Kysymys teille blogeista valittajille!
Miksi te käytte sellaisissa blogeissa jotka aiheuttaa teille selvää verenpaineen nousua ja ärsytystä? Eikö olisi mukavampaa lukea sellaisia blogeja jotka ei näitä aiheuta. Miksi siis itse menette sinne blogiin joka niin kauheasti ärsyttää? Ettekö te tajua että teette vain itsellenne hallaa? Jos elämänne on niin kamalaa että pitää blogeihin tai tällaisille keskustelupalstoille suoltaa se kamaluus niin kannattaisikohan harkita jotain ulkopuolisen avun hankkimista? Saatte harmaita hiuksia liian aikaisin. Ihan ystävällisen neuvo, lakatkaa hakkaamasta päitänne sinne seinään. Tulee vielä isompi pipi.
Nimim. blogihaukkujiin kyllästynyt
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:02"]
Miksi teidän täytyy kiusata mua? Ettekö te vaan voisi antaa mun olla ja kirjoittaa blogia kaikessa rauhassa? Teidän takia mä itken itseni uneen joka yö. -PipSa-
[/quote]
Jos tää on oikea pipsan kommentti, niin surullista. Eikö blogin pitämisen pitäisi olla kivaa ja hauskaa? Ei kannattaisi lukea nettikeskusteluja.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:02"]
Miksi teidän täytyy kiusata mua? Ettekö te vaan voisi antaa mun olla ja kirjoittaa blogia kaikessa rauhassa? Teidän takia mä itken itseni uneen joka yö. -PipSa-
[/quote]
Jos tää on oikea pipsan kommentti, niin surullista. Eikö blogin pitämisen pitäisi olla kivaa ja hauskaa? Ei kannattaisi lukea nettikeskusteluja.
[/quote]Tuskin oli tuo oikean Pipsan kommentti eikä varmaan mikään muukaan vaikka niin kovasti väitetään. Mä en usko hetkeäkään että Pipsan tarttis liikkua jossain av:lla itseään mainostamassa tai puolustamassa.
No tulihan se Pipsakin sieltä kommentoimaan :D