Tuntuuko muista että elämä valuu ohi..
Etenkin näin juhlapyhinä? Ihmisillä on kaikenlaisia juhlia ja menoja, yhdessäoloa. Minä istun perheettömänä ja yksinäisenä kotona. Kaipaisin niin paljon enemmän iloa elämääni ja olen yrittänyt tehdä asialle paljonkin, mikään ei vaan näytä muuttuvan. Olen nuoresta asti kammonnut juhlapyhiä siitä syystä että minua ei koskaan kutsuttu mihinkään ja sama perinne jatkuu edelleen.
Kommentit (24)
no mulla on sama juttu. kolmosen vastaus ei anna toivoa, koska itse kuvittelen jotain muutosta sitten, kun löydän miehen itselleni.
Siihen mieheenkään ei kannata paljon laittaa toivoa; joko mies on kauhee menijä jolla miljoona kaveria ja jäät yksin pyhinä kuitenkin tai sitten miehelläkään ei ole sosiaalista verkostoa eli olette sitten kaksin yksin.
Sama minullakin. Vietän juhlapyhät yksin. Vaihtoehtona olisi lähteä vanhempien luo satojen kilometrien päähän. Joskus olen ollut parisuhteessa, jolloin oli kuitenkin toinenkin seurana. Juhlapyhinä ei oikein voi tuttujakaan nähdä, sillä he haluavat viettää aikaa perheensä kanssa tai ovat mökkireissulla.
Kyllä tuntuu. Sillä erotuksella, että olemme kotona puolisoni kanssa kahdestaan, silti yksinäisinä.