Voi helvetti. Mies oli jättänyt eilen leipomani pullat huoneen lämpöön yöksi! Kohta lähtee kaksi pellillistä roskikseen!
Tein pullat illalla ja nukkumaan käydessäni sanoin, että laita pullat jää kaappiin rasioihin.
Minulla oli menoa tänää ja nukuin pommiin aamulla jotenka en tsekannut keittiötä.
Nyt äsken palasin kotiin ja huomasin, että korvapuustit ovat yhä pöydillä!
Vain liinat laitettu päälle suojiksi!!?!!
Voi jumalauta!
Nyt jos mies olisi täällä niin iskisin kyllä tällä kaulimella!
Eihän itse leivotut pullat säily huoneen lämmössä. Ne alkavat käymään!!.
Kaupan pullat ovat eriasia. Lisäaineet ja säilöntä yms!
Alan saada tarpeeksi miehen laiskuudesta!
Kommentit (18)
Maistoin yhtä pullaa ja nyt ripuli turisee mekkoon!
Ap
Tyhmä, ei ne mihinkään mene muutamassa tunnissa.
Nyt perkele varaat kaksi litraa maitoa ja saadessasi äijän kiinni pistät sen syömään kaikki käntyt. Oppiipa ukko tavoille.
Unohdin kirjoittaa HUOH provoni loppuun joten *HUOH*
AP
Ainoa ongelma siinä että pulla on säilytetty pöydällä on mahdollisesti se että ne ovat kuivuneet mutta jos sitä ei ole vielä tapahtunut ne ovat täysin syömäkelpoisia. Kuten hyvin tiedät tuoreet leivonnaiset ovat myös kaupassa huoneenlämmössä.
Olet varsin yksinkertainen kun et tuota tiedä
Sincc
Kammottavia vastoinkäymisiä toisilla. Jaksamista!
Tuo minulle ne tekeleesi. Kyllä minä syön ne.
Nyt oli jo hieman yritystä :D. Annan kolme pistettä viidestä.
Provot vaan huononee ja huononee.
Leipuri kävi kotonaan laittamassa pullat uuniin!!
Mulla oli kaksi pottua muutaman tunnin huoneenlämmössä ja tein samana päivänä jaa tais olla jo iltaa nk nyt en muista, taitaa olla jo dementiaa, paloitellaan pieniksi, lisäsin valkosipulia ja sipulia, paistoin osittain voissa ja öljyssä. Yleensä laitetaan nakkia muttei ollut. Ei tullut vattan väänteitä ei ripulia. Nyt muistin siis pyttipannu.
No eikä ala heti käymään.