Treffikaveri näkyy tehneen oharin.
Saamarin lumppu. Onpahan tässä nyt sitten kämppä kiillossa, juomaa kylmässä ja kondomeja hetkeksi aikaa. Eipä tässä kuin Upcideria naamaan ja Pharellit soimaan. Kun olen vielä all dressed up, niin on koko kaupunki mihin mennä. Olen niin tyylikäs äijä että pääsen mihin vaan. Tosimies ei lumpuista lannistu.
Kommentit (23)
Mietinkin jo otsikkoa lukiessa että millaiselle naiselle tehdään oharit. Mutta paljastuihan se totuus sieltä; tavallista miehen elämää olikin vain kyseessä.
-Mies 29v-
Miten joku kehtaa antaa alapeukkuja aloitukselle? Eikö mies saa olla vihainen kenellekään naiselle? Tämä on kyllä nähty niin monta kertaa palstalla että tyhmä kysyä mutta kysyn silti provomielessä.
-Mies 29v-
Varmaan tuli järkiinsä, en minäkään haluaisi olla mikään ihmisbarbara jollekin niljakkeelle.
Siis miksi uhrin syyllistäminen maistuu niin hyvältä? "Hei, tuolla miehellä oli paha mieli, paheksutaan sitä!"
-Mies 29v-
Olen kaappihomo ja minulla on pieni kalu.
-Homo 29v-
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:48"]
Mietinkin jo otsikkoa lukiessa että millaiselle naiselle tehdään oharit. Mutta paljastuihan se totuus sieltä; tavallista miehen elämää olikin vain kyseessä.
-Mies 29v-
[/quote]Kyllä mulle ainakin on tehty ohareita. Ykskin saatanan mikromuna-häntäheikki oli niin olevinaan että hänellä on parempaakin tekemistä. No en mä sitä singerin nakutusta oliskaan jaksanut.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:51"]
Varmaan tuli järkiinsä, en minäkään haluaisi olla mikään ihmisbarbara jollekin niljakkeelle.
[/quote] Eli miehelle, jolla on ihmisen tunteet kuten harmistus? Nainen taas hymyilisi onnellisena kun mies tekisi oharit tai tekisi muuta ilkeää? Vai johtuiko se niistä kondomeista? Aikuinenhan ei saa suunnitella seksiä vaan ehkäisyvälineiden pitää tulla tuulen mukana silloin kun se seksi 'vain tapahtuu' että hups!
-Mies 29v-
Tosi säälittäviä feikkausyrityksiä mielikuvituksettomilta rusina-aivoilta.
-Mies 29v-
En lue ikinä tuon mies-autistin vastauksia.
Minulla on rusinankokoinen ja -näköinen penis. Harmittaa kovasti.
-Mies 29v-
Mies 29 puhuu järkeviä. T nainen 40
Ap, tulehan kertomaan huomenna, menikö tämä ilta hyvin baanalla!
Ehkä seura on älynnyt, minkälainen olet. Heti lumpuksi haukkumassa...et taida ketään saadakaan omaksesi.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:53"]
oletko Ville?
[/quote]
kuka ville? miksi täällä haukutaan villejä?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:53"]
oletko Ville?
[/quote]
kuka ville? miksi täällä haukutaan villejä?
[/quote] Anaali-Ville
Sori, mäkin huomasin peiliin katsoessani olevani niin upea että ajattelin että saan kyllä parempaakin, ja on koko kaupunki mihin mennä.