Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä miehelle synttärilahjaksi??

Vierailija
19.04.2014 |

En oikeasti keksi mitään :( ei harrasta kalastusta, autoja, ruuanlaittoa tai muutakaan "helppoa" aihetta. Grillivälineitä oon ostanut jo ihan liikaa. Täyttää 33v.

Ehdotuksia, apua??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö viski tai konjakki maistu? Jos mies ei sylje lasiin, ostaisin jotain sen verran hintavaa juomaa, mitä mies ei itse raaskisi ostaa.

Vierailija
2/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kerran grillivehkeitä olet hankkinut, niin mites jos ostaisit jotain hyvää lihaa? Edelleen sen hintaista, mitä mies ei kuuna päivänä raaskisi :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin elämys? :) Benji-hyppy, helikopterilento, kylpyläloma..? Tai ihan vaan jokin lautapeli tms mitä voitte yhdessä perheen/kavereiden kanssa pelata? :) Valittaako paikkoja kipeiksi, hieronta..?

Vierailija
4/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödö, paita, herkkuja, kuumakivihieronta hehkeältä neidolta...

Vierailija
5/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ehdotuksista! Aikamoinen viskisieppo se on. Ostelee itsekin 40 € pulloja. Se voisi silti olla kiva (taas). Samoin dödö. Helikopterilla ollaan lennetty ja  nuo on vähän kalliita näin perussynttäriksi. Vihaa hierontaa, ei tykkää pelailla. Kylpeminen voisi olla kiva mutta mulla alkaa just silloin noi naisten vaivat... paitakin ihan jees, sillä on vaan niin kallis maku. Vähän tylsää kun aina menee 50 €+ rahaa...

Vierailija
6/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie leffaan ja syömään. Tai johonkin konsertiin tai teatteriin katsomaan jotain kevyttä.

Vierailija
7/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien miehen seuraavilla synttäreillä kattoo stand-uppia ja michelin-ravintolaan syömään, tiedän että tykkää ed.mainituista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi