Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva, milloin viihteelle?

Vierailija
19.04.2014 |

Niin eli milloin mielestänne äiti voi lähteä viihteelle vauvan kotiutumisen jälkeen? Entä isä? :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama koska lähtee kunhan vauvan hoito on jäjestetty.

Vierailija
22/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauva osaa varmaan lupaa antaa, kysy joltain muulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä isä?

-ap

Vierailija
24/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käynyt kertaakaan baarissa, enkä minä koko meidän 5 v suhteen aikana. Musta on normaalia lähteä pariskuntana syömään , leffaan , tanssimaan , itse en menisi yksin.

Vierailija
25/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on noloa lähteä yksin

Vierailija
26/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kun vauva 6vko. Voi mennä kun haluaa. En ymmärrä miksi ei voisi, jos lapsella toinenkin vanhempi. Ollaan oltu yhdenvertaisia. Menin kouluunkin takaisin kunlapsi oli 6kk ja isä jäi vanhempainvapaalle. Meille itsestäänselviö juttuja kun ollaan tasa-arvoisia vanhempina.

Vierailija
27/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:08"]Menin kun vauva 6vko. Voi mennä kun haluaa. En ymmärrä miksi ei voisi, jos lapsella toinenkin vanhempi. Ollaan oltu yhdenvertaisia. Menin kouluunkin takaisin kunlapsi oli 6kk ja isä jäi vanhempainvapaalle. Meille itsestäänselviö juttuja kun ollaan tasa-arvoisia vanhempina.

[/quote]

Ja minun viihteeni oli ystäväni tuparit + 3 siideriä, mutta koko ilta meni kun matka pitkä ja seura hyvää. Mies kävi varmaan myös siinä vaiheessa kun lapsi oli 1kk.

Vierailija
28/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:34"]Onko niin kova halu lähteä ryyppää? Hoida nyt sun vauvaasi, ku kerran sellasen hommasit . Lapseni on 2 v, mahdollisuus on lähteä, mut olen nähtävästi kasvanut jo siitä iästä ku pitää juosta baareissa

[/quote]

Viihteellä olo ei ole = baarissa käynti.

Sitä voi olla vaikkapa jossain konsertissa. Itse En viihteellä käydessäni käy baareissa. Ikinä.

Äiti23v.

[/quote]niin varmaan konserttiin se haluaa. Älä nyt naurata

[/quote]

Se nyt olikin vain esimerkki.

Äiti23v.

Vierailija
29/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 6 kk ikäinen vauva jota imetän. Olen 31v ja mies 40v. Baareissa tuli juostua ihan riittämiin kun saimme lapsen näin vanhoina, ei edes tee mieli. Mies ei käy ollenkaan (ei juuri juo alkoa), minä käyn muutamalla lasillisella ystävieni kanssa noin 1-2 krt/kk. Isä katsoo silloin vauvaa ja olen pois illan noin 18-24. joten minulle kiva breikki tavata ystäviäni ilman vauvaa ja taas jaksaa olla kotosalla. Joko käymme syömässä/parilla lasillisella/shoppaamassa tms.

Vierailija
30/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:21"]Meillä on 6 kk ikäinen vauva jota imetän. Olen 31v ja mies 40v. Baareissa tuli juostua ihan riittämiin kun saimme lapsen näin vanhoina, ei edes tee mieli. Mies ei käy ollenkaan (ei juuri juo alkoa), minä käyn muutamalla lasillisella ystävieni kanssa noin 1-2 krt/kk. Isä katsoo silloin vauvaa ja olen pois illan noin 18-24. joten minulle kiva breikki tavata ystäviäni ilman vauvaa ja taas jaksaa olla kotosalla. Joko käymme syömässä/parilla lasillisella/shoppaamassa tms.

[/quote]

Onhan tämäkin viihteellä käyntiä. Mikä kellekin.

Vierailija
31/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on niitä teinejä ketkä sain lapsen vahingossa ja pitää vieläkin juosta ympäri ämpäri ja vielä heti sairaalasta yhdelle?

Vierailija
32/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:24"]Noi on niitä teinejä ketkä sain lapsen vahingossa ja pitää vieläkin juosta ympäri ämpäri ja vielä heti sairaalasta yhdelle?

[/quote]

Suunniteltu ja toivottu. Ja kotiäitinäkin jatkoin siihen saakka kun lapsi 3.5v. Ei ne yhdet iltamenot kun on vauva merkkaa mitään suuressa mittakaavassa.

