Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kulta ainoa oikea materiaali kihlasormukselle?

Vierailija
20.04.2014 |

Entä jos tuuli riuhtoo peffaa siihen tyyliin että joutuu tyytymään hopeiseen tai rahamääräisesti arvottomaan sormukseen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin aikoinani, että kultaista (siis keltakultaista) sormusta mulle ei tule (tai ehkä mä otin asian jotenkin vähän hienovaraisemmin esille ;) ). Jos valkokultainen sormus on liian kallis, niin mieluummin hopeinen. 

Eräs kaulukoru minua harmittaa erityisesti. Mies tiesi, etten pidä keltakullasta ja osti minulle kaulakorun. Liikkeessä hän oli ostamassa jo hopeista, mutta myyjä oli sanonut, että tottakai avovaimolle ostetaan kultainen eikä mitään hopeaa. Niinpä se sitten osti kultaisen, kaksi kertaa olen käyttänyt korua. Mies aina kyselee missä koru on, mutta kun minä en tykkää kullasta niin en tykkää, nin en korua käytä. Vaihtaakaan sitä ei voinut (ulkomailta ostettu..). Esitin sitten iloista. Harmittaa toisen puolesta, kun itse koru oli nätti :/ Olisi vaan kuunnellut itseään eikä jotain myyjää.

Vierailija
2/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on titaaniset sormukset. Jännittävä, kevyt ja luja materiaali. Muistuttaa vähän liittoamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 muistuttaa yhtä minun vanhaa trollia muualla.

Vierailija
5/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän väliä sillä materiaalilla on... Vaikka ois pahvista, jos vaan itse tykkäät. Mä en ymmärrä näitä tyyppejä, jotka miettivät kaikki asiat sen kautta, että 'mitähän muut tästä ajattelee'.

Vierailija
6/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 16:11"]

3 muistuttaa yhtä minun vanhaa trollia muualla.

[/quote]

Auts. :/ -3

Vierailija
7/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minusta kultaiset korut eivät ole hienoja, joten haluaisin itselleni hopeisen. Miehen mielestä tämä ei kuitenkaan tule kuuloonkaan, vaan hän haluaisi ostaa ties minkä platinasormuksen. Ihan kuin minua kiinnostaisi jonkin helyn arvo. Pääasia, että näyttää hienolta :)

Vierailija
8/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kannattaa hommata muovinen, jotka eivät usko suhteen kestoon.. Pääsiäismunasta saatat sellasen löytää.

Vierailija
9/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa miettiä mitä mieltä miut on siitä mikä on oikea ja mikä väärä tapa. Mulle tulee vain yksi sormus (vihki), koska pidetään yllätyshäät eikä näin ollen voida oikein mitään kihlasormuksia pitää. Mut mä oon tähän päätökseen todella iloinen, mä haluan yhden ison näyttävän valkokultaisen timanttisormuksen. Omaa silmää ei miellytä se et on kaks sormusta päällekkäin. Älä siis ap mieti mitä muut ajattelee. :)

Vierailija
10/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään kellä on kultainen kihlasormus. Kaikilla platina tai valkokulta. Suomessa ollaan kai vielä 80-luvulla??

Vierailija
11/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs terässormus? Ei tummuisi niinkuin hopea.

Vierailija
12/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sormus sterling-hopeaa ja kivenä onyx, myös halpaversio. Mutta tämä sormus on kaunis ja mun tyylinen. Vihkisormuksesta tulee varmaan vaan leveä hopeasormus, ei kiviä.

Vierailija
13/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 taitaa olla vielä aika nuori? Tai korkeintaan vähän päälle 30.

kyllä meillä nelikymppisillä on hyvinkin paljon keltakultaisia kihla- ja vihkisormuksia. Omanikin ovat, kihlat 2001 ja vihki 2003. Tosin kymmenenvuotishääpäivänä sain uuden sormuksen joka valkokultaa.

Vierailija
14/14 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 16:21"]No, minusta kultaiset korut eivät ole hienoja, joten haluaisin itselleni hopeisen. Miehen mielestä tämä ei kuitenkaan tule kuuloonkaan, vaan hän haluaisi ostaa ties minkä platinasormuksen. Ihan kuin minua kiinnostaisi jonkin helyn arvo. Pääasia, että näyttää hienolta :)

[/quote]

No se platina nyt vaan on kolme kertaa kultaa arvokkaampaa. Jos mies sellaisen haluaa ostaa, olisit tyytyväinen. Mies selvästi arvostaa sinua ja myös ymmärtää laadun päälle. Platina myös on väriltään vaalea, eli jos et keltakullasta tykkää niin just hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi