Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveystalolaiset sai 500e joulurahaa. Onko reilua

Vierailija
05.12.2020 |

?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Jokainen työantaja saa palkita työntekijänsä ihan miten haluaa.

Vierailija
2/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Terveystalon palveluita (vakuutus) ja olen ollut tyytyväinen henkilökunnan käytökseen. Julkiselta kokemusta vain raskausajalta sekä lasten neuvolakäynneiltä. Ero henkilökunnan käytöstavoista, mm. potilaan kuunteleminen, kunnioittaminen, yleinen asenne yms kuin yöllä ja päivällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi reilua?

Tuo on myös sitä hyvää kannustetta houkutella hyviä tekijöitä heille töihin. Tietävät että siellä palkitaan. 

Vierailija
4/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä oivallus Terveystalolta. Kovin moni työnantaja palkitsee työntekijät näinä aikoina lomautuksella tai irtisanomisella.

Vierailija
5/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella on ne joita ei ole yksityiselle huolittu.

Vierailija
6/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Norjassa lähihoitajana. Palkka 5000€ netto. 4päivää töitä/per viikko.Tulkaa tänne hoitajat. Täällä hoitajia arvostetaan, eikä tarvitse tappaa itseään töillä. Omaiset arvostavat hoitajia. Ei tarvitse kuunnella haukkumisia omaisilta. Suomalaiset hoitajat ovat arvostettuja.

Vierailija
7/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys että joku nyt tästäkin tuli kateelliseksi.

Vierailija
8/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan palkalliselle henkilökunnalle. Ne jotka suurimman työn tekee firmalle eli ammatinharjoittajana toimivat lääkärit, jäävät ilman. 

Melkoinen pr-temppu. Kate koronatesteistä on sitä luokkaa että pandemia kääntyy voitolle, siitä on vara antaa murunen työläisillekin. 

Vierailija
9/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työterveys yksityisellä ja aina olen saanut sieltä erinomaista palvelua kunnes tarvitsin hoitoa mitä työnantajan ei korvaa. Sain julkiselta maksusitoumuksen samaan paikkaan. Oli kohtelu kuin yöllä ja päivällä. Oli jopa huonompaa palvelua kuin julkisella keskimäärin. Toki hoitaja korjasi käytöksen, kun mainitsin hänen töykeydestä.

Vierailija
10/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Se on yksityinen työnantaja. Minä saan palkallisen vapaapäivän, se on ihan reilua ja olisi vaikka en saisikaan ja jossain muussa firmassa joku saisi. 

Vierailija
11/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on sekä että. Sairaalassa toimivilla on yksityisvastaanottoja. 

Vierailija
12/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työterveys yksityisellä ja aina olen saanut sieltä erinomaista palvelua kunnes tarvitsin hoitoa mitä työnantajan ei korvaa. Sain julkiselta maksusitoumuksen samaan paikkaan. Oli kohtelu kuin yöllä ja päivällä. Oli jopa huonompaa palvelua kuin julkisella keskimäärin. Toki hoitaja korjasi käytöksen, kun mainitsin hänen töykeydestä.

Työterveysasiakkaat ovat eri kastin asiakkaita kuin käyntinsä itse maksavat, ne joilla on vakuutus.

Vierailija
13/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Vierittää rahan sijahan!

Eli WHO; euroopan johto kiristää rokoteasiantuntijoidensa kautta jo hoitajiakin maskeilla, ilmoittaen, että on maski edelleen tarpeen vaikka rokotettu. 

Kaikki tarvii rokottaa. Palkaksi suositellaan koronakorvausta. Sitä ei tietysti rokotevalmistaja maksa, vaan vuotuiset miljardinsa siirtyvät veroparatiisisaarelle!

Pfizer Pharmaceuticals Limited Cayman Islands, George Town

www.info-clipper.com › company › pfizer-pharmaceuti...

Check Pfizer Pharmaceuticals Limited. Pfizer Pharmaceuticals Limited is a company registered in Cayman Islands

WHO osaa siis pitää omansakin kurissa.

Kuinka paljon paremmin sitten toiset? Paljon suurempi joukko.

Vierailija
14/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen karttanut Terveystaloa, mutta tämä oli niin hyvä uutinen, että seuraavan kerran valitsenkin Terveystalon kun tarvitsen lääkäriä.

Vierailija
15/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että kaksi euroa bonusta per työpäivä. Hieno firma. Paljonko pomot saa?

Vierailija
16/16 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kaikkiaan melko rahakkaalta touhulta tämä korona, kun oikein syventyy asiaan.