Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelimia ei ladata yleisten tilojen pistorasioista! Se on sähkövarkautta!

Vierailija
05.12.2020 |

Ettekö te puhelintanne yleisten tilojen pistorasioista lataavat ymmärrä, että syyllistytte varkauteen? Nimittäin sähkövarkauteen. Teillä ei ole oikeutta luvatta käyttää toisten omistamia pistorasioita. Minä tiedän monia yrittäjiä, jotka ovat kieltäneet tiloissaan notkuvilta ihmisiltä ladata puhelimia tai muita laitteitaan tilojensa pistorasioista. Jos eivät ole pyynnöstä uskoneet, niin ovat käyneet itse nykäisemässä laturit irti pistorasioista. Tiedän myös yrittäjiä, jotka tarjoavat mahdollisuutta sähkön käyttöön maksua vastaan.

Se puhelin ladataan kotona omalla sähköllä, joka itse sähkölaskussa maksetaan!

Eikä ole mikään selitys, että puhelimen lataus ei vie sähköä juuri mitään! Et sinä kaupan karkkihyllylläkään saa syödä sitä yhtä irtokarkkia maksamatta, vaikka se on vain yksi ainoa karkki. Varkaus sekin on, kuten on sähkövarkauskin. Kyllä se sähkövarkauskin myös isommaksikin kasvaa, jos kaikki alkavat sitä tehdä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä soot sen saanu!

Niin kyllä sitä pitää v s tana hampaistaan huolta pitää! Jos ei riitä asuntoa tana!

..Kele!

Vierailija
2/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pistorasia on sopivasti tyrkyllä, miksei sitä saisi hyödyntää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meidän työpaikalla ei ole kielletty. Mutta en mä nyt toki mene kahvilaan tms istumaan ja lataamaan puhelinta.

Kuka niin tekisi, että menee ja siten jonnekin yritykseen istumaan ja lataamaan puhelinta?

Voisitko kertoa tarkemman esimerkin.

Vierailija
4/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kauppiaat ovat tajunneet, että kun antaa ladata sähköauton ilmaiseksi niin ihmiset odotellessaan ostaa kaikenlaista, mitä he muuten eivät ikinä olisi tulleet ostaneeksi.

Ehkä sunkin kuppilassa joku ostaisi toisen kiskurihintaisen kahvin sillä aikaa kun kännykkä latautuu. Ajattele, sentin panostuksella myisit kahden euron kahvin

Vierailija
5/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kauppiaat ovat tajunneet, että kun antaa ladata sähköauton ilmaiseksi niin ihmiset odotellessaan ostaa kaikenlaista, mitä he muuten eivät ikinä olisi tulleet ostaneeksi.

Ehkä sunkin kuppilassa joku ostaisi toisen kiskurihintaisen kahvin sillä aikaa kun kännykkä latautuu. Ajattele, sentin panostuksella myisit kahden euron kahvin

Asiakas jopa saattaisi tulla toiste, vaikka kahvi oli surkeaa palanutta kuraa.

Vierailija
6/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hyvä että hätätilanteessa ja paniikissa joku ihminen voi ladata. Kännykästä saisi samalla maksettua kulutuksen, jos on latauspiste.

Vierailija
7/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, meidän työpaikalla ei ole kielletty. Mutta en mä nyt toki mene kahvilaan tms istumaan ja lataamaan puhelinta.

Kuka niin tekisi, että menee ja siten jonnekin yritykseen istumaan ja lataamaan puhelinta?

Minä käyn usein läheisen AMK:n tiloissa ihan vaan istumassa ja lataamassa puhelimeni. Olen köyhä ja jokainen säästetty sentti on kotiinpäin.

Vierailija
8/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn usein läheisen AMK:n tiloissa ihan vaan istumassa ja lataamassa puhelimeni. Olen köyhä ja jokainen säästetty sentti on kotiinpäin.

Totta, veskistä saa ilmaista paperia mukaan ja käsidesiä on kätevä pumpata omaan pulloon.