Mitä mieltä olet miehestä joka seuraa Instagramissa satoja vähäpukeisia Instabeibejä?
Sellaisia, jotka mm. pyllistää peppubikineissä kuvissa? Ja on pukeutuneena johonkin cosplay asuihin.
Menisitkö treffeille sellaisen kansssa?
Kommentit (14)
Ja kun kysyin tältä mieheltä, että millaista naista hän etsii niin vastaus oli "mahdollisimman nättiä"
Pidän jokseenkin keskenkasvuisena ja henkisesti köyhänä.
En menisi treffeille.
Mistä minä tietäisin mitä hän seuraa?
Minä seuraan vain pitkiä ja komeita miehiä. Kun katukuvassa ovat niin harvinaisia.
Sitä mieltä, että me ollaan ihan kingejä ja kaikki parhaat beibet haluaa meitä.
- Runkku-Reino
Jos olisin itse myös ulkonäkökeskeinen ja seuraisin paljon komeita vähäpukeisia miehiä JA mies olisi myös komea ja seksikäs niin olisi OK.
Mutta itse en ole kiinnostunut ulkonäöstä enkä seksikkyydestä niin aloituksessa kuvaillun ihmisen kanssa ei olisi oikein mitään yhteistä ja liian erilaiset arvot.
Pitäisin tyyppiä omituisena. En lähtisi treffeille, tuskin meillä olisi mitään puhuttavaa.
Tchernobylkin on kauniimpi kaupungi kuin joku sáastainen Helsinki
Antaa seurata. Ei tulisi mieleen tavata kuitenkaan miestä, teoriassa.
Pitäisin aika yksinkertaisena. Enhän minäkään katsele vieraiden ukkojen ig kuvia tai kuvia ylipäätään. Ei ajatusmaailma kohtaa. En sinänsä pidä vääränä tuollaista, mutta sitten pitää olla samanhenkinen sen naisenkin. Onhan niitä naisiakin jotka kuolaa miesten kuvia ja ostaa jotain palomies-kalentereita, käy jollain hunksien keikoilla kirkumassa ja mitä näitä on. Mua nyt ei vaan kiinnosta ollenkaan ventovieraiden ukkeleiden pullistelukuvat. Ei kiinnostanut edes teininä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mies on itse lyhyt ja ruma..
Rumilla miehillä on usein kovimmat vaatimukset naisten ulkonäön suhteen, koska he ovat tottuneet tumputtamaan poikkeuksellisen ja jopa luonnottoman kauniille naisille. Siinä kun joku tavis Tiina kiinnostuu tästä miehestä, mies näkee sen naisen vain täynnä virheitä ja epäkohtia.
En