Ensin Salovaara, nyt Enbuske
Mistä näitä nelikymppisiä bipolaareja sikiää? Eikö psykiatrit osaa erottaa mulkvistia mielisairaasta?
https://www.is.fi/viihde/art-2000007663579.html
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vankilapsykologin-uutuuskirja-rikol…
Kaksisuuntainen mielialahäiriö ilmenee erittäin harvoin vasta nelikymppisenä. Antisosiaalinen persoonallisuushäiriö lienee erottelu diagnoosi. Onkohan myös Enbuskella vapaaehtoinen vakuutus "työkyvyttömyyden" varalta, jonka voi nostaa kerralla?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Salovaara on itkupilli ja Enbuskella on niin paljon kusta päässä että se vielä hukkuu siihen.
Kusta näyttää olevan päässä sullakin.
Ja paljon!
Vierailija kirjoitti:
Salovaara on itkupilli ja Enbuskella on niin paljon kusta päässä että se vielä hukkuu siihen.
Hoh hoijaa, varsinainen etädiagnoosi, oikealta kusipäältä.
Salovaara selitti IS haastattelussa että nainen ei saa olla tuuliviiri. Sitten se itse selittää että olen ehkä ollut liian aulis naisten houkutuksille *kröh, kröh* mutta kadun niin kauheasti kahta avioeroani. Voi *piip*, voi Luoja!
Kun ei jaksa enää kiinnostaa ihmisiä, voi ottaa pitkän sairausloman ja palata sitten takaisin julkisuuteen rahastamaan traagisella selviytymistarinalla.
Ryyppään ja huoraan, sekä hommat tuppaa kyrpimään. Olen kaiketi bipolaari.
Kumpikin on muuten käyny Oulun Madetojan musiikkilukiota. Salovaara kuulemma puoli vuotta ja siinä onkin sen koulutustaso. Enbuskesta ei tietoa, varmaan kirjoitti ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Salovaara selitti IS haastattelussa että nainen ei saa olla tuuliviiri. Sitten se itse selittää että olen ehkä ollut liian aulis naisten houkutuksille *kröh, kröh* mutta kadun niin kauheasti kahta avioeroani. Voi *piip*, voi Luoja!
Tällainen on itse asiassa hyvin tavallista ajattelua mm. persoonallisuushäiriöisille. Puolisolta odotetaan kauheasti kaikkea, mutta omassa silmässä se malka vaan ei näy. Käsittämätöntä!
Onhan näitä muitakin...
Cheek on kertonut avoimesti aikanaan, Tapani Kansa, Kristian Meurman jne
Tapani Kansa on älykäs ja empaattinen. Itsekin olin ymmärtänyt hänet hieman väärin, mutta sittemmin on mieli muuttunut. Erotus "diagnoosina" pitäisin mm. vilpittömyyttä ja aitoutta.
Nyt kun Enbuske on kunnossa, hän ryhtynee Kokoomuksen pormestariehdokkaaksi Helsinkiin. Hän vie Halla-Ahon äänet, koska heillä olisi yhteinen äänestäjäkunta isolta osin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Enbuske on kunnossa, hän ryhtynee Kokoomuksen pormestariehdokkaaksi Helsinkiin. Hän vie Halla-Ahon äänet, koska heillä olisi yhteinen äänestäjäkunta isolta osin.
Liike nyt...
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä muitakin...
Cheek on kertonut avoimesti aikanaan, Tapani Kansa, Kristian Meurman jne
Suoraan sanottuna en usko, että Cheekillä on kaksisuuntainen. Enemmän joku persoonallisuushäiriö. Kansalla kaksisuuntainen varmaan onkin, Meurmanista en tiedä. Tapio Suomisella kaksisuuntainen on ihan varmasti.
Kertoo kyllä jotain henkilöstä, kun selittää ettei ole ottanut eikä ota eduskunnan sopeutumiseläkettä kun se vaikuttaisi työntekoon. Eipä tuo monilla näytä vaikuttaneen, mutta eipä kovin moni muu olekaan nostanut työkyvyttömyyseläkettä. Sen nostaminen kun voi pikkusen vaikuttaa työntekoon. Mutta nyt Salovaaran työnteko sujuu taas, onkohan jokin karenssi päättynyt?