Ja taas some täynnä kuvia ”pienistä pikkujouluista” jne.
Mennään ravintolaan vain ”pienellä porukalla” eli kymmenkunta henkeä. Ihmiset ovat tulleet paikalle eri paikkakunnilla.
Mikä hitto siinä on niin vaikeaa pysytellä tämä pari viikkoa kotona ja treffata sitten myöhemmin? Omien ystävien kanssa tavataan kerran viikossa Teamsissä ja pidetään ne meidän perinteiset pikkujoulut hamassa tulevaisuudessa.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten, ollaanhan me töissäkin joka päivä nenäkkäin?
Myös ravintolan henkilökunnan ja muiden asiakkaiden kanssa?
Minuakin ärsyttää. Me muut päästään juhlimaan vasta joskus paljon myöhemmin, koska nämä itsekkäät pitävät koronamyllyt pyörimässä. Kiitti vaan.
Alkaa tympäistä tämä touhu. Olen noudattanut suosituksia pilkulleen maaliskuusta lähtien, ja yhä useammin näitä juttuja lukiessa kieltämättä tulee mieleen, että miksi ihmeessä minä vaivaudun kun ei näemmä moni muu tee sitä samaa?
Mä en edes haluaisi juhlimaan - kunhan nyt edes konttorille saakka taas joskus päästäisiin... Nimim. ”Maaliskuusta saakka etätöissä”
Juuri näiden itsekeskeisten ihmisten takia korona edelleen leviää. Ollaan etätöissä mutta sitten kumminkin pitää päästä työporukalla pikkujouluihin. Aivan kuin tämä olisi viimeinen mahdollisuus viettää pikkujouluja. No, jollekin voi ollakin kun saa tuolta koronan.
Ei vaan me ollaankin kahden kerroksen väkeä:
toiset ovat etätöissä ja toiset ihan normisti töissä.
Ei se korona siellä pikkujouluissa sen enempää tartu kuin töissäkään.
Kyllä mäkin haluaisin juhlia, siis ihan tosi paljon, mutta en ole idiootti.
Väsyttää ja veetuttaa kirjoitti:
Alkaa tympäistä tämä touhu. Olen noudattanut suosituksia pilkulleen maaliskuusta lähtien, ja yhä useammin näitä juttuja lukiessa kieltämättä tulee mieleen, että miksi ihmeessä minä vaivaudun kun ei näemmä moni muu tee sitä samaa?
Samaa mietin, mutta aina vaan ajattelen että tahattomasti riskiryhmään kuuluvana minun täytyy pysyä neljän seinän sisällä jotta muilla saa olla hauskaa ja tukkia sairaalahoidon välinpitämättömyydellään. No enpä ole ikinä sairastanut influenssaa tai norovirustakaan. Väkisin tässä syrjäytyy mutta hengissä ollaan toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei siis ole MITÄÄN muita sosiaalisia kontakteja kuin toisenne? Perheitä? Ja pikkujoulutkin vietätte tiiviisti neljän seinän sisällä ihan keskenänne?
"Miksei voi odottaa myöhempää aikaa?"
Ehkä sitä myöhempää ei koskaan enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei siis ole MITÄÄN muita sosiaalisia kontakteja kuin toisenne? Perheitä? Ja pikkujoulutkin vietätte tiiviisti neljän seinän sisällä ihan keskenänne?
Niin? Pikkujoulut etänä kavereiden kanssa, perhettä nähdään ulkosalla, ei halailla yms.
Vähän eri asia joku 500 hengen yökerho missä jengi läähkii toistensa päälle ja hygieniataso pyöreät nolla.
Olen huomannut, että mikäli Suomessa ei jotain pakolla erikseen määrätä, ei sitä "suositusta" sitten viitsitä noudattaa. Mennään sieltä mistä aita on matalin ja mikä eniten itseä miellyttää tai mikä itselle parhaiten sopii. Suurimmat idiootit vielä kampanjoivat tätä vastaan ja keittelevät ties mitä pimeitä salaliittoteorioita joilla on hyvä perustella sitä omaa käytöstä ja viis veisata suosituksista. Todennäköisesti nämä samat suositukset sivuuttavat henkilöt ovat sitten niitä jotka ovat myöhemmin isoon ääneen itkemässä kun se tautiarpa sattuu omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että mikäli Suomessa ei jotain pakolla erikseen määrätä, ei sitä "suositusta" sitten viitsitä noudattaa. Mennään sieltä mistä aita on matalin ja mikä eniten itseä miellyttää tai mikä itselle parhaiten sopii. Suurimmat idiootit vielä kampanjoivat tätä vastaan ja keittelevät ties mitä pimeitä salaliittoteorioita joilla on hyvä perustella sitä omaa käytöstä ja viis veisata suosituksista. Todennäköisesti nämä samat suositukset sivuuttavat henkilöt ovat sitten niitä jotka ovat myöhemmin isoon ääneen itkemässä kun se tautiarpa sattuu omalle kohdalle.
Tuo taitaa päteä kyllä muihinkin kuin suomalaisiin. Sellaisia ne ihmiset on vähän kaikkialla.
Minä minä minä ja minun tarpeeni.
Kun on ihan pakko päästä sinnen spinning-tunnille. Kun on ihan pakko päästä Lappiin tai laivalle bilettämään ja onhan siellä baarissa ihan pakko päästä käymään.
Kumma kun tuoksukynttilät ei tuoksu enää miltään ja vähän on ripuliakin, mutta lähdenpä tyttöjen kanssa tuulettumaan.
No mitä sitten, ollaanhan me töissäkin joka päivä nenäkkäin?