Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kantaa vastuun teiniseksin seurauksista?

Vierailija
20.04.2014 |

Jos tyttö tulee raskaaksi ja poika häviää kuvioista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta sattuu, jos antaa teinipillujen juosta parikymppisten jätkien perässä.

Vierailija
2/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä isällä on elatusvelvollisuus oli minkä ikäinen hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kannattaa olla mahdollisimman pitkään tuloton, koska isän vanhempien ansiotuloilla tai omaisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä teini-isä joutuu maksamaan.

Vierailija
4/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:10"]

Sellasta sattuu, jos antaa teinipillujen juosta parikymppisten jätkien perässä.

[/quote]

Miksi äidit salllivat?

Vierailija
5/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:12"]

Isän kannattaa olla mahdollisimman pitkään tuloton, koska isän vanhempien ansiotuloilla tai omaisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä teini-isä joutuu maksamaan.

[/quote]

Vanhempi töissäkäyvä setä on parempaa seuraa teinitytölle, koska jos tyttö saa lapsen, niin tulee hyvät elatusmaksut.

Vierailija
6/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:12"]

[/quote]

Vanhempi töissäkäyvä setä on parempaa seuraa teinitytölle, koska jos tyttö saa lapsen, niin tulee hyvät elatusmaksut.

[/quote]

Ei välttämättä. Vanhempi setä voi olla tuloton ja ottaa rahat firman kautta.

Vierailija
7/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jos totta puhutaan niin valitettavasti se on se tyttö joka jouduu kärsimään vieme kädessä!!! Senhan me kaikki tiedetään. Minun mielistä tässä on lainsäädännössä vakava puutte!!!! Tässä yhteiskunnassa sallittu harrastamaan seksia ihan virallisesti oisko 15-16? Kyllä. Elatusvastuu alkaa 18! Eli.... Joku tahallaan lainsäädännöllä ajaa tyttöä tekemään abortti siinä tapauksessa jos hän tulee raskaksi.Koska lainsäädännön mukaan pojalla ei ole vastua,eli ei tarvitsee olla superälykäs että pystyy ymmärtää ,että kysymys on jostain aivan hirveesta..tulee mieleen ihan salaliittoteoria. Vaahdotaan että mukaa naisella on vapaus päättä omasta kehosta mutta käytännössä hänellä jää vain yksi ainoa vaihtoehto-abortti. Koska onhan tää selvä,että niin nuori tyttö ei oo kypsä äidiksi henkisesti,lapsuus jäi kesken ja koulu myös!!!! Tottakai on yksilöitä jotka ovat ollet urheita ja säästäneet vauvan,mutta rankka heidän on ollut ja tuntuu että siitä lapsuutta he kävi myöhemmiin jossain elämän vaiheessa-sitten ei tarvitsee ihmitella että aikuinen nainen heittäytyy lapselliseen ja edesvastutoon käytöksen joka purkautuu hallitsemattomaan seksuaaliseen villintymiseen ja ryyppämiseen. Sen takia meidän tytärtä me vahditaan miehen kanssa ja jutellaan uuvuksiin hänen kanssa,olen itse etelä Venäjältä eikä meillä ihan kultturisesti suvaitaan tyttöjen ja poikien liehuminen,täällää Lännissä kaikki on liian vapaa ja nuoret kasvavat ilman kuria.

Vierailija
8/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jos? KUN poika häviää kuvioista, KUN.

Vierailija
9/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHmettelen suuresti miten nykyään kasvatetaan lapsia..?? Itse tiesin tasan tarkkaan että ihan omalla vastuulla harrastin seksiä teininä. Söin pillereitä ja vaadin aina kumin käyttöä. Koskaan en olisi suostunut ilman kumia. Ikinä en joutunut miettimään olenko epätoivotusti raskaana, onko mulla sp-tautia tms. Vaikka elinkin aika villin nuoruuden ja minulla oli useita seksikumppaneita.

Raskaaksi tulin suunnitellusti, avioliitossa, 29 vuotiaana. Yhdessä olen edelleen ensimmäisen ja ainoan aviomieheni kanssa.

Eli jos ette osaa opettaa lapsianne/nuorianne olemaan vastuullisia ja huolehtimaan itsestään, niin kantakaa sitten vastuu niistä teiniraskauksista. Turha siitä syyttää muita.

Vierailija
10/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:41"]

Ihan jos totta puhutaan niin valitettavasti se on se tyttö joka jouduu kärsimään vieme kädessä!!! Senhan me kaikki tiedetään. Minun mielistä tässä on lainsäädännössä vakava puutte!!!! Tässä yhteiskunnassa sallittu harrastamaan seksia ihan virallisesti oisko 15-16? Kyllä. Elatusvastuu alkaa 18! Eli.... Joku tahallaan lainsäädännöllä ajaa tyttöä tekemään abortti siinä tapauksessa jos hän tulee raskaksi.Koska lainsäädännön mukaan pojalla ei ole vastua,eli ei tarvitsee olla superälykäs että pystyy ymmärtää ,että kysymys on jostain aivan hirveesta..tulee mieleen ihan salaliittoteoria. Vaahdotaan että mukaa naisella on vapaus päättä omasta kehosta mutta käytännössä hänellä jää vain yksi ainoa vaihtoehto-abortti. Koska onhan tää selvä,että niin nuori tyttö ei oo kypsä äidiksi henkisesti,lapsuus jäi kesken ja koulu myös!!!! Tottakai on yksilöitä jotka ovat ollet urheita ja säästäneet vauvan,mutta rankka heidän on ollut ja tuntuu että siitä lapsuutta he kävi myöhemmiin jossain elämän vaiheessa-sitten ei tarvitsee ihmitella että aikuinen nainen heittäytyy lapselliseen ja edesvastutoon käytöksen joka purkautuu hallitsemattomaan seksuaaliseen villintymiseen ja ryyppämiseen. Sen takia meidän tytärtä me vahditaan miehen kanssa ja jutellaan uuvuksiin hänen kanssa,olen itse etelä Venäjältä eikä meillä ihan kultturisesti suvaitaan tyttöjen ja poikien liehuminen,täällää Lännissä kaikki on liian vapaa ja nuoret kasvavat ilman kuria.

[/quote]

Lässynlässyn ryssä, opettele kirjoittaman edes selvää suomea ja tule sitten uudelleen sössöttänmään. Teillä Venäjällä on myös tapana hyökätä naapurimaahan, tappaa sen kansalaisia, valloittaa laittomasti alueita itsenäisistä naapurivaltioista ja haastaa riitaa koko maailman kanssa. Joten eiköhän sun kasvatusmenetelmätkin ole ihan yhtä perseestä, kuin kaikki muukin siinä valitettavan suuressa perslävessä mistä olet tänne valitettavasti saapunut.