Mikä merkki on mopoautojen"mersu"?
Nyt pitäisi pojalle hankkia mopoauto kaupunkiajoon. Mitä merkkiä arvostetaan eniten? Entä millä merkillä ei ole kovin hyvää mainetta?
Kommentit (47)
Ligierissä on tilaa jaloillekin sekä turvallisin putkirunko. Otto Brandtin maahantuomana jälleenmyyntiarvo myös roimasti muita pikkumerkkejä parempi. Toki koneen pitää olla DCI, jätä progress kokonaan hankkimatta.
Jos pikkubudjetilla olet liiketeessä niin minauto eco, uusi kuitenkin mutta onhan se karu ja pieni kuten esim. Bellier mutta oleellisesti edullisempi eikä jätä tielle kuitenkaan.
Mopoautojen mersua ei ole edes olemassa. Kaikki ovat lähempänä ladaa.
Kertokaa onko bellier kannattava ostos? Yksi casalini olisi kanssa halvalla myynnissä.
Kumpi näistä olisi järkevämpi
En ostaisi Casaliinia enkä Bellieriä, Ligier ja Aixam taitaa olla ainoat laatumerkit markkinoilla. Chatenetinkin kanssa olisin hyvin skeptinen, ne on kyllä kalliita mutta laatu on todella huono.
Tiedän kokemuksesta, korjaan näitä työkseni.
vaikka vierailija kirjoitti ehkä vähän rumasti, niin jutussa oli vinha perä! mopoautot on vaarallisia/ehkä luovat kuskille tunteen että on turvassa enemmän kuin mopon selässä.. autoalalla olleena 30vuotta olen nähnyt ja kuullut mopoautoista sen verran että ne on hyvin heikkotekoisia, ohuesta alumiini profiilista tehdyt rungot ei kestä törmäyksessä paljon! Eli mopoautoa sanotaankin kokovartalo kypäräksi.
Kuinka kylmää saa mopoauton suuttimista kun ilmastointi on toiminnassa?
Minä mittasin sisälämpötilan ollessa auton mittarista katsottaessa 32.. Ja suuttimista tuli 22.4 astetta.
Mikäli tämä on ilmastoinnin teho ni kyseenalaistan koko vehkeen laittamista noihin. Olisin ollut tyytyväinen vaikka 10c.. Normi auton ilmastoinista tulee noin 4-6asteista ilmaa jos se toimii
Hei, mulla myös Casalini m14 ja suosittelen. Hyvin kestänyt jo 2 vuotta käytössä ilman mitään suurempia vikoja. Varaosien huono saatavuus on tosiaan ainut huono puoli, itse oon silti lähes kaikki osat saanu viikon sisällä tilauksesta. Casalini kasvattaa suosiotaan suomessa hyvää vauhtia!