Se joka oli tupareissa vauvan ollessa 6vko ja koulussa välin 6-10kk

Vierailija
33/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme työpaikkani juhlissa ja baarissa, kun vauva oli pari kuukautta.

Vierailija
34/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään sädekehää pään päälle saa vaikka kasvais kiinni siihen lapseen.

Vierailija
35/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:21"]Meillä on 6 kk ikäinen vauva jota imetän. Olen 31v ja mies 40v. Baareissa tuli juostua ihan riittämiin kun saimme lapsen näin vanhoina, ei edes tee mieli. Mies ei käy ollenkaan (ei juuri juo alkoa), minä käyn muutamalla lasillisella ystävieni kanssa noin 1-2 krt/kk. Isä katsoo silloin vauvaa ja olen pois illan noin 18-24. joten minulle kiva breikki tavata ystäviäni ilman vauvaa ja taas jaksaa olla kotosalla. Joko käymme syömässä/parilla lasillisella/shoppaamassa tms.

[/quote]

Onhan tämäkin viihteellä käyntiä. Mikä kellekin.

[/quote]

ööh, tosiaan, toi ainakin mulle on nimenomaan viihteellä käyntiä, oon ollut kerran poissa noin klo 18-24, vauva nyt 4kk. 

Vierailija
36/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienen tai isommankaan lapsen vanhempien elämään kuulu enää mikään viihteellä käynti. Perhe-elämän tulee olla se ainoa ja ensimmäinen prioriteetti ja ajanviete.

Vierailija
37/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll yksi tuttu lähti baarireissulle vauvansa ollessa viikon vanha. Ramppasi baarissa alvariinsa,ja muutenki lapsi enemmän hoidossa kun vanhempien kanssa.... Nyt odottaa toista nii ei pääse dokaamaan.

Itse kävin yhdillä ja syömässä parhaan ystäväni syntymäpäivänä (tyttö oli 3kk) kerran käytiin isän kanssa syömäs ja viimeks olin viihteellä juhlimassa omia synttäreitäni vajaa 2kk sitten. Tyttö 11,5kk

Isä ei harrasta "viihteilyä" mut satunnaisesti käy yhdet ottamas.

En kyllä ole viihteelle edes kaivannut,eiköhän ne ole juoksut juostu.Ja prioriteetit muuttunut,noi keikkaliputkaan ei mitään halpoja tänäpäivänä ole

Mielestäni viihteelle on sopivaa lähteä n.3kk kotiutumisen jälkeen,mut ei tarttis alvariinsa rampata

Vierailija
38/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI se viihteellä kätnti on niin monelle rellestämistä humalassa? Ei ole koskaan kuulunut elämääni, enkö käy IKINÄ viihteellä? Ravintolat ei ole viihdettä, elokuva, lähipubi ja pari siideriä??

24v 3v lapsen äiti

Vierailija
39/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset taisi olla n. 4kk kun kävin ekaa kertaa baarissa raskauden ja synnytyksen jälkeen. 

Esikoisen aikaan kävin baareissa n. kerran kuukaudessa, tokan kanssa vähän harvemmin. Vauvoina molemmat olleet vanhemmillani yötä, koska lasten isä teki viikonloppuisin aina yötyötä. Kuopuksen kanssa on ollut enemmän sitten kotona mun menojen aikaan, koska siirtyi täysin päivätyöhön.

Imettänyt olen molempia n. 1v, joten se ei ole ollut viihteelle lähdön esteenä, maitoa puppasin pulloon ja nania lisäksi. Viihteelle lähdön edellytyksenä oli toki se, että vauva osasi juoda myös pullosta.

Onneksi minulla on ihanat ja läheiset vanhemmat jotka on ottaneet lapsia yökyläilemään.

En muista milloin mies ekaa kertaa lähti viihteelle, aika aikaisin varmaan. En ole koskaan miestä kieltänyt minnekkään menemästä, koska hän ei siellä kovinkaan usein käy.

Vierailija
40/40 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan viihteelle menoksi? Itse en ole vielä kertaakaan käynyt baarissa tms, mutta miehen kanssa ollaan oltu kaksin yötä hotellissa, kun vauva oli 4kk ja yötä mummulassa. Vauva nyt vajaa 6kk. Vappuna ajattelin mennä kavereiden kanssa juhlimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän