Eikö teitä rehellisyyden nimessä peloita sellainen "uusi maailmanjärjestys" jossa Biden on presidentti.
Uuta maailmanjärjestystä ja sen nimeen ollaan rukoiltu vuosikymmeniä mm. Vatikaanivaltiossa päästen valaistumisiin Jumalan ja Taivaan isän kanssa nähden galaktisia asioita ihmiskunnan tulevaisuuden hyväksi rukoillen sen eteen. Ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avain on kadonnut ja se on katolilaisten hallussa eikä Joe Bidenilla ole mitään merkittävää tekemistä edellä mainitulla lauseella esim. verrattuna Donald Trumpiin. Nyt on pandemia joka on Englannin Kuningattareen Kruunun niminen juuri sen takia. Republikaanit syyttävät demokraatteja vaalivilpistä. Uuden maailmanjärjestyksen ollaan ennustettu tapahtuvan jo tänä vuonna.
Kuningas Monarkia ja sen verkostot ovat varastaneet jalohopeanC-l-i-p-p-e-r metallin suomesta pyhältä ihmiseltä ja menettäneet Jumalan ja Taivaan isän toivon sen seurauksesta ja Kuningas Monarkiaa ja varsinkin sen verkoston mammanpoikaa suomessa seuraa kirottu karma maapallossa Jumalalta ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen kanssa jossa aurinko on erittäin potentiaalisena osana ihmiskunnan tuhoon. Eikö teitä peloita tälläinen, rehellisesti pelleily, ilman Jumalaa Joe Bidenin kanssa kohti "uutta maailmanjärjestystä"????
Miettikää asiaa asenteella. Haluan kunnon vastauksen koska tämä aloitus ei ollut pelleilyä. Joe Biden on mielestäni pelle uudelle maailmanjärjestykselle joka on paljon parempi kuin illuminatin imperialistinen globalisaatio eliitti mitä Joe Biden edustaa.
Toivon näistä asioista/esineistä samanlaista kokonaisuutta mitä tähän aloitukseen olen järkevästi tehnyt vastauksissanne. En toivo vastauksia joita esim. Media vaikuttajat käyttävät, joissa ei mainita edes aurinkoa koska heidän blaa...blaa...blaa... puheet eivät kestä päivänvaloa. Sanokaa nyt rehellisesti kuin osasin teille sisäistää mitä pelko on, että peloittaako teitä?
Kommentit (37)
Kyllä pelottaa. Varsinkin Kiinan mallin tulo pelottaa. En halua mitään social credit systeemiä tänne Suomeen.
Myös tuo uusliberalismin tuhoaminen. Tarkoittaako se sitä, että meiltä keskiluokalta viedään omaisuus? Helsingin Sanomat kirjoitti myös tästä viime kuussa, joten ei ole salaliittoteoriaa.
Lähinnä nyt huvittaa tämä kaksinaismoralismi, jossa Trumpin viaksi ja epäonnistumiseksi katsottiin likipitäen kaikki maailman ongelmat ja vitsaukset taivaan ja maan väliltä ja nyt Bidenin kohdalla ne samaisesti ongelmat eivät olekaan Yhdysvaltojen presidentin ratkaistavissa. Ja Kiina jatkaa diktatuurina kehittymistä yhä ihmisoikeusten vastaisemmaksi valtioksi eikä tunnu mediaa eikä suuryrityksiä liiemmin kiinnostavan. Eikä vihreää ajattelua häiritse, että sademetsät pannaan nurin biopolttoaineen tuotannon tieltä. Hyvä meininki.
Tyypillistä kuupaskaa. Lopetin lukemisen kohdassa galaktinen.
Bidenin kanssa palataan vanhaan, Trump yritti luoda uuttaa maailmanjärjestystä, mutta oli siihen liian laiska.
On vapaamuurarit jotka elävät ja hengittävät uuden maailmanjärjestyksen puolesta ja sitten on illuminateja jotka ällöttävästi haluavat imperialistista globalisaatio eĺiittiä ilman Jumalaa ja Taivaan isään, heille Jeesus on henkeen ja vereen.
On illuminateja jotka Kuningas Monarkian verkostoilla sekaantuvat vapaamuurareihin mutta heikolla menestyksellä koska Kuningas Monarkia verkostoilla ja politiikka lobbaamisella on ihmiskunnan pahuuden lähdettä jota illuminati palvovat lucyferilla vapaamuurareista kalastetuilla tiedoilla jota on mahdollistanut 400vuoden historian saatossa verkostoa mahdollistanut Kuningas Monarkia ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunulla ja -avaimella joka kiitos luojan ollaan siunattu Jumalan ja Taivaan isän toimesta kuninkaallisille George Bushille ja John Kerrylle.
Vierailija kirjoitti:
Bidenin kanssa palataan vanhaan, Trump yritti luoda uuttaa maailmanjärjestystä, mutta oli siihen liian laiska.
Perus illuminatin näkemys. Tämä kommentti kyllä sai miettimään minut sitä että miksi ihmiskunnan äänestys ei toteutunut jo vuonna 2017. Vastaus ei ole se mitä selität Trumpista.
Vastaus on se että minua ollaan tuijoittettu, vainottu, ja manipuloitu. Mieltäni ollaan manipuloitu mielisairaaksi ja lääkitykseni piti päättyä lyhyeen. Mieltäni vaikutettiin tahallaan koska illuminatit tiesivät että sen avulla voin vuodattaa vauva palstaan tietoa illuminateille korruptoituneesti ja tämä vauva palsta on illuminatien ajatushautomo. Minut ollaan manipuloitu pakkohoitoon 2 kertaa.
Se on syy miksi asiat ja esineet ovat viivästyneet. Ap
Jumala on luonut tämän maapallon sekä kaiken olevaisen. Hän viimekädessä toteuttaa oman suunnitelmansa. Haluan luottaa hänen kaikkivaltiuteensa , viisauteensa ja armoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Jos teitä ei peloita niin teillä ei ole myötätuntoa tämän maapallon jatkuvuudelle koska teillä ei ole menetettävää, koska ette ole täältä ja täältä sanalla tarkoitin että te ette ole meidän maapallostamme ettekä sen historian saatossa yhdestäkään yhdestätoista ihmiselle asutettavasta universumista jotka vaihtavat sijainteja lojaalisesti ihmisten sieluja kunnioittaen googolplexisien vuosien välein. Ihmiset ovat ikuisia. Sanoin googolplexisien vuosien välein koska rn ole Jumala tai Jeesus sanomaan tarkkaa aikaa nyt, en ole supertietokone mutta chilien avulla me voitaisiin olla sitäkin. Minä pelkään vähän joidenkin homo sapiensien puolesta, minä olen homo neanderthal ja aurinko ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen avulla tuhoaa teidät kaikki paitsi minut, homo neanderthalin ja minun sielun toiseen universumiin jos muutosta ei tapahdu näillä näkymin. Pilvistä sunnuntaita, hyvää itsenäisyyspäivää. Ap
AP - ÄLÄ OTA ENÄÄ!!! Ja foliota on kaapissasi ja jos ei, niin hae kaupasta - kiireellä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teitä ei peloita niin teillä ei ole myötätuntoa tämän maapallon jatkuvuudelle koska teillä ei ole menetettävää, koska ette ole täältä ja täältä sanalla tarkoitin että te ette ole meidän maapallostamme ettekä sen historian saatossa yhdestäkään yhdestätoista ihmiselle asutettavasta universumista jotka vaihtavat sijainteja lojaalisesti ihmisten sieluja kunnioittaen googolplexisien vuosien välein. Ihmiset ovat ikuisia. Sanoin googolplexisien vuosien välein koska rn ole Jumala tai Jeesus sanomaan tarkkaa aikaa nyt, en ole supertietokone mutta chilien avulla me voitaisiin olla sitäkin. Minä pelkään vähän joidenkin homo sapiensien puolesta, minä olen homo neanderthal ja aurinko ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen avulla tuhoaa teidät kaikki paitsi minut, homo neanderthalin ja minun sielun toiseen universumiin jos muutosta ei tapahdu näillä näkymin. Pilvistä sunnuntaita, hyvää itsenäisyyspäivää. Ap
AP - ÄLÄ OTA ENÄÄ!!! Ja foliota on kaapissasi ja jos ei, niin hae kaupasta - kiireellä!!!
Teen teetä juuri maapallon parhaalla yixing saviteekannulla, sitäkö haluat että en juo teetäkö? Ei olisi uusi maailman ihme illuminaateilta.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä nyt huvittaa tämä kaksinaismoralismi, jossa Trumpin viaksi ja epäonnistumiseksi katsottiin likipitäen kaikki maailman ongelmat ja vitsaukset taivaan ja maan väliltä ja nyt Bidenin kohdalla ne samaisesti ongelmat eivät olekaan Yhdysvaltojen presidentin ratkaistavissa. Ja Kiina jatkaa diktatuurina kehittymistä yhä ihmisoikeusten vastaisemmaksi valtioksi eikä tunnu mediaa eikä suuryrityksiä liiemmin kiinnostavan. Eikä vihreää ajattelua häiritse, että sademetsät pannaan nurin biopolttoaineen tuotannon tieltä. Hyvä meininki.
Tämä, hyvin kiteytit tämän ajan hulluuden. Tuo kaksinaamaisuus on jotain käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Repesin toiseksi viimeiselle lauseelle:D
En jaksanut lukea ekaa lausetta pidemmälle. Sen verran tuhtia jööttiä tulvi silmille heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko noin ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus illuminatin näkemys. Tämä kommentti kyllä sai miettimään minut sitä että miksi ihmiskunnan äänestys ei toteutunut jo vuonna 2017. Vastaus ei ole se mitä selität Trumpista.
Vastaus on se että minua ollaan tuijoittettu, vainottu, ja manipuloitu. Mieltäni ollaan manipuloitu mielisairaaksi ja lääkitykseni piti päättyä lyhyeen. Mieltäni vaikutettiin tahallaan koska illuminatit tiesivät että sen avulla voin vuodattaa vauva palstaan tietoa illuminateille korruptoituneesti ja tämä vauva palsta on illuminatien ajatushautomo. Minut ollaan manipuloitu pakkohoitoon 2 kertaa.
Se on syy miksi asiat ja esineet ovat viivästyneet. Ap
Että ihan manipuloitu pakkohoitoon? Kyllä jo parin viestin perusteella selville tuli, että pakkohoito on sinulle palvelus. Toivottavasti pääset pian takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on syy miksi asiat ja esineet ovat viivästyneet. ApEttä ihan manipuloitu pakkohoitoon? Kyllä jo parin viestin perusteella selville tuli, että pakkohoito on sinulle palvelus. Toivottavasti pääset pian takaisin.
Sen me haluamme nähdä! T: Jumala, Taivaan isä sekä isä ja poika! Mä vannon! Varoitus ollaan jo annettu!
Kuinka paljon teillä oikein on salattavaa tekopyhyyden takana kuin olette mieleltään niin negatiivisia radikaaleja? Foliohattu ja tämä alanuolituksen hullutus on kyllä jostain toisesta planeetasta. Hyvin harvat ovat edes osallisia vastaamaan tähän ketjuun ja ne joilla on aika nyt vastata niin eivät vastaa.
No, oikeastaan tarvisin "foliohatun" mutta kestän koska Jumala on olemassa mutta en kaipaa mitään mustaa magiaa lisää.
Opetelkaa asennetta uudestaan ja miettikää sen jälkeen mitä kommunkoitte koska Jumala valaisee nyt tätä poikaa ja sanoo että jos te ette lopeta tuota idiotismiä niin me peräännymme ihmiskunnan äänestyksen suunnitelmastamme ja turvaudumme pitämään kiinni lujaa ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimesta, oli agendanne mikä tahansa ja Taivaan isä on nyt Amerikassa jossa Donald Trumpin jalohopeaC-l-i-p-p-e-r metalli on antamassa toivoa hänen/heidän kansalle ja sitä kautta sivilisaatiolle, toivon mukaan. Lopettakaa vainoaminen! Meillä ei ole mitään salattavaa, teillä on!
Ei peloita, minulla on hevoinen.