä kontaksia ei ole ollenkaan on ihan turha suhde miehen mielestä. Tämä ei ole kritiikkiä vaan se pitää vain ymmärtää jos asioi miesten kanssa. Minusta homma on ihan reilu. Olen joskus halunnut suhteita ilman tätä ja ymmärrettävästi miehet ovat vain vetäytyneet jutusta pois.

Sillähän ei ole hitonkaan väliä minulle mitä mies haluaa. Sillä on väliä mitä minä haluan. Mies opetelkoon ymmärtämään minua jos minun kanssani asioi.

Miksi kenenkään pitäisi tuolla asenteella haluta olla sinun kanssasi? Sinun mottosi siis on että esimerkiksi parisuhteen pitää täysin tapahtua sinun omilla ehdoilla? Tosi suuri ylläri ettei kukaan varteenotettava sitä suhdetta halua sinun kanssasi?

Siis onko tämä palsta oikeasti muuttunut ajan mittaan sakokaivoksi jossa on niinkin jälkeenjääneitä ihmisiä kuin että parisuhteet vain minun ehdolla tai muuten ei parisuhdetta? No ihmekkös jos teitä ei kukaan hyvä ehdokas parisuhteeseen halua. En ihmettele yhtään.

Jostain syystä et alkanut rähjätä naiselle joka on halukas unohtamaan itsensä ja elämään miehen ehdoilla ja haluaa pelata miesten säännöillä kun "miesten kanssa asioi". Tämä on sinulle ihan ok. Sitten alat kirkua raivosta kun nainen haluaa miesten pelaavan naisten säännöillä. Hm...

Olen eri, mutta minusta missaat nyt oleellisen pointin. Kun NAINEN ITSE sanoo, että haluaa pelata miesten säännöillä, se on eri asia kuin jos nainen sanoo että MUIDEN pitää pelata hänen säännöillään. Jos ketjuun ilmaantuisi mies, joka sanoo että hän pelaa mielellään naisten säännöillä, en usko että tuo jolle vastasit lotkauttaisi korvaansakaan.

Vierailija
82/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ja samaa mieltä että oikein oli ilmoittaa. Kyllä pojan pitää oppia hillitsemään halut ja kunnioittamaan toisen koskemattomuutta. Ihan sama kuinka paljon tekisi mieli

Ap

Pitäisikö sulla ap nyt ihan keskustella tytön kanssa, mitä moni tuon ikäinen poika odottaa seurustelulta? Tuon ikäisenä tuskin harva poika haluaa vaan pitää kädestä kiinni.

Tässähän ei mennä pojan halujen eikä odotusten mukaan.

Ja miksi siitä ei saa puhua tytön kanssa, että moni tuon ikäinen poika odottaa seksiä? Ei se, että asiasta puhuu, tarkoita, että tytön pitää samantien antaa. Kyllähän se nyt yllätyksenä ja järkytyksenä tulee, jos haluista pitää hyssytellä.

Totta kai tuo puhe tarkoittaa että "pitää antaa". Juuri sitä tuo täsmälleen on.

Siitä pitää puhua mitä tyttö itse haluaa ja mikä hänestä itsestään tuntuu hyvältä. Pojan halut ovat täysin pojan omalla vastuulla.

Pojan halut on pojan vastuulla, mutta onko tytönkin halut pojan vastuulla? Niinhän se usein menee...

Ei mene...

Kyllä menee :D Taidat olla uus palstalla... ja elämässä? Tai harvinaisen epärehellinen havainnoija...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen jotain oppinut nuorista ja nuorehkoista ja vanhemmista ja kaikenikäisistä miehistä, se on se että jos fyysistä kontaksia ei ole ollenkaan on ihan turha suhde miehen mielestä. Tämä ei ole kritiikkiä vaan se pitää vain ymmärtää jos asioi miesten kanssa. Minusta homma on ihan reilu. Olen joskus halunnut suhteita ilman tätä ja ymmärrettävästi miehet ovat vain vetäytyneet jutusta pois.

Sillähän ei ole hitonkaan väliä minulle mitä mies haluaa. Sillä on väliä mitä minä haluan. Mies opetelkoon ymmärtämään minua jos minun kanssani asioi.

Miksi kenenkään pitäisi tuolla asenteella haluta olla sinun kanssasi? Sinun mottosi siis on että esimerkiksi parisuhteen pitää täysin tapahtua sinun omilla ehdoilla? Tosi suuri ylläri ettei kukaan varteenotettava sitä suhdetta halua sinun kanssasi?

Siis onko tämä palsta oikeasti muuttunut ajan mittaan sakokaivoksi jossa on niinkin jälkeenjääneitä ihmisiä kuin että parisuhteet vain minun ehdolla tai muuten ei parisuhdetta? No ihmekkös jos teitä ei kukaan hyvä ehdokas parisuhteeseen halua. En ihmettele yhtään.

Jostain syystä et alkanut rähjätä naiselle joka on halukas unohtamaan itsensä ja elämään miehen ehdoilla ja haluaa pelata miesten säännöillä kun "miesten kanssa asioi". Tämä on sinulle ihan ok. Sitten alat kirkua raivosta kun nainen haluaa miesten pelaavan naisten säännöillä. Hm...

Kiva kun kirjoittele proosaa minun nimellä mutta en ole missään sanonut että kenenkään pitäisi uhrata itsensä parisuhteen eteen. En vain hyväksy sitä että joku tekee niin ja sitten hän on niin oih voih suuri uhri.

Tällä palstalla on nytkin läsnä aika monta jotka on suoraan sanottuna valehdelleet kumppanillensa omat tarpeensa ja kuitenkin sitten salaa syyttää noita kumppaneita siitä etteivät tarpeet ole tulleet tyydytetyiksi.

Jos olette tyytymättömiä, joko sanokaa tarpeet ääneen tai painukaa kukkuun pyhistelemästä. Kukaan lue teidän ajatuksia.

Sinulla on nyt selkeästi jotain mielen päällä mutta se ei liity ketjuun mitenkään. Ehdotan että aasinsiltojen rakentelun sijaan teet oman ketjun missä saat purkaa mieltäsi painavia asioita.

Vierailija
84/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ja samaa mieltä että oikein oli ilmoittaa. Kyllä pojan pitää oppia hillitsemään halut ja kunnioittamaan toisen koskemattomuutta. Ihan sama kuinka paljon tekisi mieli

Ap

Pitäisikö sulla ap nyt ihan keskustella tytön kanssa, mitä moni tuon ikäinen poika odottaa seurustelulta? Tuon ikäisenä tuskin harva poika haluaa vaan pitää kädestä kiinni.

Ja miksi siitä ei saa puhua tytön kanssa, että moni tuon ikäinen poika odottaa seksiä? Ei se, että asiasta puhuu, tarkoita, että tytön pitää samantien antaa. Kyllähän se nyt yllätyksenä ja järkytyksenä tulee, jos haluista pitää hyssytellä.

Siitä pitää puhua mitä tyttö itse haluaa ja mikä hänestä itsestään tuntuu hyvältä. Pojan halut ovat täysin pojan omalla vastuulla.

Pojan halut on pojan vastuulla, mutta onko tytönkin halut pojan vastuulla? Niinhän se usein menee...

Ei mene...

Kyllä menee :D Taidat olla uus palstalla... ja elämässä? Tai harvinaisen epärehellinen havainnoija...

Ei mene. Taidat olla trolli tai tyhmä :D Vaikka eivät nuo sulje toisiaan pois.

Vierailija
85/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Miesvihaprovo. Etkö nyt sukunimistäkään mitään keksinyt?

Vierailija
86/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ap

Ei mene...

Kyllä vaan menee. Onhan koko seksuaalikasvatus yhtä poikien velvollisuutta ja tyttöjen oikeuksia.

Ei ole.

Huomaatko? Kun et perustele mitään, voin vastata kaikkeen vain "ei".

Niinhän sä voit halutessasi tehdä. Ei kiinnosta. Ihan arkipäivisessä maailmassa silmät auki tuo on nähtävissä. Naisten halut ja sen puute on aina miehen vastuulla. Selaa vaikka av-ketjuja aikasi kuluksi.

Vierailija
87/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ap

Miksi annat tytön juosta miesten perässä?

Etkö ole opettanut sille mitään, itseään esitellään ja kuvaillaan, mutta ei saakaan koskea, naisten vammaisia pelejä.

Oletko tytöltä kysynyt minkä verran oikeasti on tissi ym. Herutuskuvia pojalle lähettänyt, kuulusteluissa saattaa paljastua vaikka mitä "yllättävää".

Sinulla on hyviä pointteja, mutta emme tiedä onko tyttö tehnyt näin ja toisekseen on moraalitonta vielä jälkikäteen syyllistää tyttöä siitä, että tuli väkisin lääpityksi tai pahimmillaan raiskatuksi. Mutta siitä ehdottomasti pitää puhua, että millaisia signaaleja annamme toisille ihmisille ja mitä vaikutuksia niillä voi olla. Kaikki ihmiset eivät ole kilttejä ja hyvätapaisia ja toiset taas ymmärtävät asioita väärin tai kirjaimellisesti.

M25

Tajuatko sinä että viestisi alku mitätöi täysin sen lopun? Ihmettelen oikeasti. Käykö mikään sinulla aivojen kautta ennen kuin oksennat sen näppikselle?

Mistä kohtaa se mitätöi mitään mitä sanoin? On totta, että kaikki eivät ole kilttejä ja eivät ymmärrä asioita oikein ja siksi meidän kaikkien pitäisi miettiä minkälaisia signaaleja annamme ulospäin. Ei silti ole oikein syyllistää jälkeenpäin, vaikka olisikin itse antanut ymmärtää ja tilanne onkin eskaloitunut siihen pisteeseen, ettei itse ole voinut enää vaikuttaa asiaan. Ei sinun tarvitse ilkeä minulle olla.

M25

Ja taas olet syyllistämässä muita ja perään kiekaiset että ei ole oikein syyllistää. Kuule, minusta tuntuu että sinulle ei ole oltu läheskään tarpeeksi ilkeitä tässä elämässä.

"Tilanne eskaloitunut..." Justiinsa joo. Puhut juuri kuten rais.kaajien ymmärtäjät. Tilanne rais.kasi, ei se syyllinen.

Vierailija
88/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ap

Ei mene...

Ei mene. Taidat olla trolli tai tyhmä :D Vaikka eivät nuo sulje toisiaan pois.

Sinäkin olet ekana vinkumassa mitä miesten täytyy tehdä puolisonsa seksuaalisten halujen lisäämiseksi.

Vierailija
89/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ap

Ei mene...

Kyllä vaan menee. Onhan koko seksuaalikasvatus yhtä poikien velvollisuutta ja tyttöjen oikeuksia.

Ei ole.

Niinhän sä voit halutessasi tehdä. Ei kiinnosta. Ihan arkipäivisessä maailmassa silmät auki tuo on nähtävissä. Naisten halut ja sen puute on aina miehen vastuulla. Selaa vaikka av-ketjuja aikasi kuluksi.

Ei ole.

Vierailija
90/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sen v. tun kultin provoja. Älkää lähtekö mukaan. Ra i s kaavat itsenäisyyspäivän tissitempauksilla ja tällaisella säälittävällä provoamisella ja kaiken maailman naisvihagaaloilla.

Vihaa täynnä koko saastakultti.

Vierailija
91/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin häät, sitten seksi. Tämä ratkaisee kaikki turhat ongelmat. Eikä lasten seksiä isän ja äidin nurkissa vaan omassa asunnossa.

Vierailija
92/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ap

Ei mene...

Ei ole.

Ei ole.

Hyvä! Piristävä poikkeus olet sitten joukkoon, jos mielestäsi ei ole. Usein monet kuvittelee et naisten seksuaalinen haluttomuus on miehen vika ja miehen täytyy jotain muuttaa muuttaakseen asiantilaa. Pidä toi!

Vierailija
93/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tytön isä on?

Isästä ei ole ollut mitään puhetta?

Vierailija
94/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jotain tosi hulluja taas liikenteessä. Olen tavannut hulluja ihan sukupuoleen liittymättä. Juurikin ne hullut haluaa leimata sitä vastakkaista sukupuolta kun taas ne järkevät ei leimaile.

Vierailija
95/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ap

Eivät seurustele enää? Äiti hoiti homman kotiin. Voi tyttöparkaa.

Vierailija
96/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ap

Miksi annat tytön juosta miesten perässä?

Etkö ole opettanut sille mitään, itseään esitellään ja kuvaillaan, mutta ei saakaan koskea, naisten vammaisia pelejä.

Oletko tytöltä kysynyt minkä verran oikeasti on tissi ym. Herutuskuvia pojalle lähettänyt, kuulusteluissa saattaa paljastua vaikka mitä "yllättävää".

Sinulla on hyviä pointteja, mutta emme tiedä onko tyttö tehnyt näin ja toisekseen on moraalitonta vielä jälkikäteen syyllistää tyttöä siitä, että tuli väkisin lääpityksi tai pahimmillaan raiskatuksi. Mutta siitä ehdottomasti pitää puhua, että millaisia signaaleja annamme toisille ihmisille ja mitä vaikutuksia niillä voi olla. Kaikki ihmiset eivät ole kilttejä ja hyvätapaisia ja toiset taas ymmärtävät asioita väärin tai kirjaimellisesti.

M25

Tajuatko sinä että viestisi alku mitätöi täysin sen lopun? Ihmettelen oikeasti. Käykö mikään sinulla aivojen kautta ennen kuin oksennat sen näppikselle?

Mistä kohtaa se mitätöi mitään mitä sanoin? On totta, että kaikki eivät ole kilttejä ja eivät ymmärrä asioita oikein ja siksi meidän kaikkien pitäisi miettiä minkälaisia signaaleja annamme ulospäin. Ei silti ole oikein syyllistää jälkeenpäin, vaikka olisikin itse antanut ymmärtää ja tilanne onkin eskaloitunut siihen pisteeseen, ettei itse ole voinut enää vaikuttaa asiaan. Ei sinun tarvitse ilkeä minulle olla.

M25

Ja taas olet syyllistämässä muita ja perään kiekaiset että ei ole oikein syyllistää. Kuule, minusta tuntuu että sinulle ei ole oltu läheskään tarpeeksi ilkeitä tässä elämässä.

"Tilanne eskaloitunut..." Justiinsa joo. Puhut juuri kuten rais.kaajien ymmärtäjät. Tilanne rais.kasi, ei se syyllinen.

Minusta taas tuntuu, että ymmärrät tuon "Ei ole oikein syyllistää jälkeenpäin" aivan väärin. Ymmärrät sen raiskaajan puolusteluna vaikka tarkoitan sillä selkeästi raiskatun syyllistämisen moraalittomuutta. Vihan tunne on sokaissut sinut. Rauhoitu ja lue viestini uudelleen.

M25

Vierailija
97/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, pojille täytyy opettaa tällaiset asiat!

Ketään ei painosteta mihinkään eikä kosketa jos toinen kieltää.

Siksi nimenomaan pojille, koska tuollainen käytös on selkeästi enempi miesten ja poikien juttu.

Jos tuollaista opetat, niin silloinhan nimen omaan vahvistat sitä käsitystä, että tuollainen käytös on poikien juttu ja sitä jotenkin odotetaan pojilta.

EIköhän olisi fiksumpaa kasvattaa kaikki ihmiset kunnioittamaan kaikkia ihmisiä.

Sitä ei _odoteta_ pojilta, mutta tosiasia on, että tuollaista tekee huomattavasti enemmän pojat kuin tytöt.

Siksi pojille on tärkeämpää opettaa kunnioittamaan toisten kehoja, kun taas tytöille on tärkeämpää opettaa kunnioittamaan omia rajoja eli kannustaa sanomaan suoraan jos ei halua jotain.

Voi tuntua sinusta ärsyttävältä, mutta noin se keskimäärin menee sillä tuollainen ero sukupuolten välillä on keskimäärin olemassa etenkin nuorilla, että POIKA puskee päälle liiankin kanssa ja TYTTÖ ei osaa/kehtaa sanoa tarpeeksi jämäkästi ettei halua.

Toki jokaiselle lapselle pitää opettaa perus käytöstavat myös.

Vierailija
98/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aivan älyttömiä nää nykyajan ongelmat, kun nukutaan vierekkäin ennen kuin ollaan menty naimisiin ja on lupa harrastaa seksiä. Ei noin pitkälle saa mennä, ennen kuin ollaan naimisissa tai ainakin varmasti menossa naimisiin. Seksi ja vastuu kuuluvat yhteen, siitä voi tulla lapsiakin ja abortti on murha.

Vierailija
99/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ap

Eivät seurustele enää? Äiti hoiti homman kotiin. Voi tyttöparkaa.

Kyllä, tyttöä käy sääliksi. Luulen kyllä, että poika on väistänyt luodin jos ja kun ei saa ap:ta anopikseen.

Vierailija
100/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on aivan älyttömiä nää nykyajan ongelmat, kun nukutaan vierekkäin ennen kuin ollaan menty naimisiin ja on lupa harrastaa seksiä. Ei noin pitkälle saa mennä, ennen kuin ollaan naimisissa tai ainakin varmasti menossa naimisiin. Seksi ja vastuu kuuluvat yhteen, siitä voi tulla lapsiakin ja abortti on murha.

Sinun mielestäsi siis avioliitossa pitää harrastaa seksiä aina kun toinen haluaa, vaikka itsellä olisi sellainen olo ettei juuri sillä hetkellä kykene seksiin?

Vai miksi tämä on joku ”nykyajan ongelma” joka ilmenee vain ei-aviollisissa suhteissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme