Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö on ollut pitkään alla päin. Viimein kertoi syyn

Vierailija
06.12.2020 |

Poikaystävä oli painostanut seksiin ja alkanut hyväilemään tytön kiellosta huolimatta. Miksi ette kasvata poikianne kunnioittamaan tyttöjä. Tein rikosilmoituksen, kyllä sieppaa

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ja samaa mieltä että oikein oli ilmoittaa. Kyllä pojan pitää oppia hillitsemään halut ja kunnioittamaan toisen koskemattomuutta. Ihan sama kuinka paljon tekisi mieli

Ap

Miksi annat tytön juosta miesten perässä?

Etkö ole opettanut sille mitään, itseään esitellään ja kuvaillaan, mutta ei saakaan koskea, naisten vammaisia pelejä.

Oletko tytöltä kysynyt minkä verran oikeasti on tissi ym. Herutuskuvia pojalle lähettänyt, kuulusteluissa saattaa paljastua vaikka mitä "yllättävää".

Ovat tehneet sitä joskus aiemmin, mutta tuolla kerralla ei halunnut? Sekö on kiellettyä? Jos kerran annat enää ikinä et saa kieltäytyä? Kummallinen ajattelutapa. Ap

Vierailija
42/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ja samaa mieltä että oikein oli ilmoittaa. Kyllä pojan pitää oppia hillitsemään halut ja kunnioittamaan toisen koskemattomuutta. Ihan sama kuinka paljon tekisi mieli

Ap

Etkö ole opettanut sille mitään, itseään esitellään ja kuvaillaan, mutta ei saakaan koskea, naisten vammaisia pelejä.

Oletko tytöltä kysynyt minkä verran oikeasti on tissi ym. Herutuskuvia pojalle lähettänyt, kuulusteluissa saattaa paljastua vaikka mitä "yllättävää".

Sinulla on hyviä pointteja, mutta emme tiedä onko tyttö tehnyt näin ja toisekseen on moraalitonta vielä jälkikäteen syyllistää tyttöä siitä, että tuli väkisin lääpityksi tai pahimmillaan raiskatuksi. Mutta siitä ehdottomasti pitää puhua, että millaisia signaaleja annamme toisille ihmisille ja mitä vaikutuksia niillä voi olla. Kaikki ihmiset eivät ole kilttejä ja hyvätapaisia ja toiset taas ymmärtävät asioita väärin tai kirjaimellisesti.

M25

Tajuatko sinä että viestisi alku mitätöi täysin sen lopun? Ihmettelen oikeasti. Käykö mikään sinulla aivojen kautta ennen kuin oksennat sen näppikselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään seurustelee, jos ei halua fyysistä suhdetta? Näön vuoksi?

Miksi seksi on aina oletus parisuhteessa? Eikö toisen seurasta voi nauttia muutenkin kuin vällyjen välissä?

Naisen seurasta ei voi.

t. mies

Vierailija
44/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen jotain oppinut nuorista ja nuorehkoista ja vanhemmista ja kaikenikäisistä miehistä, se on se että jos fyysistä kontaksia ei ole ollenkaan on ihan turha suhde miehen mielestä. Tämä ei ole kritiikkiä vaan se pitää vain ymmärtää jos asioi miesten kanssa. Minusta homma on ihan reilu. Olen joskus halunnut suhteita ilman tätä ja ymmärrettävästi miehet ovat vain vetäytyneet jutusta pois.

Vierailija
45/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista mutta oman pojan olen hyvin kasvattanut. Ei varmasti tekisi noin

Voi olla uusi tieto, mutta kukaan meistä ei kasvata lapsiamme. He matkivat vertaisryhmänsä toimintaa. Vanhemmilla ei ole tuontaivaallista merkitystä siinä mitä lapsesta tulee. Et voi kasvattaa ketään koska ihminen ei ole kone. Voit tarjota ympäristön josta lapsi voi imeä vaikutteita, mutta lapsen oma perusluonne määrittää sen mitä totuuksia hän valitsee itselleen.

Vierailija
46/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ap

Pitäisikö sulla ap nyt ihan keskustella tytön kanssa, mitä moni tuon ikäinen poika odottaa seurustelulta? Tuon ikäisenä tuskin harva poika haluaa vaan pitää kädestä kiinni.

Tässähän ei mennä pojan halujen eikä odotusten mukaan.

Vierailija
47/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ap

Ovat tehneet sitä joskus aiemmin, mutta tuolla kerralla ei halunnut? Sekö on kiellettyä? Jos kerran annat enää ikinä et saa kieltäytyä? Kummallinen ajattelutapa. Ap

Jos on kerran tehnyt ja nyt antanut olettaa, on poika oikeasti voinut ymmärtää tilanteen väärin ja siksi kosketellut. Tietenkään ei saa jatkaa jos toinen pyytää lopettamaan. Mutta pyysikö tyttö vai ajatteliko vain?

Vierailija
48/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät ovat luoneet Suomeen kymmeniä eri sukupuolia ja sadoittain uusia seksuaalisuuntauksia joten ei ihme ettei nykynuoret enää hahmota mikä on oikein ja mikä väärin. 

Jaa, taas vika muka vihreissä. Inhoan kys.puoluetta, mutta tosiasia on, että nykyään nimenomaan korostetaan, ettei ketään saa painostaa eikä pakottaa. Myös Vihreät korostavat.

Sukupuolirooleja on kyseenalaistettu ja rikottu jo kauan ennen kuin kyseinen puolue syntyi. Koittakaa nyt tajuta ettei se ole nykyajan ilmiö. Historian tuntemus, huhuu.

Vierailija
49/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen jotain oppinut nuorista ja nuorehkoista ja vanhemmista ja kaikenikäisistä miehistä, se on se että jos fyysistä kontaksia ei ole ollenkaan on ihan turha suhde miehen mielestä. Tämä ei ole kritiikkiä vaan se pitää vain ymmärtää jos asioi miesten kanssa. Minusta homma on ihan reilu. Olen joskus halunnut suhteita ilman tätä ja ymmärrettävästi miehet ovat vain vetäytyneet jutusta pois.

Sillähän ei ole hitonkaan väliä minulle mitä mies haluaa. Sillä on väliä mitä minä haluan. Mies opetelkoon ymmärtämään minua jos minun kanssani asioi.

Vierailija
50/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitää yllä parisuhdetta seksillä ja naiset puhumalla. Tämä on fakta. Se että se ei sovi monelle naiselle ei poista sitä että miehet ja naiset on erillaisia parisuhteessa. Miehet työstää kehollaan, naiset aivoillaan.

Vierailija
51/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein rikosilmoitus. Anteeksi, mutta nauran. Millä perusteella? Kun meidän Tiina sanoi, että Jonne kosketteli? Ei poliisia kiinnosta ja niillä on parempaakin tekemistä.

Vierailija
52/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä?

16 molemmat.

Ap

Pitäisikö sulla ap nyt ihan keskustella tytön kanssa, mitä moni tuon ikäinen poika odottaa seurustelulta? Tuon ikäisenä tuskin harva poika haluaa vaan pitää kädestä kiinni.

Tässähän ei mennä pojan halujen eikä odotusten mukaan.

Ja miksi siitä ei saa puhua tytön kanssa, että moni tuon ikäinen poika odottaa seksiä? Ei se, että asiasta puhuu, tarkoita, että tytön pitää samantien antaa. Kyllähän se nyt yllätyksenä ja järkytyksenä tulee, jos haluista pitää hyssytellä.

Vierailija
53/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuiko lusikassa ilman vaatteita?

Vierailija
54/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä rätti.

Vierailija
55/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista mutta oman pojan olen hyvin kasvattanut. Ei varmasti tekisi noin

Voi olla uusi tieto, mutta kukaan meistä ei kasvata lapsiamme. He matkivat vertaisryhmänsä toimintaa. Vanhemmilla ei ole tuontaivaallista merkitystä siinä mitä lapsesta tulee. Et voi kasvattaa ketään koska ihminen ei ole kone. Voit tarjota ympäristön josta lapsi voi imeä vaikutteita, mutta lapsen oma perusluonne määrittää sen mitä totuuksia hän valitsee itselleen.

terv. nimim. nuorisorikollisen koulupudokkaan yhtä tyhmä ja laiska äiti

Vierailija
56/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillähän ei ole hitonkaan väliä minulle mitä mies haluaa. Sillä on väliä mitä minä haluan. Mies opetelkoon ymmärtämään minua jos minun kanssani asioi.

Miksi kenenkään pitäisi tuolla asenteella haluta olla sinun kanssasi? Sinun mottosi siis on että esimerkiksi parisuhteen pitää täysin tapahtua sinun omilla ehdoilla? Tosi suuri ylläri ettei kukaan varteenotettava sitä suhdetta halua sinun kanssasi?

Siis onko tämä palsta oikeasti muuttunut ajan mittaan sakokaivoksi jossa on niinkin jälkeenjääneitä ihmisiä kuin että parisuhteet vain minun ehdolla tai muuten ei parisuhdetta? No ihmekkös jos teitä ei kukaan hyvä ehdokas parisuhteeseen halua. En ihmettele yhtään.

Vierailija
57/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä lapsellesi tämä video.

Pidä omat rajat! #turvallinenoulu #nopsatiimi #seksuaalinenhäirintä #oulu#nuortenoulu (tiktok.com)

Kun hän opettelee tanssin ja tanssii sen pojalle niin ongelma ratkeaa samantien.

Vierailija
58/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

www.tiktok.com/@nopsatiimi/video/6785471324300102918

Vierailija kirjoitti:

Näytä lapsellesi tämä video.

Pidä omat rajat! #turvallinenoulu #nopsatiimi #seksuaalinenhäirintä #oulu#nuortenoulu (tiktok.com)

Kun hän opettelee tanssin ja tanssii sen pojalle niin ongelma ratkeaa samantien.

Vierailija
59/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein rikosilmoitus. Anteeksi, mutta nauran. Millä perusteella? Kun meidän Tiina sanoi, että Jonne kosketteli? Ei poliisia kiinnosta ja niillä on parempaakin tekemistä.

Tämä. Ei mitään todisteita mistään, eikä mitään rikosta ole edes tapahtunut. Ihan älytöntä.

Vierailija
60/111 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että tyttäresi poikaystävä on Teekkari - tai ainakin tuleva sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi