Huh huh tuo Roni Back on komea mies!
Kommentit (28)
Joo ja älykäskin.
Ronin vanhemmat ovat lääkäreitä. Ronilla on yksi veli, onkohan Miklu nimeltään... muistaakseni.
Itse tykkään kyllä vanhemmista miehistä, joten kommentti on kuin sukulaispojasta. Tai mieshän se on, kaikki nuoremmat näyttää pojilta kun itse vanhenee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksittäisiä ihmisiä pitää kiusata täällä?
Aloitus antaa sellaisen kuvan, kuin se olisi sarkasmia.Sä taidat siis olla sitä mieltä että ei ole komea kun kerran tuollaista mietit.
Niinpä. Tässä kommentoija paljasti juuri oman asenteensa. Ei se vääriin oo, jos ei nää komeana, mua vaan sytyttää tämä tubettaja.
Olis sitten vaan tubetellut ja antanut Sampon hoitaa tuo, kun sen paremmin osaa.
Mun mielestä Roni on loistava tossa roolissa. Lasten kanssa kateltu joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Alfa
Olisin valmis törkeisiin rikoksiin tai lahjoittamaan kinkeille toisen haimani, jos saisin edes fraktionaalisen osan Roni "the man" Bäckin alfuudesta. Se leuka, se supliikki, se yli kaksi metrinen pituus ja sadat tuhannet tilaajat somessa. Käyn nyt kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja älykäskin.
Ronin vanhemmat ovat lääkäreitä. Ronilla on yksi veli, onkohan Miklu nimeltään... muistaakseni.
Itse tykkään kyllä vanhemmista miehistä, joten kommentti on kuin sukulaispojasta. Tai mieshän se on, kaikki nuoremmat näyttää pojilta kun itse vanhenee :D
Ronilla on kaksi veljeä (ainaskin). Toinen heistä on hyvin vähän näkynyt videoilla.
Vierailija kirjoitti:
Panisin.
n18
Sträppärillä vai?
Hauskat kotivideot on lastenohjelma, joten juontajankin on hyvä olla ensi sijassa lasten makuun. Roni toki onkin jälkikasvunne suosikki ja hoitanut tubehommansa todella fiksusti ja esimerkillisesti!
Mies on melkein 2m pitkä ja käynyt läpi rankan leukaleikkauksen ja monenlaisia itsetunto-ongelmia. Miten kenelläkään tulee edes mieleen dissata toisten ulkonäköä, tällaisesta taustasta puhumattakaan?
Onneksi edes Roni näyttää lapsille hyvää esimerkkiä, kun kaikkien äidit eivät siihen näemmä pysty.
Olen miespuolinen, joten komeutta mun on vaikea katsoa. Naisilla ja miehillä kun on erilaiset näkemykset komeudesta.
Ei myöskään olisi ollut ensimmäistä kertaa, kun Ronia kiusattaisiin täällä.
Kaikkea negatiivista kun hänestä täällä useimmiten kirjoitellaan.
Mielestäni vaikuttaa ok tyypiltä.