Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt lähti plussablogikeskustelut poistoon!

Vierailija
19.04.2014 |

Kauanpa Mimmillä, Tiinalla ja Pipsalla kesti klikata keskustelunsa asiattomiksi. Arkaan paikkaan osuttu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kuvittelet, että kyseiset bloggaajat ovat merkanneet ne aloitukset asiattomiksi? Totuus on, että itsekin ilmoitin ne asiattomiksi, enkä taatusti ole bloggaaja.

Vierailija
2/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on naurettavaa, että poistettiin jo nyt, ja olen itsekin lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilmoittanut Mungostyle-ketjun asiattomaksi jo useita kertoja, mutta vielä se näyttää täällä roikkuvan...

Vierailija
4/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:39"]

Minä olen ilmoittanut Mungostyle-ketjun asiattomaksi jo useita kertoja, mutta vielä se näyttää täällä roikkuvan...

[/quote]

Samoin.

Vierailija
5/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis Mungoketju saa olla mutta kaikkien muiden bloggaajien keskustelut poistetaan?

Vierailija
6/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait niissä tällä kertaa mitään asiatonta ehtinyt olla? Ainakaan Tiinaa ja Mimmiä koskeneissa? 

En kyl yhtään ihmettele, että Tiina lopetti bloginsa, kun niin paljon sai kuitenkin paskaa niskaansa vuosien varrella. Harmittaa, sillä kyseinen blogi oli mun mielestä ehdottomasti plussakokoisten bloggareiden pitämien blogien parhaimmistoa.

Vierailija
7/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ovat ainakaan kaikki kolme bloggaajaa olleet asialla, kun yhtäaikaa lähtivät ketjut poistoon...

Vierailija
8/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:44"]

Miksi siis Mungoketju saa olla mutta kaikkien muiden bloggaajien keskustelut poistetaan?

[/quote]

Modet tykkäävät itse käydä haukkumassa Mungoa? 

Vierailija
9/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, Tiinako lopettaa bloggaamisen? :o Tuli kyllä yllätyksenä, luulin, että olisi päässyt lopulta taas "kuivan kauden" yli, kun on niin pitkä blogihistoria kuitenkin takana....

Vierailija
10/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä kyllä, että plusblogikeskustelut menee poistoon saman tien. Vaikka pääasiassa ihan asiallista on keskustelut olleet. ja olen itsekin ylipainoinen mutta en nähnyt niissä mitään loukkaavaa.

Vierailija
11/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet taitaa olla katkeria ja ylipainoisia, kun laihoja bloggareita saa haukkua satoja sivuja ilman poistoa.

Vierailija
12/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:50"]

Siis mitä, Tiinako lopettaa bloggaamisen? :o Tuli kyllä yllätyksenä, luulin, että olisi päässyt lopulta taas "kuivan kauden" yli, kun on niin pitkä blogihistoria kuitenkin takana....

[/quote]

Joo, ilmoitti asiasta eilen blogissaan, haluaa kuulemma jatkossa keskittyä muihin asioihin, vaikka kuulemma tavallaan tekisi mieli edelleen blogata. Osa porukasta miettii nyt, onko lopettamispäätöksen takana raskaus.

Vierailija
13/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä miksi te jaksatte täällä päivästä toiseen pohdiskella muiden tekemisiä ja haukkua, hankkikaa elämä. Oikeasti todella noloa ja kertoo enemmän teistä kuin kenestäkään bloggaajasta. 

Veikkaanpa että suurin osa teistä on elämäänsä pettyneitä, vähän tukevahkoja naisia, joiden elämässä ei tapahdu koskaan mitään ja päivästä toiseen vain siivoatte, laitatte ruokaa ja elätte neljän seinän sisällä. Entisiä koulukiusaajia tai elämäänsä pettyneitä – vain sellaisilla ihmisillä on intohimoa pohtia bloggaajien tekemisiä. 

Ja en ole bloggaaja. Olen onnellinen ihminen, kannattaisi kokeilla ja tehdä vaikka muutoksia omaan elämään, jotta ei olisi niin kamalaa. 

Vierailija
14/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:02"]

En edes ymmärrä miksi te jaksatte täällä päivästä toiseen pohdiskella muiden tekemisiä ja haukkua, hankkikaa elämä. Oikeasti todella noloa ja kertoo enemmän teistä kuin kenestäkään bloggaajasta. 

Veikkaanpa että suurin osa teistä on elämäänsä pettyneitä, vähän tukevahkoja naisia, joiden elämässä ei tapahdu koskaan mitään ja päivästä toiseen vain siivoatte, laitatte ruokaa ja elätte neljän seinän sisällä. Entisiä koulukiusaajia tai elämäänsä pettyneitä – vain sellaisilla ihmisillä on intohimoa pohtia bloggaajien tekemisiä. 

Ja en ole bloggaaja. Olen onnellinen ihminen, kannattaisi kokeilla ja tehdä vaikka muutoksia omaan elämään, jotta ei olisi niin kamalaa. 

[/quote]

Mä en ymmärrä, miten täällä joku päivästä toiseen jaksaa tulla valittamaan ihmisille, jotka haukkuvat bloggareita. Se on ihan turhaaa ja tuloksetonta! Ei kukaan tainut nytkään tuntea pistoa sydämessään sinun viestisi johdosta. Bloggareista tullaan keskustelemaan niin kauan kun blogeja on. Kannattaa ruveta pikkuhiljaa jo sunkin totuttelemaan :)

Vierailija
15/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista helpommalla pääsee kunnei kukaan avaa provoilu tarkoituksessa tehtyjä blogikeskusteluita. Ettekö tajua että ne aloittajat saa hupinsa sillä kun ne tulette räyhäämään sille.

Vierailija
16/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei saa haukkua, mutta ei näitä plussablogeja ja niiden kirjoittajia voi asettaa muiden yläpuolelle. Samalla tavalla tuo yli 100-sivuinen mungolife-keskustelu tulisi poistaa, asiattomia viestejä sielläkin on.