Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä silmät auki vai kiinni?

Vierailija
05.12.2020 |

Tykkäättekö sekstailla silmät auki vai kiinni?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudellessahan silmät on luonnostaan kiinni, mutta sekstaillessa olisi kiva pitää edes välillä katsekontakti.

Vierailija
2/6 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen monesti ihmetellyt silmien kiinni pitämistä sekstaillessa, siis naiset pitää usein(?) kiinni.

Itselle kun puolet nautinnosta on nähdä toinen samalla.

Tulee mieleen että naiset haluavat olla näkemättä miehen. No, ei miehet minunkaan mielestä mitää katseltavia ole :)

Tai olenko vaan minä eikatseenkestävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi keskittyä tuntemuksiin ja saada orgasmi kun silmät on kiinni. Yleensä kyllä siinä vaiheessa kun alkaa tuntua oikein hyvältä, silmät menee kuin itsestään kiinni.

Vierailija
4/6 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tunnen itseni naurettavaksi; omasta mielestäni olen seksikäs pitkine hiuksineni, jotka valahtavat miehen päälle, mutta hän ei edes vilkaise. Silmät on visusti kiinni. Mistä tiedän, että hän edes muistaa minun olevan siinä? Tunnen itseni usein yksinäiseksi seksin aikana.

Vierailija
5/6 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu han kerrasta ja tunteesta ja tuntemuksesta.

Vierailija
6/6 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tunnen itseni naurettavaksi; omasta mielestäni olen seksikäs pitkine hiuksineni, jotka valahtavat miehen päälle, mutta hän ei edes vilkaise. Silmät on visusti kiinni. Mistä tiedän, että hän edes muistaa minun olevan siinä? Tunnen itseni usein yksinäiseksi seksin aikana.

Minäkin olen pitänyt enimmäkseen silmät kiinni. Rakastanut vaimon sielua ja nauttinut keskinäisestä virtojen jakamisesta. Vaimon ulkonäkö on ollut ja on edelleen täysin toisarvoinen seksissä. Vaimo tuntuu yhä samalta 40v jälkeenkin, vaikka ulkonäkö ei olekaan entinen, mutta vaimon sielu on.

M62