Mistä voi johtua jatkuvat bakteerivaginoosin oireet? Käsikauppalääkkeet ei auta
Apteekin lääkkeet saattavat auttaa hetkeksi, nutta oireet palautuvat nopeasti. Klamydia ja tippuri on testattu ja olivat negatiivisia, kun joku niitä kuitenkin on ekana ehdottamassa. Voiko bakteerivaginoosi todella olla niin tiukassa, että useampi kuuri apteekin mömmöjä ei tehoa? Kellään kokemusta tai tietoa aiheesta? Ja kyllä, ajattelin mennä lääkäriin jos tämä ei tästä tokene. Eihän täältä mitään asiallista voi kysyä mutta kysytään nyt kuitenkin.
Kommentit (47)
Gynekologi tai lääkäri osaa neuvoa. Vaiva voi olla mitä vain
Hankalammat tapaukset vaatii reseptilääkkeitä. Ei itsehoitolääkkeillä parane moni muukaan vaiva.
Ukkia sperma sen tekee, että on jatkuva epätasapaino piparissa. Käyttäkää kumia.
Älä harrasta saastaisten miesten kanssa seksiä.
Hoidetaan yleensä paikallisvoiteella joko/myös P.O metronidatsolilla.
-lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Ukkia sperma sen tekee, että on jatkuva epätasapaino piparissa. Käyttäkää kumia.
*ukkosi
Pidä ainakin 6 kk taukoa seksistä. Jopa kondomin kanssa se häiritsee alapään bakteeritasapainoa. Käytä alapään maitohappobakteereja. Nämä + tietysti metronidatsoli auttoivat mulla pääsemään eroon. Tärkeintä oli lopettaa seksi, ja sitä ei harrasteta likaisten miesten kanssa jotka ei ole ympärileikattuja eikä ole käynyt pesulla.
Huolimattomien naisten vaiva. Vaatii kunnon antibiootit
Kävisin kans gynekologilla kysymässä enemmän asiasta. Voi myös olla vaan pirullisen sitkeä tulehdus. Mä söin joskus pari kuuria putkeen apteekin itsehoitolääkkeitä, ja vasta sitten alkoi auttamaan. Lisäksi kiinnitin huomiota mm alapesujen tiehyteen, huolelliseen kuivaamiseen suihkukäyntien jälkeen, ylhäältä alaspäin meneviin pyyhintä liikkeisiin vessassa ja hengittävien alushousujen käyttämiseen.
Terveellinen ruokavalio, ph:t pielessä > pääsee bakteerit jylläämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*ukkosi
Nyt korkki kiinni
Harrastatko partnereina vain uusia suomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko partnereina vain uusia suomalaisia?
Kyllä tuon vaivan saa helpommin kantasuomalaiselta haisevalta juustokullilta. Ulkkikset on useammin ympärileikattuja ja osaavat peseytyä.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset reseptilääkkeet.
Ei ne reseptilääkkeetkään syytä poista.
Mulla tuli nuorempana ensimmäisen kerran kun ei ollut vakituista partneria. Sen jälkeen kun vakituisessa suhteessa oli pitkään, ei ollut hetkeen, kunnes mies kävi vieraissa. Eli tässä myös kaksi vaihtoehtoa, jotka vaivaa helposti aiheuttavat.
Itse hoidan laimennetulla Betadine-liuoksella. Ruiskutan emättimeen.
Eihän lääkkeet muuta tee kuin poistaa oireet, ei syytä.