Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressaan mielettömästi, serkkuni huomista vierailua...

Vierailija
19.04.2014 |

Tilanne on tämä: olen luvannut majoittaa huomisesta lähtien serkkuni muutamaksi yöksi luokseni..

Itse olen suht köyhähkö opiskelija ja serkkuni on työssäkäyvä

Ongelma: serkkuni on aivan järjettömän iso ihminen.. Lähentelee varmaan 200kg ja syö aivan järjettömästi. Meinaan repiä tukkani päästä kun olen pakastanut ruokaa ja täyttänyt jääkaapin melkein viimeisillä rahoillani jotta pärjäisin puolitoista viikkoa ja sitten kävisin ostamassa loppuilla rahoilla ruokaa sinne asti että tulee rahaa lisää.

Serkkuni kuitenkin syö aivan pimeät määrät ruokaa.. Esim. Makaroonilaatikko riittää itselleni moneksi päiväksi mutta serkun ollessa kylässä niin yhdeksi illaksi.

Serkun pitää pitää itsensä ähkyssä lähes kokoaika ja yleensä tullessaan valehtelee että hänellä ei ole rahaa eikä voi osallistua ruokaan mitenkään.. Usein kuitenkin rahat riittää mäkkäriin ja kaupan herkkuihin.

Pelkään että serkku tyhjentää ruokavarastoni :S pitäisikö minun piilotella ruokia tai jotain?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pitkä vuodatus

-ap

Vierailija
2/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi. Jos et saa suutasi auki sanoaksesi suoraan (nätisti tai vähemmän nätisti) niin siinähän kärsit. On varmaan rankkaa elämää jos sun yli tallotaan ja käytetään hyväksi ja sinä hyväksyt kaiken sanomatta mitään. Sun pitäis nyt miettiä mitä sanot serkulles, eikä että minne piilotat ruokaa. Aikuinen ihminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuusi olet tullut. Siinä missä serkkusi on ruumiillisesti raskas ja veltto, olet sinä sitä hengeltäsi.

Vierailija
4/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran sanonut kun ruokailimme ja serkku otti ruosta itselleen 3/4 osaa ruokaa.

Mutta onko aivot jo niin täynnä rasvaa että ei ymmärrä asiaa vaikka siitä sanoisikin?

En kuitenkaan halua laittaa välejä poikki serkkuuni sen takia että hänellä on nälkä.

Vierailija
5/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läskillä on nälkä, ei siinä auta ruokaa piilottaa :D

Vierailija
6/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ulos se SIKA, ansaitset parempaa.

Vierailija
7/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kutsunut serkkusi kylään jos asia streessaa sinua noin? Kuvauksesi serkustasi oli sen verran ilkeä että en ymmärrä miksi yleensäkään pidät häneen yhteyttä kun asenteesi häntä kohtaan on tuollainen.

Vierailija
8/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos serkkusi on luonasi muutaman päivän, niin varmasti hän ostaa ruokaa teille tai ainakin maksaa reilusti ruuastaan? Ei kai hän oleta, että köyhä opiskelija majoittaa hänet täysin ilmaiseksi? Aukaise suusi ja sano suoraan, että "kai sinä maksat ainakin osan ruuasta, ei minun tuloillani ole varaa maksaa kaikkea". Sinun ei tarvitse hävetä sitä, että sinulla ei ole varaa kestitä serkkuasi.

Vierailija
9/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että olet köyhä opiskelija ja että voit tarjota majoituksen, mutta että toivot serkkusi osallistuvan ruokamenoihin. Ei sen kummempaa.

Vierailija
10/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, jotkut ne kehtaa (tarkoitan serkkuasi). Itselleni on ainakin selvä, että jos menee sukulaisopiskelijan nurkkiin yöpymään, niin tarjotaan kiitokseksi ateria jossain kiinalaisessa tms. halvahkossa ravintelissa (itsekään en rahoissa ryve, jos ei mitään kangaspöytäliinapaikkaa sentään).

Älä nyt ainakaan jatkossa suostu ottamaan tuollaisia yövieraita. Sano suoraan etteivät rahat riitä ylimääräisten ruokkimiseen.

Vierailija
11/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä piilottaisin safkat kyllä jos tollanen olis kylään tulossa :D Ostais ite omat, jos kerran nälkä on.

Vierailija
12/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottanut serkulle että tehdään ruokaa ja hän ostaa siihen jotain ( yleensä halvimman aineksen) nytkin ilmoitti matkalla tänne että hänellä on 15€ että ei voi oikeen mitään ostaa..

Haluan säilyttää serkkuuni välit vaikka hän onkin ahne

Ap

Haluan pitää välit hyvänä serkkuuni kaikesta huolimatta..

Vierailija
13/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee iso kattilallinen kaalikeittoa. Ei lihavalle mitään makaronilaatikkoa pidä tarjota. Sano itse, että sulla on 5 euroa . 

Vierailija
14/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Niin ja ehdota, että lähdette keräämään yhdessä pulloja, että saatte rahaa ruokaan. 

Vierailija
15/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä soppasi keitit. MItäs pyysit kylään, jos et voi emännöidä yhtään. Ota pikkiavippiä, säiltä kasvosi ja käyttäydy. Ja keksi parempia provoja, vaihda ikuinen läskiteema vaikka kestovaippailuun. Siitä ei ole jauhettu aikoihin. Eikä mutten parketista ja laminaatistakaan.

Vierailija
16/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se serkkukin osta ruokaa vierailun aikana. Ainakin itselläni ja omilla tutuillani se on tapana. Laitat normaalit ruuat. Serkku voi tilata pitsaa illalla jos jää nälkäiseksi.

Vierailija
17/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan serkun ehdotus ja hyvää hyvyyttäni sanoin että voi tulla..ja todellakin voin tarjota ruoan serkulle luonani mutta ruoka ei ikävä kyllä riitä jos toinen mättää ruokaa turpaan kaksinkäsin?

Luultavasti täytyy tehdä ruokaa vain sen verran että siitä riittää tasan 2 normaalia annosta ja ei voi santsata..

Pitäiskö

Vierailija
18/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:37"]Itsepä soppasi keitit. MItäs pyysit kylään, jos et voi emännöidä yhtään. Ota pikkiavippiä, säiltä kasvosi ja käyttäydy. Ja keksi parempia provoja, vaihda ikuinen läskiteema vaikka kestovaippailuun. Siitä ei ole jauhettu aikoihin. Eikä mutten parketista ja laminaatistakaan.

[/quote]

Anteeksi mutta ei nyt ollut provo ja enemmän tässä mietin serkun valtavaa ruokahalua kuin joitain muita läskejä.. Ei nyt itseensä kannata joka lihava/laiha keskustelua ottaa.

Ap

Vierailija
19/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:41"]Eiköhän se serkkukin osta ruokaa vierailun aikana. Ainakin itselläni ja omilla tutuillani se on tapana. Laitat normaalit ruuat. Serkku voi tilata pitsaa illalla jos jää nälkäiseksi.

[/quote]

Itse yleensä teen ruoan niin että se riittää kahdeksi päiväksi mutta vaikka kuinka tekisin suuren ruokamäärän serkun vierailulla niin hän käy syömässä sitä pitkin iltaa.

Ap

Vierailija
20/22 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:03"]

Tilanne on tämä: olen luvannut majoittaa huomisesta lähtien serkkuni muutamaksi yöksi luokseni..

Itse olen suht köyhähkö opiskelija ja serkkuni on työssäkäyvä

Ongelma: serkkuni on aivan järjettömän iso ihminen.. Lähentelee varmaan 200kg ja syö aivan järjettömästi. Meinaan repiä tukkani päästä kun olen pakastanut ruokaa ja täyttänyt jääkaapin melkein viimeisillä rahoillani jotta pärjäisin puolitoista viikkoa ja sitten kävisin ostamassa loppuilla rahoilla ruokaa sinne asti että tulee rahaa lisää.

Serkkuni kuitenkin syö aivan pimeät määrät ruokaa.. Esim. Makaroonilaatikko riittää itselleni moneksi päiväksi mutta serkun ollessa kylässä niin yhdeksi illaksi.

Serkun pitää pitää itsensä ähkyssä lähes kokoaika ja yleensä tullessaan valehtelee että hänellä ei ole rahaa eikä voi osallistua ruokaan mitenkään.. Usein kuitenkin rahat riittää mäkkäriin ja kaupan herkkuihin.

Pelkään että serkku tyhjentää ruokavarastoni :S pitäisikö minun piilotella ruokia tai jotain?

[/quote]

Läskifanaatikon pääsiaisprovo *haukotus'