Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAAILMAN SÖPÖIN LAPSI

Vierailija
19.04.2014 |

http://instagram.com/bboogeyy

Voi eiii :D Sekosin täysillä kun näin ton lapsen :(:( Aivan ylisöpö!! Ja ihan vauvana ollut varsinkin niin ihana.. (nään harvoin OIKEASTI suloisia lapsia) siksi tää hehkutus :--D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun kaverin hyvä ystävä :) On kyl suloinen ja kaunis tyttönen! Kaveri kertonut, että jatkuvasti huomautellaan lapsen söpöydestä haha :)

Vierailija
2/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä sen näemme... Kauneus (söpöys) on katsojan silmässä. Ihan söötti joo mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANA !! Noi silmät <3

Vierailija
4/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANA !! Noi silmät <3

Vierailija
5/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee tehdä instagram (ihan vaa ton lapsen takia) :(( Sydän sulaa.

Vierailija
6/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tostahan tulee sievä tyttö isona. Noi vauvakuvat<3 Erottuu ihanat isot simmut sieltä :D

Vierailija
7/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÄÄÄ!!! Ihana pikku afrotyty :) En itekkää mikään lapsi fani ole, mut tää on jotain ylisöpöö!

Vierailija
8/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ainakin ap, 6 ja 8 sama hlö...

Vierailija
9/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli virhe laittaa tää tänne ap kun kaikki tulee pätemään, että heidän janipetteri on kyllä maailman söpöin :D

Vierailija
10/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 01:11"]Oli virhe laittaa tää tänne ap kun kaikki tulee pätemään, että heidän janipetteri on kyllä maailman söpöin :D

[/quote]

No eihän toi lapsi mun ole? :D En yleisesti välitä lapsista ja tuskin koskaan näen oikeasti söpöä lasta niin eihän tässä mitään :) Kunhan jaoin ton, että muutkin halutessaan pääsee katsomaan. Eihän se mun paskaa jäykistä jos joku ei ole sama mieltä kanssani varsinkaan kun en edes tunne koko lasta saati itse äitiä :D Musta vaan niin suloinen :):)

-Ap

Vierailija
11/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuskeskeistä. Toinen poikani oli ilmeisesti harvinaisen kaunis. Päivittäin pysähdyimme ihmisten ihailulle monta kertaa.

Kotona kyllä vahvistin hänen taitojaan ja osaamistaan.

Nykyään hän on edelleen hyvännäköinen, mutta myös suurisudäminen 14 vuotias hurmuri.

Lapsuudestaan muistaa kyllä ainaiset ihailevat ihmiset huvittuneena hyväntuulisesti naurahtaen.

Vierailija
12/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 01:11"]Oli virhe laittaa tää tänne ap kun kaikki tulee pätemään, että heidän janipetteri on kyllä maailman söpöin :D

[/quote]

No eihän toi lapsi mun ole? :D En yleisesti välitä lapsista ja tuskin koskaan näen oikeasti söpöä lasta niin eihän tässä mitään :) Kunhan jaoin ton, että muutkin halutessaan pääsee katsomaan. Eihän se mun paskaa jäykistä jos joku ei ole sama mieltä kanssani varsinkaan kun en edes tunne koko lasta saati itse äitiä :D Musta vaan niin suloinen :):)

-Ap

[/quote]

Tuokin totta. Ihmiset jakaa muidenkin instagrammeja ja arvostelee ulkonäköjä, sekä missejen kuvia "kaunis vai ruma"? tms. Kyse kuitenki lapsesta nyt .. :D Mut joo, lapsi on kyllä söpö!

Vierailija
13/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 00:58"]

http://instagram.com/bboogeyy

Voi eiii :D Sekosin täysillä kun näin ton lapsen :(:( Aivan ylisöpö!! Ja ihan vauvana ollut varsinkin niin ihana.. (nään harvoin OIKEASTI suloisia lapsia) siksi tää hehkutus :--D

[/quote]

Äitien mielestä aina omat lapset on maailman suloisimpia

Vierailija
14/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että lähes kaikki alkupään kirjoitukset on ap:n käsialaa

Vierailija
15/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on lasten kuvia tänne jakaa (hyvässä mielessä, niinkuin tämä aloitus) kuin jakaa aikuisten ihmisten kuvia ja arvostella heidän ulkonäköään. Esim toi keskustelu tuolla miss suomi lotasta (?) :D

Vierailija
16/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 01:19"]Veikkaan, että lähes kaikki alkupään kirjoitukset on ap:n käsialaa

[/quote]

Voi herranjestas :D Haha, lapses taitaa olla helvetin ruma

Vierailija
17/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mö oon nähny ton saman pennun facebookissa ihan random sivuilla, ku on niitä "like and share" -kuvia :D Mahtaa ton muksun kuvat levinny nettii aika huolel.

Vierailija
18/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitkä silmät <3 ja hiukset!

Vierailija
19/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii ja weheart it: issä myös !! Oikee netti-idoli toi lapsi hhehe

Vierailija
20/24 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 01:19"]Veikkaan, että lähes kaikki alkupään kirjoitukset on ap:n käsialaa

[/quote]

Voi herranjestas :D Haha, lapses taitaa olla helvetin ruma

[/quote]

Taidat sinäkin olla ap :) ei sillä että siinä olis mitään pahaa, mutta tuli vaan mieleen. Hyvin samanlainen kirjoitusasu, hymiöt, naurahdukset ym. Hyvä hyvä, keep it up girl!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi