Mikä fiilis teille jäi elisistä Duudsoneista?
Itselläni kävi ne pienimmät lapset sääliksi - ja ihmetytti tuon perheen kälppimään lähtenyt äippä... millainen on lie todellisuudessa ollut... Mistähän päin perhe oli? Tietääkö kukaan?
Kommentit (10)
Ettekö nähneet niitä lapsia, miten itkivät äitinsä perään....? En vaan pystyisi jättämään lapsia ja katsomaan tuota itkua? Ja nyt sitten oikeasti myös ihan järki käteen: jos olet kerran itse halunnut kahdeksan (8) lasta, samalla sitoudut siihen, että aikuisena kannat heistä vastuun etkä jätä. T. Äiti itsekin
jättäisin itsekin jos pomon saisin
Mäkin katoin, että joka lapsen oli vaikeaa puhua äidistä ollenkaan... itku tuli joka kerta. Eihän ne ymmärrä, miksi äiti jättää ja lähtee kälppimään... Kahdeksan lapsen perheessä ei työssäkäyvälle yhdelle vanhemmalle yksinkertaisesti VOI jäädä riittävästi aikaa kaikille lapsille... tuskin edes pienimmille tarpeeksi sylissä pitämiseen ja muuhun hoivaan. Ja kyllähän ne isommatkin tukea, läheisyyttä ja vanhemmuutta tarvitsevat.
Säälitti syvästi lapset. Isä oli sexy, kelepais mulle! Mutta olen 4:n lapsen yh että ... :D
On kyllä ihmeellistä käytöstä äidiltä, tekee 8 lasta ja häviää kuvioista. Jotain outoa siinä on.
eikös se lähtenyt sen isän pomon matkaan
Niinkö? Ehkä väsyi sitten kituuttamiseen ja halusi taloudellista vapautta?
Tasa-arvon nimissä pyrin olemaan ihmettelemättä tämänkaltaisia eroja, joissa lapset jää isälle.Ehkä äiti sai vätys isästä tarpeekseen.
Mutta kun on tuollainen lapsimäärä, pitäisi kyllä ajatella sitä toista osapuoltakin ennen eroa, ei ole mikään helppo osa isälle huoltaa yksin tuollaista katrasta. Eli vähän vastuuta äidiltä, eri asia jos olisi 1-2 lasta.
Ei kun se muija oli lähtenyt OMAN pomonsa matkaan ja jättänyt tenavat... On kyllä todella vastuuton äiti, ja erikoista sekin, että oli kieltänyt anoppiaan eli lasten mummoa pitämästä yhteyttä... viiteen vuoteen ei mummo ollut lapsenlapsiaan tavannut, eli pienimpiä tuskin lainkaan...