Moni ei tiedä, mitä kaikkea paskaa olen elämässäni kokenut.
Joskus on ihan kommenttia tullut, kuinka minä en tiedä elämästä mitään, kun en ole sitä tai tätä kokenut. Ja toiset taas ihmettelevät, kun olen jotenkin etäinen ja en osallistu keskusteluun.
Oikeasti mulla on niin paljon sanottavaa, mutta se on enimmäkseen vaikeita asioita. :( Mun mielestä kaikki pinnallinen keskustelu tuntuu niin turhalta ja ihmiset valittavat kaikenlaisesta turhanpäiväisestä. Pelottaa avata suuni ja puhua siitä kaikesta, mutta toisaalta, miten muuten ihmiset tietäisivät mitään minusta...? Ymmärtääkö kukaan, mitä tarkoitan?
Kommentit (6)
Luilen tietäväni. Joskus, kun avaa suunsa ja on painavaa sanottavaa, niin tajuaa menneensä aivan liian syvälliselle tasolle. Ihmiset eivät tiedä, miten reagoi. Aika opettaa löytämään sellaisen tason, että kokeilee jäätä, kuinka syvälle voi mennä. Ihan heti ei kannata täräyttää kaikkea.
Tosiaan ulkonäön perusteella minua pidetään helposti juuri sellaisena, jolle ei mitään ikävää juuri ole sattunut. Todellisuudessa minulle ja perheelleni on tapahtunut asioita, joita ei missään nimessä keskivertosuomalaiselle vanhemmallekaan ihmiselle ole tapahtunut. Esimerkiksi todella vakavien rikosten kohteeksi joutuminen, leskeksi tulo ja paljon muuta. Kaikille toki ikävää sattuu, mutta on siinä aste-eroja-
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 17:16"]
Kaikille meille sattuu paskaa niskaan. Et ole ainoa.
[/quote]
Tarkoitinkin lähinnä, että on sattunut eteen ihmisiä, jotka heti kättelyssä kertovat, mitä heille on käynyt ja se on kuulemma pahempi kuin mikään asia, mitä minulle on tapahtunut. Siis kuulematta minun tarinaani lainkaan. Ja toisille taas oikeasti pahin asia on kynnen katkeaminen, ja mulla vaan pyörii mielessä raiskaukset ja kuolemat...
ap
Mä ymmärrän hyvin, mitä aloittaja tarkoittaa. Nykyaika on sellaista pintakiiltoa, uraputkea, korkean elintason tavoittelua ym ja kaikki tämä heijastuu myös ihmissuhteisiin.
Ihmisestäkin on tullut vain käyttöesine ja siinäkin on monesti tärkeää vain ulkomuoto, seksi ja kauneusarvot. Itse ihminen tuppaa unohtumaan. Monella on varmasti se kaipuu, että löytäisi jonkun, joka olisi kiinnostunut siitä ihmisestä joka minun sisälläni on.
J-P
Kaikille meille sattuu paskaa niskaan. Et ole ainoa.