Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette tänään?

Vierailija
19.04.2014 |

Oon itekseen kotona ja mietin mitä tekisin / minne lähtisin. Alkaa puuduttaa tää kotona istuminen (ja seuraavat 2 päivää tiedossa juuri sitä). Vinkkejä? Ja kertokaa omista suunnitelmistanne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pari tuntia töitä, käyn kävelyllä, muokkaan valokuvia, käyn kaupassa, kokkaan jotakin hyvää syötävää ja tapaan ystävääni illalla.

Vierailija
2/4 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään, käyn töissä, illalla poltetaan kokko, sitten saunotaan ja taas syödään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen vain kotona.  Harmittelen eilistä seksiä. Jälleen kerran miehen aktiivisuus nolla. Koko homma oli ohi alle 2 minsassa. Ja kyllä vaan asiasta on puhuttu monet kerrat.

Vierailija
4/4 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilen koirien kanssa ja teen pihahommia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan