Saako ikidoottimaiset naiset vain poikia
Ihmettelen aina, että tyttöjen äidit anoppeina osaa olla fiksuja ja tulevat toimeen vävyjensä kanssa. Mutta poikien äidit ovat laidasta lukien tyhmiä ja vittumaisia ja eivät tule miniöidensä kanssa toimeen.
Saako tyhmät naiset poikia, vai tyhmistääkö pojat naisia
Kommentit (34)
Mulla on aina ollut hyvät välit anoppeihin ja enpä usko että tulee ongelmia miniöidenkään kanssa. Ihan hassu aloitus :)
Kyllä normaalin ihmisen pitäisi pystyä tällaisat asiaa pohtimaan haukkumatta tai tarttumatta kirjoitusvihreisiin. Oletteko aikuisia?
Onhan tuossa pointtia. Miksi tytöille vittuillaan paljon enemmän parisuhdemarkkinoilla, poikien vanhempien taholta.
Kyllä vävylle kannetaan pihviä ja palvellaan. Miksi?
Tyttäret osaa sanoa äideilleen vastaan, miehet ei tiedä mitä tehdä tunkeilevalle äidilleen. ;)
Suomalaiset äidit palvoo poikiaan ja haukkuvat heille muita naisia korostaen omaa erinomaisuuttaan, ja siksi näille pojille nousee pissi päähän kun kuvittelevat olevansa niin mahtavia ja ainutlaatuisia että vain ja ainoastaan Megan Foxin ja Kate Uptonin näköiset naiset kelpaavat heille.
KYLLÄ! ja erityisen idiootit homoja.
Niin se biologia vaan menee.
Ikidootit ovat vakuuttuneita siitä, että äidin munasolu määrää lapsen sukupuolen, ei miehen siittiö.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 02:24"]
Tyttäret osaa sanoa äideilleen vastaan, miehet ei tiedä mitä tehdä tunkeilevalle äidilleen. ;)
[/quote]
Koulussa opettajia ei kuunnella ja vittuillaan ja kieroillaan mutta ei osata sanoa äidille että nyt ruotuun.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 02:37"]
[/quote]
Koulussa opettajia ei kuunnella ja vittuillaan ja kieroillaan mutta ei osata sanoa äidille että nyt ruotuun.
[/quote]
Niin, se kostetaan sille opettajalle kun omalle äidille ei uskalla kovistella.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:22"]
Ihmettelen aina, että tyttöjen äidit anoppeina osaa olla fiksuja ja tulevat toimeen vävyjensä kanssa. Mutta poikien äidit ovat laidasta lukien tyhmiä ja vittumaisia ja eivät tule miniöidensä kanssa toimeen.
Saako tyhmät naiset poikia, vai tyhmistääkö pojat naisia
[/quote]itseasiassa....naisella ei ole mitaan tekemista vauvan sukupuolen kanssa. Miehella kyllakin....
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 02:37"]
[/quote]
[/quote]
Totta joka sana! Minun EX-anoppi alkoi arvostella minua, eli korkeasti koulutettua, työssäkäyvää, vain yhdessä parisuhteessa aiemmin ollutta naista että olen sellainen tyypillinen mahon oloinen kevytkenkä-bimbo jollaista ei ainoalle pojalleen koskaan halunnut ja että missä ne hänen lapsenlapset viipyy että syystäkin luonto karsii tällaiset huonot tapaukset äiteinä ettei minunlaisista sellaisia tule! Hän oli alusta saakka kateellinen minulle kaikesta. Itse asiassa poikansa eli ex-mieheni oli lapsivastainen ja lapsivihaaja suorastaan, mutta kuunteli äitiään eikä uskaltanut sanoa vastaan kun tämä päätti vähän minulle avautua, eikä mies pystynyt edes sen vertaa sanomaan tälle että hän ei siedä lapsia että lopettaisi lapsista puhumisen.
Tätä tapausta aiempi anoppini kohteli minua kuin omaa tytärtä, lelli ja osteli kaikkea ja loukkaantui verisesti kun päätin suhteen kihlattuni kanssa, tuokin oli hieman friikki tapaus kun kertoi että tyttövauvansa syntyi aikoinaan kuolleena, vähän ennen kun minun syntymäpäivä, joten kuvitteli jotenkin että minä olen tyttärensä uudelleensyntyneenä ja että meissä samaa näköä (ainoastaan hiusten väri, huom) ja romahti kun kuuli että "hylkään hänet". Joten voitte kuvitella että minulla on lievä anoppifobia ja pelkään taas löytäväni miehen jonka äiti on käytöshäiriöinen :o
Sen täytyy nousta siitä vanhasta kulttuurista, että poika on parempi. Miniälleen veemainen anoppikin todennäköisesti tykkää vävystään ja kantaa sen eteen sen lehtipihvin ja pepsin, koska se on sentään mies. Toisaalta sitten oma tytär on aina kuitenkin oma tytär verrattuna vieraan tyttäreen, jolla on vieraat tavat ja joka erittäin todennäköisesti tuo ne vieraat tavat omaan huusholliinsa. Niinpä se tuntuu anopista vieraalta ja väärältä, kun taas tyttären kotiin menee kuin omaansa, koska siellä on lusikat ja haarukat samoin päin lusikkalaatikossa kuin lapsuudenkodissa.
Kyllä! Poika tekee naisesta idiootin. Olen huomannut lähipiiristä. Anoppivaihde menee päälle heti, kun poika syntyy. Ennen niin mukavat naiset muuttuvat ihan kummallisiksi. Voi naisparkoja!
Miehen miellyttäminen on niin syvällä naisten perusluonteessa, että jopa vävylle ollaan mielinkielin ja miniä onkin sitten taas uhka.
ikidootti? onko se anekdootin vastakohta?