Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
aurinko
20.04.2014 |
Hei meillä makuuhuoneen ikkunaan porottaa aamu 7 iltapäivä 2 asti täysillä aurinko se on ihan hirveitä herätä hikisenä jo aamu 8 kun kerrankin haluais nukkua pidempään, oisko jotain ideoita ettei se kuumuus tulis ton ikkunan läpi noin?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pimentävä verho on paras,meilläkin koirat nukkuu makkarissa omassa pedissään paljon pidempään kuin ilman verhoa.Nuorempi koirakin heräsi aina kun aurinko nousi,nyt antaa pyhänä nukkua yhdeksään asti,ei ole vielä lapsia.