Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni ei enää halua minua..

Vierailija
05.12.2020 |

Ei ole provo. Olen niin romuna. Mulla oli pidempi aikainen stressi ja masennus. Seksi ei oikein maistunut. Naiseni yritti innostaa kaikin tavoin ja pitkään, mutta nyt kun vähän yritin lähestyä häntä (3kkden seksittömän jakson) jälkeen, hän ei enää lämmennyt. On isohaluinen yleensä. Sanotaan vaikka niin että vi*uttaaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pariterapiaan

Vierailija
2/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko hänelle haluttomuutesi syyt rehellisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko häntä mammaksi?

Vierailija
4/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin joo ja hän on kyllä tukenut minua ja ymmärtänyt. Pelkäsin vaan sitä että ei enää vaan innostu, kun niin kauan on ollut sitä, että tulee torjutuksi. Vaikka olenkin ollut masentunut, eikai hänkään voi sille mitään, jos halut hävinneet. Ap

Vierailija
5/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää pariterapiaan

Voisi toimia. En vain jaksaisi käydä sitä ruljanssia läpi. Olen käynyt kyllä yksilöterapiassa. On tätä kestänyt jo kolme vuotta. Ei siis ihme että tilanne nyt tämä:( Ap

Vierailija
6/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei pelaa, niin aika hankala tilanne naisellekin.

Vierailija
7/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin joo ja hän on kyllä tukenut minua ja ymmärtänyt. Pelkäsin vaan sitä että ei enää vaan innostu, kun niin kauan on ollut sitä, että tulee torjutuksi. Vaikka olenkin ollut masentunut, eikai hänkään voi sille mitään, jos halut hävinneet. Ap

Jos sukupuolet olisi toisinpäin niin sut olisi jo jätetty tai vähintään mies olisi pettänyt tai riehunut hulluna. Nyt saat maistaa omaa lääkettäsi.

Vierailija
8/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ensimmäinen kerta, kun yritit lähestyä häntä itse vähään aikaan? Voi myös olla että kaipaa vain hieman "lämmittelyä" ja jos jatkat sinnikkäästi yrittämistä, innostuukin. Ei se sinänsä ole ihme, jos hän ei aluksi lämpenekään.

Vierailija
9/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä säkin innostaa kaikin tavoin...

Vierailija
10/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää pariterapiaan

Voisi toimia. En vain jaksaisi käydä sitä ruljanssia läpi. Olen käynyt kyllä yksilöterapiassa. On tätä kestänyt jo kolme vuotta. Ei siis ihme että tilanne nyt tämä:( Ap

Sinä olet käynyt asiaa läpi yksilöterapiassa, mutta onko kumppanisi saanut mistään tukea omalle jaksamiselleen? Kumppanin masennus on raskasta myös suhdetta kannattelevalle osapuolelle ja hänelläkin voi kestää aikaa toipua sinun rinnallani.

Hienoa, jos alat toipua. Kumppanisi haluttomuus ei automaattisesti tarkoita sitä, ettei hän halua sitä. Torjutuksi tuleminen voi aiheuttaa myös kumppanillesi tunteen, ettei hän ole haluttava. Keskustelkaa, halailkaa, silitelkää ja puhukaa toisillenne kunnioittavasti. Herättäkää halukkuutenne molemmin puolin. Kaikkea hyvää!

Vierailija
11/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kieltäydyit monta kertaa 3kk:n aikana ja nyt kun kerran yritit niin naisen olisi heti pitänyt innostua? Kokeilepa toisen kerran huomenna ja vaikka kolmannen kerran ensi viikolla.

Vierailija
12/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ylipäätään on todella myrkyllistä ihmissuhteille. Ei ole ollenkaan harvinaista, että masentuneen ympäriltä kaikkoaa kaikki ihmiset, jopa ne parhaat lapsuudenkaverit. Eli ilmeisesti kokemasi kova aika on aiheuttanut jotain vaurioita tähänkin ihmissuhteeseen. Nyt sulla on parempi olo, mutta vaimosi on edelleen loukkaantunut kaikesta siitä mitä tapahtui sun sairastumisesi aikana.

Sulla on sinänsä paljon "hyvitettävää" ja siinä ei varmaan omat taidot riitä, että suosittelen tuota parisuhdeterapiaa itsekin.

Terveisin masennuksen kokenut nainen, jonka parisuhde hajosi minun takia. 

Vierailija
13/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne. Toivottavasti puolisosi ymmärtää, että sinun masennus aiheutti haluttomuuden. Asiat korjaantuu vielä.

Vierailija
14/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk ilman seksiä ei edes ole kovin pitkä aika, mikäli toinen on ollut kiepä. Näe mies hyvä enemmän vaivaa asian eteen. Kerro naisellesi että nyt kun olet paremmassa kunnossa, haluat viettää romanttisen illan naisesi kanssa ja haluat panostaa siihen. Ja sitten oikeasti panostat, mutta mitään lupausta seksistä ei tietenkään ole etkä sitä oleta. Korkeintaan mukavaa yhdessä oloa ja läheisyyttä. Naisen saat lämmiteltyä, hyvällä ruualla, kuuntelulla ja olemalla mukava. Seksi sitten tapahtuu tai ei, ekalla yrittämällä. Kenties toisella tai kolmannella. Sano ihan ääneen naisellesi että halua kohentaa teidän suhdetta ja painota että olet nyt paremmassa hengen ja ruumin voimissa ja ymmärrät että asian korjaaminen vie aikaa ja että aikaisempi on tuottanut naisellesi mielipahaa ja että ymmärrät häntä. Painotus siihen että ymmärrät että asiaa ei voi korjata yhdellä tai kahdella läheisyyden täyttämällä illalla vaan ajan kanssa. Annat pallon ns naiselle tämän suhteen. Hän sitten jossain vaiheessa lämpenee hommalle, jos ei niin on aika vaihtaa toiseen.

Vierailija
15/15 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni ollut haluttomuus ja erektio ongelmia viimeiset viisi vuotta. Itse olen nuori, hyvännäköinen ja seksuaalinen. Monta vuotta olen jaksanut tsempata, tukea, yrittää kaikkia kikka kolmosia ja hyväksyä vaan. Muutama kuukausi sitten meni maku lopullisesti. En vaan jaksa enää. Saan jatkuvasti huomiota muilta miehiltä ja työn ja tuskan takana kieltäytyä niistä. Mies ei ole kaikkien näiden vuosien jälkeen enää miehekäs silmissäni koska olen tullut torjutuksi tuhat miljoonaa kertaa. Rakastan ja haluan yrittää mutta en enää yksin. Jotta pystyn itse enää innostumaan hänestä niin se vaatii sitä että mies oikeasti hoitaa erektio ongelmansa ja haluttomuutensa kuntoon ja lähestyy ronskisti ja ottaa minut niin kuin mies. Lässytys ei kiihota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi