Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen tukistaminen?

Vierailija
19.04.2014 |

Meillä on mieheni kanssa 2 lasta (8 ja 11). Eli ei tässä sen kummempaa, mutta tosiaan kun lapset ovat tehneet jotain väärin tai jokin asia ei ole toistamisen jälkeen vieläkään mennyt sinne nuppiin niin tukistetaan ja tukkapöllytetään lapsia. Arestia annetaan silloin tällöin, mutta sekin täysin riippuu. Olen miettinyt kuinka moni sitten näin tekee myös? Meitä ei lapsena kumpaakaan kuritettu laisinkaan, mutta me kuritamme huolella lapsiamme tukasta asti.

Kuinka moni tukistaa/pöllyttää lapsiaan kun ovat tehneet jotain väärin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainenkin tukistan lapsia jos ei perille mene jotain. Ei siinä mitään väärää ole jos hyväksyntää haet (?)

Vierailija
2/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et lyö tai töni lapsia :) Mutta joo tuttua myös täällä toi pöllyttäminen kun ei vaan mene kaaliin! Arghh :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ruumiillinen kurittaminen ollut laissa kiellett jo vuodesta -85. Sakot saisit. myös kun lapset ksavavat ja aikuistuvat, ymmärtävät mitä olette tehneet ja voit menettää lapsesi kun muuttavat pois kotoa. T. Ikuisesti katkera omille vanhemmilleen ruumiillisesta kurituksesta eli väkivallasta!

Vierailija
4/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on tukkapöllytetty lapsena. Eikä lainkaan paskempi tullut.

Vierailija
5/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä mä uskon ainenkin tohon pöllyttämiseen (se on vielä kevyttä) Lyömiseen ei kannata lähteä, lapset vain ottavat mallia. Mutta et tosiaan tee mitään väärää tässä, tuo on ihan normaalia monen tuttavani perheessä! Itsellä ei siis ole lapsia.

Vierailija
6/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Minua läiskittiin kämmenellä suutuspäissään, kaveria tukistettiin. Päädyimme vertailussa siihen, että mieluummin läpsy kuin tukistus, koska sen voi jotenkin ottaa ylikuumenemisena ja sulakkeiden toimimattomuutena, kun taas tukistaminen oli jotenkin sadistista ja sievistelevää. Lisäksi tukistaminen tekee sen, että saattaa inhottaa lopun ikää, kun hiuksiin kosketaan.

Älkää ihmeessä kuvitelko, että se on niin kevytväkivaltaa, ettei se olisi väkivaltaa ollenkaan. On se.

Vierailija
7/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on teidän mielestä pahempi tukkapölly vai luunappi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi