Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadin tästedes raittiutta

Vierailija
19.04.2014 |

Itse olen nykyään täysin raitis ilman mitään selvää syytä. Alan nyt sitten vaatia samaa naisystävältäni. Pitäisi jo hälytyskellojen piristä jos ei oikeasti pysty olemaan ilman alkoholia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, niin minäkin. Päihteiden käyttö ei ole välttämätöntä milloinkaan. 

Vierailija
2/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka ilman lasillista hyvää viiniä on mulle puoli nautinto

Kohtuu kaikessa, ryyppäämisessä ja raittiudessa

Omituista olisi jos mies pitäis yhtä viinilasillista niin isona ongelmana, että ovea näyttäis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans jäänyt alkoholi pois ihan samalla tavalla, ilman mitään erityistä päätöstä. Itse olen sinkku ja kylla se alkottomuus alkaa olla hyvin tärkeää mahdollisessa kumppanissa.

N37

Vierailija
4/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama päätös täällä. Huolestuttavan moni kohtuukäyttäjäksi ilmoittautunut kuitenkin käytännössä on paljastunut vähintään, pe-su naula päässä- tapauksiksi. Raittius on hyvä elämäntapa, alkoholia en koe tarvitsevani enää mihinkään! :)

Vierailija
5/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:52"]

Omituista olisi jos mies pitäis yhtä viinilasillista niin isona ongelmana, että ovea näyttäis

[/quote]

Omituista jos sulle se viinilasi olisi tärkeämpi kuin se hyvä puoliso. Se kertoo jo paljon sun tärkeysjärjestyksestä.

Vierailija
6/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:52"]

[/quote]

Omituista jos sulle se viinilasi olisi tärkeämpi kuin se hyvä puoliso. Se kertoo jo paljon sun tärkeysjärjestyksestä.

[/quote]

Mitäs hyvää puolisossa on joka määrää mitä saan ja en saa tehdä? Kunnioitan sitä, jos raittiiksi alkaa. Ja odotan, että hän kunnioittaa sitä että otan lasin viiniä kun syön isän kanssa. Jos mies ryhtyy muslimiksi, pitäiskö mun vetää huntu naamaan?

Vierailija
7/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:47"]

Itse olen nykyään täysin raitis ilman mitään selvää syytä. Alan nyt sitten vaatia samaa naisystävältäni. Pitäisi jo hälytyskellojen piristä jos ei oikeasti pysty olemaan ilman alkoholia.

[/quote]

Et voi esittää vaatimuksia, korkeintaan toivomuksia.

Vierailija
8/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sinun valintasi ja jokainen meistä oikeutettu valitsemaan kumppaninsa.

Se on eri löydätkö juuri sellaisen naisen kun haluat eli voi olla vaikeaa jos on pitkä lista muistakin halutuista ominaisuuksista ;)

Ja entäs jos löydät unelmiesi naisen joka vielä olisi kiinnostunut sinusta ja hän haluaisi juoda vaikka viiniä? No joudut kai sitten "hylkäämään" moisen epätäydellisen ihmisen. Onnea etsintään.

Vierailija
9/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilman mitään selvää syytä". Miksi raittiuteen tarvitsee jonkun erityisen syyn? 

Vierailija
10/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisista on sitten ainakin turha etsiä.

Aasialaiset naiset eivät käytä hirveästi alkholia. Katse sinne siis. 

Vierailija
11/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut täysin "raitis" useampia vuosia, mutta en suostuisi seurustelemaan miehen kanssa, joka "vaatii" minulta yhtään mitään. Sellainen mies voisi olla kiva, jonka kanssa on hauskaa selvin päin, ihan ilman mitään vaatimuksia.

Vierailija
12/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja?

Vierailija
13/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle raittius on vain noussut niin tärkeäksi elämänaevoksi että pysyn erossa alkon käyttäjistä. En vaadi samaa keneltäkään, vaan valitsen antaa kaikkien elää omaa elämäänsä tavallaan ja päästän ympärilleni vain raittiita ihmisiä jotta asiasta ei synny konflikteja.

Vierailija
14/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:03"]

No se on sinun valintasi ja jokainen meistä oikeutettu valitsemaan kumppaninsa.

Se on eri löydätkö juuri sellaisen naisen kun haluat eli voi olla vaikeaa jos on pitkä lista muistakin halutuista ominaisuuksista ;)

Ja entäs jos löydät unelmiesi naisen joka vielä olisi kiinnostunut sinusta ja hän haluaisi juoda vaikka viiniä? No joudut kai sitten "hylkäämään" moisen epätäydellisen ihmisen. Onnea etsintään.

[/quote]

Jos raittius on ainoa kriteeri kumppanille, voit hyvinkin onnistua kun olet mies. Mutta varaudu kuitenkin antoisiin poikamiespäiviin.

Vierailija
15/15 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kalikka kalahtaa useampaankin tyyppiin. Olen joutunut irtisanoutumaan useammastakin ihmissuhteesta, myös ystävyyssuhteista, joissa toinen kuvittelee juovansa "vähän" tai "kohtuullisesti". Minun mielestäni humalatila ei ole vähäistä eikä kohtuullista. Puhumattakaan siitä, että se humalatila on oikein tavoite, johon pyritään. Koska muuten ei ole hauskaa, ja muuten ei voi rentoutua. Ja humalassahan sitten saa olla niin tyhmä kuin haluaa, koska humalakäytöstä ei saa arvostella.

Itse kehtaan vaatia ihmisiltä yhtä sun toista, vaativathan muutkin ihmiset minulta yhtä sun toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan