Voiko tyttöystävän manipuloida laihduttamaan?
Joku tollanen pari-kolkyt kiloa tarttis saada pois.
Kommentit (24)
Sille tyttöystävälle tekisi hyvää jättää sikansa. Ei mulla muuta.
M44
Alat itse syömään superterveellisesti ja teet suuria salaattiannoksia joka päivä, kehut suureen ääneen kuinka hyvältä maistuu. Ostat hedelmiä ja vihanneksia, kuorit niitä valmiiksi annoksiksi jääkaappiin, sanot että tyttöystävä voi kanssa ottaa niitä jos maistuu.
Et sano mitään jos hän syö roskaruokaa mutta katsot pahasti. Alat käymään pitkillä kävelylenkeillä vähintään 2 h ja pyydät tyttöystävän mukaan.
Kyllä lähtee kilot :)
Miksi Suomessa on niin paljon lihavia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa on niin paljon lihavia naisia?
Ja ai miksi vielä enemmän lihavampia miehiä....
Vierailija kirjoitti:
Miksei saman tien pääsisi eroon 80 kilosta dumppaamalla ap:n.
Mistä tiesit että painan 80 kiloa?
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Olen tyttöystäväsi ja aion jättää sinut, senkin sika.
Jos edes mietit tuollaista, teidän ei ehkä kannata jatkaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Alat itse syömään superterveellisesti ja teet suuria salaattiannoksia joka päivä, kehut suureen ääneen kuinka hyvältä maistuu. Ostat hedelmiä ja vihanneksia, kuorit niitä valmiiksi annoksiksi jääkaappiin, sanot että tyttöystävä voi kanssa ottaa niitä jos maistuu.
Et sano mitään jos hän syö roskaruokaa mutta katsot pahasti. Alat käymään pitkillä kävelylenkeillä vähintään 2 h ja pyydät tyttöystävän mukaan.
Tässä hyvä ohje. Ja jos tyttis haluaa viettää aikaa kanssasi , hän lähtee mukaan lenkille jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. apOlen tyttöystäväsi ja aion jättää sinut, senkin sika.
Etkö vois vaan vähän laihduttaa mun mielikseni?
t. ap
Elämäntapamuutos usein tarttuu suhteen sisällä eli tavallaan se on passiivista manipulaatiota jos muuttaa oman elämänsä terveelliseksi.
Pco, km 10/19 ja 11/20, kaksosten la 11/21
Mä opetin mun naisystäväni kasvissyöjäksi ja hän laihtui sen avulla 15kg muttei suostu enää ottamaan pippeliäni suuhunsa koska se on lihaa. 😤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. apOlen tyttöystäväsi ja aion jättää sinut, senkin sika.
Etkö vois vaan vähän laihduttaa mun mielikseni?
t. ap
Kyllä vain. Heti kun olen dumpannut sinut. Siinäpähän sitten katselet instagramista, kun olen fitness-mitoissa mutta toisen äijän kainalossa.
No kyllä mun exä sain minut laihduttamaan rumalla kommentoinnilla. Se juoppo itse kyllä vain jatkaa lihomistaan, mutta ihan keskenään.
Ensin ap:n pitää vetää itsensä niin timmiin kuntoon että naisten päät kääntyilee kadulla tms. Siinä varmaan tyttis sitten motivoituu.
Heh, mikään ei ole niin kitkerä kuin suomalainen nainen kun joku mainitsee suomalaisten naisten taipumuksen sairalloiseen ylilihavuuteen...
Alat kaveriks jonkun timmin naisen kanssa.
Kannattaa ottaa humioon että hän on kanssasi nykyisenlaisessa olomuodossaan, laihtumisen jälkeen saattaa olla siinä määrin muita ottajia että lähtee kilot ja nainen. Eli huolehdi samalla siitä että sinussa on kaikki syyt jäädä vaikka olisi kymmenen muuta miestä ympärillä pörräämässä.
Kehu jotain timmiä instagram-mallia hänen kuullen. Silloin naisesta tulee epävarma ja alkaa kiinnittämään huomiota omaan ulkomuotoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella typerältä ja ihmettelisin miksi ihmeessä ei puhu suoraan, vaan kohtelee kuin jotain idioottia, joka ei muka ymmärtäisi mitä tuolla kaikella apinoinnilla meinaa.