olen 13v ja luen jokapäivä av palstan kessoja.
Täällä vaan sattuu oleen paljon hauskempia juttuja kuin demissä :DD
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:51"]Tietääkö äitisi, että roikut täällä? Huhuu! Kenellä on 13 v tyttö (?) ja 5 v pojat (kaksoset)? :D
[/quote]
En mä täällä "roiku". Käyn kerran pari päivässä ehkä kattomassa onks jotain kinostavaa. Äiti tuskin täällä käy kun se aina tyyliin vaan maksaa laskut koneella. Aina kun Se on koneella ja kysyn mitä se tekee nii aina se sanoo että maksan laskuja. Se tietää et käyn täällä lueskelemassa mut ei se oo siitä koskaan pihahtanu
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:51"]Tietääkö äitisi, että roikut täällä? Huhuu! Kenellä on 13 v tyttö (?) ja 5 v pojat (kaksoset)? :D
[/quote]
En mä täällä "roiku". Käyn kerran pari päivässä ehkä kattomassa onks jotain kinostavaa. Äiti tuskin täällä käy kun se aina tyyliin vaan maksaa laskut koneella. Aina kun Se on koneella ja kysyn mitä se tekee nii aina se sanoo että maksan laskuja. Se tietää et käyn täällä lueskelemassa mut ei se oo siitä koskaan pihahtanu
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:42"]
Millainen lehti on Demi? Minä luin teini-ikäisenä Regina-lehtiä. Taisin olla 10-11 v kun luin ensimmäisen kerran äidin Reginoita. :D
[/quote]
Minä myös! Ja sitä ennen SinäMinää ja mikä se oli vielä ennen sitä? Mekaks tai jotain sellaista?
-vm 73
[/quote]
Minäkin muistan lukeneeni noita vaikka olen "vain" `89. Sitten oli vielä Girls, tai jokin vastaava. Ja koululainen, ja Demi. :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:58"]Mun 13v syö maissinaksuja ja leikkii poneilla. Onneks. Miten joku voi olla tollanen???
[/quote]
Nii. Miten voi? Onko tyttös/poikas jälkeenjäänyt?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:58"]Mun 13v syö maissinaksuja ja leikkii poneilla. Onneks. Miten joku voi olla tollanen???
[/quote]
Nii. Miten voi? Onko tyttös/poikas jälkeenjäänyt?
[/quote]
Mää syön myös maissinaksuja joskus mut juustonaxut on parempia. Mää en oo poneilla leikkiny koskaan mutta mä leikin aina välillä veljien kaa AB pehmoleluilla. Oon aika usein lapsenvahtina joten mää leikin aika paljon.
Ap
Minä olin 13 vuotiaana jo ihan teini. Harmittaa että kasvoin niin nopeasti. Nyt 21 vuotias ja tuntuu että hurjimmat nuoruusvuodet on jo takanapäin.. Miten tylsää. Tuntuu että muut samanikäiset rellestää ja elää täysillä. En osaa enää rellestää.. Mietin että pitäisikö tehdä jo lapsia.. olis jotain sisältöä elämässä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 23:29"]
Minä olin 13 vuotiaana jo ihan teini. Harmittaa että kasvoin niin nopeasti. Nyt 21 vuotias ja tuntuu että hurjimmat nuoruusvuodet on jo takanapäin.. Miten tylsää. Tuntuu että muut samanikäiset rellestää ja elää täysillä. En osaa enää rellestää.. Mietin että pitäisikö tehdä jo lapsia.. olis jotain sisältöä elämässä.
[/quote]
Voi että..Hetkittäin tuntuu hirveän hyvältä olla nelikymppinen..=))
Meilläkin toki omat juttumme, mistä saatte läyrytä sitten ajallaan, mutta tätä ketjua lukiessa tunnen oloni..varmaksi, iloiseksi ja onnelliseksi..=)))
-7
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:47"]
:DD
Katon niitä 5 v veljien kaa. Yksin en ehkä kehtais
Ap
[/quote]
Pikkulapset on kätevä peitevaruste. Minä lainaan kavereiden mukuloita kun haluan itse tehdä jotain lapsellista mitä ei aikuisten ole niin soveliasta tehdä. Mutta kun on lapsi/lapsia mukana, voi sinne kotieläinpuistoonkin mennä lepertelemään marsuille.
[/quote]
Määkin aina tykkään ns. riehua pikkuveljen kanssa. 18 vuotta on jo lasissa joten en voi mitään tyhmyyksiä tehdä mutta onhan se kivaa että on hyvä syy laskea pulkkamäkeä, hyppiä pellehyppyjä järveen ja katsoa Turtlesia tv:stä. Veli on kuitenkin jo niin iso ettei sitä tarvi hyysätä ja leikit on oikeasti hauskoja. Lisäksi hänen kanssaan voi jo keskustella ilman että pitää koko ajan miettiä että ymmärtääköhän tuo.
Hahaa, toinen av-teini! Tämä on parasta viihdettä heti Suomi24:n nuortenpalstan jälkeen.
-flikka, 15 vuotta.
Mäkin oon pian 15v ja luen juttuja täältä päivittäin. HUISIN HAUSKAA!
Mäkin oon 13v ja luen av palstan kessoja, käytän essoja ja runkkupaikkoina yleisiä vessoja. Joujou. -TommiPetteri 13veeeeeeeeeeee
Mun 13v syö maissinaksuja ja leikkii poneilla. Onneks. Miten joku voi olla tollanen???